Stránka 5 z 17

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 11 led 2011, 12:28
od megabeda
Ahoj, topení má jištění, pokud je 10 startů neůspěšných řídící jednotka zablokuje další pokusy o start a odblokování je možné pouze pomocí TECH2 v opelu.
Se servisem je potíž - pokud půjdeš do Opelu tak tam to řeší výměnou celého agregátu.
Zkusil bych asi nějaký Tobě nejbližší servis Eberspächer
Protože nezávislé topení patří pořád do kategorie vozů vyšší výbavy, bude tato operace asi patřičně zpoplatněna :( .
Pokud Ti to hulí a máš rok výroby 2004, můžeme předpokládat že topení má ledas co za sebou. Bude potřeba udělat na agregátu servis, vyčištění spalovací komory, výměnu sítka, nový hžavící kolík, ev. výměnu dmychadla.

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 20 led 2011, 20:50
od OtíkZeLhoty
Děkuji za odpověď. Jsem po návštěvě servisu Bosch Jíša v Praze, specialista na topení. Výměna sítka , těsnění, vyčištění a diagnostika za cirka 6 500 s DPH. Teď si ani nezahulí. Ale ta cena. Za materiál 900, zbytek práce. Děkuji.

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 31 led 2011, 15:13
od shaft
Chtěl bych se Vás zeptat, kde a za kolik se dá sehnat ta originál Opel řídící jednotka pro CAN-BUS? Mně už poslali někam dva originál servisy Eberspacher!

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 31 led 2011, 16:44
od jgoldman
Ahojky,
tak koukám jak blázen že stará dobrá Vectra má komunikaci (počítače) s nezávislým topením. To je přesně to, co mi schází na mojí Insignii. Ovládání přes dálku mi připadá zbytečně komplikované a nechápu proč si na modernějším autě nemohu nastavit čas sepnutí v MENU jako na Vektře. Nic takového tam prostě není. Mám topení objednávané při montáži vozu a jak jsem zjistil, tak to fabrika vozí do specializované firmy na domontování ;) . Už při -8 st C mě zamrzlo takže to řeším dolíváním aditiv do nafty. Je to prý kvůli tenounkým trubičkám k topení. Něco takového se mi však stalo poprvé. Na německých diskuzích jsem zjistil že to není vyjímka takže českou naftou to asi nebude.
:oops:

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 31 led 2011, 19:21
od megabeda
@shaft
Ahoj řídící jednotku můžeš koupit jak u Opelu tak u Eberspacheru, rozdíl je jen v ceně:
1. Nová od Opela obj. číslo: 18 27 016 - cena s daní cca 14.500,- kč
2. Nová od Eberspacheru obj. číslo: 225204001003 cena s daní cca 7.100,- kč
obě jsou totožné tak si vyber :)
Jinak který-koli servis eberspacheru Ti ji může objednat, hlavní je jim říci, co mají objednat tedy obj. číslo.


na obrázku originál OPEL


Obrázek

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 31 led 2011, 19:48
od megabeda
@jgoldman

Ahoj, to jsi mě překvapil že Insignia memá ovládání topení integrované. U VC to je krásně spojené s elektronikou celé klimatizace, kromě okamžitého zapnutí nebo časového spínače, tam jsou i takové vychytávky, že když máš vypnutý motor, a někde stojíš, stačí jen stisknout tlačítko "AUTO" na předním panelu klimatizace a topení se samo nastartuje a dotopí interiér na požadovanou teplotu, kterou máš nastavenou v klimatizaci.

Jinak trubičky na naftu jsou taky tenké, ale i při -20 st. (vyzkoušeno letošní zimu) bez problémů.
Nevíš co tam má Tvoje Insignia za agregát? Zda Webasto, nebo Eberspacher? Podle mě to je podezdřelé, vždyť je to nástupce Vectry tak by tam mělo být minimálně zachováno to co je ve VC.
Ono je totiž možné i to co jde u VC, namontovat místo originál eberspacheru i webasto - to pak také nemá ovládání přes menu.

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 31 led 2011, 20:47
od jgoldman
Čauky,
mám v Insignii Eberspacher EasyStart R+ a bohužel je to tak. Řešil jsem problém s nekomunikací se servisem (v Auto Staiger) a oni to dali do nějaký speciálky a ta řekla že topení funguje správně. Vyměnili mi v 15000 km filtr do klimatizace a to je vše. Zkusím ještě autoservis Jíša kde mám kamaráda a poptám se. Je fakt divný že si objednáš topení a ono není montováno v Oplu. Myslel jsem že to bude jako na Vektře. Takhle jsem to mněl na Mercedesu a žádný problémy jsem neměl.
Ahojky Jirka ;)

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 02 úno 2011, 12:46
od shaft
Díky megabeda za ty objednací kody řídící jednotky! Mám na tebe jako uživatele bufíka ještě jeden dotaz. Na německých forech jsem našel několik diskusí k topení. Uváděli tam nespokojenost s životností topení (zejména řídící jednotky) kvůli častému dohřívání motoru - případ kdy topení bylo spojeno právě přes CAN-BUS s PC vozidla. Dokonce to tam jeden uživatel údajně řešil tím způsobem, že si zabudoval do systému vypínač, kterým vypínal topení při jízdě. Sice mu to házelo na PC chybu topení, ale zabránil mu tak v častém spouštění a následným poruchám.

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 17 říj 2011, 16:49
od martulik
Ahoj všem,
můžete mi prosím někdo říct, proč mi tyto dva kody,( B 0452-00 a B 0449-00 ) zablokovali nezávislé topení? Když topení naprogramuji, nebo zapnu dálkou spustí se jen čerpadlo ve vodním okruhu topení, ale topit to nezačne. Samozřejmě že je pod 8 stupňů a motor je studený.

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 17 říj 2011, 17:46
od lubaan
Ahoj

B 0452 - Přerušený obvod ventilátoru
B 0449 - Obvod ventilátoru, rozsah/funkčnost

Vypadá to,že ti odešlo dmychadlo na topení.Já ho zrovna minulej tejden měnil,taky už bylo pryč.Prej poměrně běžná věc.
Vydávalo všelijaký zvuky,topení hrozně kouřilo,ale naštěstí jsem to vyndal dřív,než se stačilo zablokovat.Odblokovat ho dokážou jen techem v Oplu.S tim mam zkušenost,když mi zamrzla nafta v podávacím čerpadle.Topení se pokoušelo desetkrát nastartovat a pak se to bloklo a musel jsem do Opla na dignostiku,OP-COM s tim nic nesved.