Stránka 463 z 498
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 01 říj 2018, 23:05
od morgoth
Jasně že ti to vymění, ale rozhodně to nebude levná záležitost. Vyměnit vzduchový filtr svépomocí je jednoduché, na svíčky už potřebuješ speciální klíč a ideálně i momentový klíč, na oboje tu jsou tu návody s videem/obrázky.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 01 říj 2018, 23:18
od sova
A co zaruka, kdyz si to sam vymenim? Nebudu to muset pred prohlidkou zase menit zpet?
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 01 říj 2018, 23:20
od OnMi
Ano, menil jsem to samozrejme doma. Nebyt prohlídky pistu endoskopickou kamerou, zabralo by to tak 10 minut. Staci na to Torx 30 (kryt motoru), 10mm klic (civky) + prodlouzena 14mm gola (svicky). A samozrejme momentovy klic (mam).
Samozrejme, kdo nemá momentovy klic, muze to utáhnout dle postupu NGK - rukou co to jde + 1/8 otáčky klicem, ale samozrejme mometak je presnejsi.
Kdo se na to neciti, jiste to pro nej udela jakykoliv servis (a nemusi to byt Opel).
O záruku se jiste není třeba bat. Tyto svicky jsou podle vseho dodavany do pozdějších MY primo z vyroby.
OnMi
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 01 říj 2018, 23:35
od sova
Jeste teda dotaz... jaky je servisni plan? Pri kolika km je predepsana vymena svicek?
Da se nekde zjistit, co je predepsano pri jednotlivych servisnich prohlidkach?
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 02 říj 2018, 07:01
od Sandal
OnMi píše: Je videt, ze karbon vytvoreny během doby jezdeni s Dexos2 pomalu mizi.
Dobrý deň.
Podľa Tvojej skúsenosti, ak je Dexos 2 karbonotvorný. Aký teda používaš v súšasnosti ?
Ďakujem
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 02 říj 2018, 11:03
od Mike
sova píše:Predpokladam, ze bylo meneno doma svepomoci...
Kdyz s tim dojdu do Opla a vyzadam si to, tak me poslou k sipku? Nebo za prachy udelaj vse co budu chtit?
Za prachy udělaj vše co budeš chtít, píše se to do servisní knížky na extra stránku, já si takto sám platil předčasnou výměnu oleje před intervalem, hned jak přišel Dexos 1 gen 2. Tohle si teď v prosinci nechám taky udělat. Uvidím ještě jak budou cenově vycházet ty svíčky v servisu.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 02 říj 2018, 11:08
od jozuo
Myslím, že v Opli mi vraveli, že sviečky sa menia pri 60 000 km. Vzduchový filter mením sám každých 20 000 km, dlhšie to nemá zmysel nechávať. Samozrejme že ti to v Opli vymenia aj mimo predpísaného intervalu, všetko si zaplatíš.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 02 říj 2018, 23:30
od norinco
Ahoj chlapi,
jaký vzduchový filtr se prodává pro naši 1,4T? Když to tady tak čtu, tak bych to vyměnil.
Ty svíčky asi také nejsou marný... Nemáte tip, kde se dají koupit NGK 91970 za dobrou cenu?
Díky za radu
NOR
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 02 říj 2018, 23:50
od OnMi
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 03 říj 2018, 00:17
od OnMi
Sandal píše:
Dobrý deň.
Podľa Tvojej skúsenosti, ak je Dexos 2 karbonotvorný. Aký teda používaš v súšasnosti ?
Ďakujem
O nevhodnosti Dexos2 pro SIDI motory mne presvedcily snímky hlavy pistu, které jsem si poridil po 12tis., 20tis. a 30tis. km.
Auto jezdi od pocatku stále ve stejnem rezimu 80% mimo město, 20% město. Dalnice minimalne. Benzin N95 + VIF. Prvních 12tis. km Dexos2. Dále pak uz jen Dexos1 Gen2.
Po 12tis. km byla hlava pistu pokryta souvislou lesklou vrstvou karbonu:
Ve 20tis. km je karbon stále videt, ale vrstva uz není souvisla:
Ve 30tis. km je jiz na mnoha mistech videt opet cisty kov hlavy pistu:
Bohuzel toto je stav stredu hlavy pistu v oblasti vybrani. Blize ke kraji pistu zatím není ubytek karbonu prilis znatelny. Doufam však, ze case odhori i ten.
OnMi