Stránka 448 z 498
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 28 čer 2018, 20:26
od sladas opc
Tyhle prodlouzeny zaruky jsou k nicemu..zkusenost ne moje osobni,ale treba u prevodovky m32 to bylo tak ze praci plati zakaznik a dily opel..to same by bylo u motoru podobne
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 30 čer 2018, 09:18
od brycedoe
Tak jsem si nechal podle vinka zjistit typ svíček, a jsou tam ty “staré”. Reapektive pokud je pravda, ze 1214105 jsou ty špatné. MY2017
https://www.doopla.cz/dily/svicka-zapal ... -1278.html
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 30 čer 2018, 09:25
od mattonecz
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 30 čer 2018, 09:47
od astrak
chcel by som sa spytat, ked tu kazdy riesite priebezne sviecky olej benzin, opel resp vasi predajcovia vam uz dali oficialne stanovisko k zavade? alebo sa to tvari ze len robia nejaky upgrade? Este inak sa spytam vy riesite vzdy pri navsteve reklamaciu, ktoru oni neodstrania alebo odstrania len niektorym? Dostavate tieto veci v ramci reklamacneho konania alebo si za to platite? Dakujem za odpovede.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 01 črc 2018, 07:27
od sladas opc
Oficialni stanovisko je takove ze novy olej dexos1 a ted software a vse je a musi byt ok..ja reklamoval trhani-cukani..dopadlo to tak ze zmeril se tlak ve valcich vse ok a pak jeste tam nahrali udajne jinej nejakej software-vysledek zatim to funguje
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 01 črc 2018, 09:05
od mia
Na tomto príklade pekne vidieť, ako v dnešnej dobe prebieha technický pokrok v automobiloch. Niečo nové sa vymyslí, narýchlo a povrchne sa to otestuje a šup do výroby, pretože treba zisky. No a potom za chodu sa často riešia až fatálne problémy, ktoré by sa mali vychytať ešte vo vývoji. No a kto si to všetko najviac nakoniec odnesie? No my zákazníci predsa - o to predsa ide. Prefíkane vymyslené, však?
![Mr Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
.
Ďalší príklad: doteraz sa používali do turbomotorov konvenčné kompozity na piesty vyvinuté vlastne pre atmosférické motory. Turbomotory sú tu už desaťročie (v masívnejšom merítku) ak sa nemýlim a až teraz by sa mali objaviť nové, mechanicky odolnejšie kompozity pre turbomotory (Mahle)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 01 črc 2018, 11:20
od cudlova666
Čau, chápu to dobře, když mám 2016 mám tam svičky, které už se nedělají. mám koupit tedy tyto?
https://www.doopla.cz/dily/svicka-zapal ... -1278.html
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 01 črc 2018, 12:30
od mattonecz
Ano
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 02 črc 2018, 10:23
od mia
Zaujímavý článok o LSPI:
Píšu tam aj o DX1.2:
Do boje proti novému fenoménu LSPI se úspěšně pustil také výzkumný a vývojový tým Q8Oils, který vyvinul nový, vysoce výkonný syntetický motorový olej Q8 Formula Special D1 5W-30, speciálně navržený pro motory GM / Opel Dexos1 Gen2, vhodný pro normální a prodloužený výměnný interval a zabraňující vzniku LSPI.
Takže olej GM DX1.2, ktorý vám lejú v servisoch do áut je v origináli zrejme Q8 Formula Special D1 5W-30.
GM o tomto probléme s LSPI s najväčšou pravdepodobnosťou vedel ešte pred spustením káčkových 1,4T motorov do výroby a predsa ich nechal montovať do astier!!!
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 02 črc 2018, 12:09
od Tanguero
mia píše:Na tomto príklade pekne vidieť, ako v dnešnej dobe prebieha technický pokrok v automobiloch. Niečo nové sa vymyslí, narýchlo a povrchne sa to otestuje a šup do výroby, pretože treba zisky. No a potom za chodu sa často riešia až fatálne problémy, ktoré by sa mali vychytať ešte vo vývoji. No a kto si to všetko najviac nakoniec odnesie? No my zákazníci predsa - o to predsa ide. Prefíkane vymyslené, však?
![Mr Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
.
Malinko domotaný pohled dnešních ovcí, kteří si myslí, že výrobci montují kurvítka a na zákazníky serou. Proč by to proboha někdo dělal, když moc dobře ví, že díky konkurenci, si ten zákazník příště už od něj nic nekoupí?
Důvod je v tomto případě jiný - tlak Evropské komise a ekologů na snižování emisí, CO2 a kdovíčeho ještě. Výrobce by moc rád dělal věci jednoduše a efektivně, tedy levně, jenže nemůže. Do dlouhodobých testů může dát věci dlouhodobé spotřeby. Takhle se testují díly na lokomotivy, kde se předpokládá životnost min 30 let a desítky milionů kilometrů. Automobil je v dnešní době spotřební zboží. Cyklust zpřísňování norem dlouhodobé testování vylučuje. Vždyť už za dva roky musí každá automobilka produkovat z 50% hybridy, nebo elektromobily. Nevím o tom, že by automobilky byli dál, než ve stádiu prototypů. Vyjímkou je možná Tesla, ale to není masová produkce.