Stránka 5 z 14
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Napsal: 23 dub 2018, 21:36
od Sunman
Je tu niekto,kto skutočne s týmto autom jazdil alebo všetci len teoretici?
Hlavne by ma zaujímal manuál.
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Napsal: 24 dub 2018, 09:21
od Ondráš1985
Na silnicích jich zatím moc vidět není.. Zajeď si ji vyzkoušet k prodejci a máš to

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Napsal: 24 dub 2018, 19:37
od Sunman
Ondráši, to som si samozrejme vyskúšal. Bohužiaľ som zohnal len automat a ten je nepoužiteľný, reakcia celého systému na požiadavok plynového pedálu je ca 3 sekundy mrtvého chorbáka. S tým sa dá zrejme celkomdobre jazdiť, ale maximálne tak po meste od jednej červenej k druhej červenej.
Netuším prečo to funguje takto, pretože u Astry K 1.6CDTI 136k 6-automat funguje dobre spolu s celým pohonom.
Inak na to, že je to druhá generácia tak pomerne sklamanie z celého auta. 15 rokov jazdím ople ale teraz vážne váham čo ďalej.
Pýtam sa preto či niekto nejazdí tento zázračný motor (výhodne konšturovaný pre vysoké otáčky, hluk a vysokú spotrebu) s manuálom.
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Napsal: 24 dub 2018, 21:44
od mattonecz
Sunman ty meleš

to se se starou insignií nedá ani srovnávat.
Ten motor bude pravděpodobně uplně v pohodě. Do města a na kratší trasy pro toho kdo nechce smrdět
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Napsal: 25 dub 2018, 07:38
od Ondráš1985
Sunman: zkus zavolat jinému prodejci v blízkém okolí, někdo ten manuál mít bude. Rasto Chvala tento motor v Insignii s manuálem testoval a nestěžoval si

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Napsal: 25 dub 2018, 14:45
od Sunman
ondráši - nikdo na okolí u nás a to mluvím o 7 prodejnách tento povedený motor nemá, pouze jeden v kombíku s automatem a ten jsem si vyzkoušel. Další mne rovnou řekli ať nedělám blbosti a vemu 2.0CDTI 170k. Z hlediska ceny to nebylo protože vědí že cena je daná, limit 35 pouze bude něco jiného ve výbavě.
Mattonecz, máš pravdu, nedá se to srovnat.

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Napsal: 28 čer 2018, 17:28
od xmasin
Zhruba za měsíc bych si měl jít pro Insignii 1.5/122kW ve výbavě Innovation. Doplácel jsem si za AGR sedačky, LED světla, vyhřívané přední sklo a sedačky, Navi900 (jen kvůli displeji, navigaci nepotřebuju), parkovací senzory a zadní kameru. Teď pročítám různé články na Internetu a hledám co při přebírání auta zkontrolovat a jak se k němu prvních několik tisíc km chovat abych ho dobře zajel. Co jsem pochopil, takt motor nechce podtáčet (pod 2 000 ot/m) ani moc vytáčet (nad 3 500 ot/m), to že bude větší spotřeba a je nutné kontrolovat olej je jasné. Také přemýšlím nad tím, že tak po 5 - 7 tisících km nechám preventivně vyměnit olej a následné výměny po 15 tisících (nájezd cca 2 500 km/měsíc, 30% město, 30% dálnice - nejezdím moc rychle s Insignií tak do 150 km/h, 40% okrsky 90 - 100 km/h). Co by jste doporučili kromě výše uvedeného? Přesedám z VW Golf IV 1.6SR 74kW (aktuální stav tachometru 395 000 km).
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Napsal: 28 čer 2018, 20:51
od mattonecz
Osobně bych se nebál to naopak točit víc. Při zajíždění používat celé spektrum otáček. Občas to vyhnat i k 4-5-6 tis.
Nejezdit na tempomat a ustálenou rychlostí.
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Napsal: 28 čer 2018, 21:34
od Colommbo
Jak píšeš, jen první dejmetomu tisícovku tak do 4tis./min., víc jen občas a krátkodobě, pak už klidně častěji a střídat rytmus jízdy, neudržovat dlouho stálé tempo. Jak psal kolega na jiném oplím fóru - takové tři-čtyři rodinné výlety na Šumavu nebo do Krkonoš...

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Napsal: 29 čer 2018, 10:06
od blesk
Nechal bych vymenit olej s filtrem po rekneme 5000km, at jdou piliny od zajizeni pryc. Nechal bych nastrikat spodek voskem proti korozi a bud udelam sam, nebo necham zakonzervovat lak nejakym coatingem\nanovrsvou a nemyl bych auto v kartacove mycce.