Stránka 472 z 498

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 14 pro 2018, 13:36
od Sunman
mia píše:To ale len potvrdzuje isté moje obavy, že nie je olej ako olej aj keď má Dexos1.2. Každý môže mať iný vplyv na vznik LSPI, aj keď tie rozdiely vďaka špecifikácii zrejme veľké nebudú.
Môže to byť presne naopak:
- ak Opel skutočne prišiel na to, čo spôsobuje LSPI v ich motoroch a stanovil minimálne parametre pre oleje pri splnení ktorých LSPI vinou oleja nenastane tak je to úplne jedno ktorý olej použiješ ak je v rámci dexos špecifikácie. Všetky to budú riešiť.
- ak je to od "citlivosti" konkrétneho motora tak je to zase úplne jedno kto má aké skúsenosti, pretože komu funguje olej mapríkla LM tak v inom aute to môže byť úplne inak
- ak opel síce zadal dexos špecifikácie, (či už aby na papieri niečo urobil ako tu boli prvé komentáre alebo proste nemá na to technické prostriedky aby LSPI odstránil) ale LSPI je spôsobené ešte niečim iným tak je to zase o ničom, jednomu náhodne pomôže LM inému castor, tretí bude zažívať placebo s GM

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 17 pro 2018, 19:37
od _maty_
Zdar, takze u novych aster co jdou do vyroby uz problem s cukanim neni?

trhnutie pri akceleracii

Napsal: 17 pro 2018, 20:09
od Eisy
Problem je az ked idu z vyroby :)

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 18 pro 2018, 09:53
od Rossi
Mam MY2018 (dodaná máj 2018), atuálne cez 12000km a zatial žiadne trhanie, šklbanie, kovové zvuky...
Jazdím normálne, ak idem plynule po rovine tak kludne aj na nižších otáčkach, ked potrebujem akcelerovať jednoducho podradím aj o 2 stupne (ak prípadne treba rýchlo predbehnúť tak dám da sport módu), tankujem 80% normálny Shell benzín. Spotreba aktualne stále na 17" lahko cez 7litrov.
Takže asi tak.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 18 pro 2018, 10:27
od Peto
Rossi píše:Mam MY2018 (dodaná máj 2018), atuálne cez 12000km a zatial žiadne trhanie, šklbanie, kovové zvuky...
Jazdím normálne, ak idem plynule po rovine tak kludne aj na nižších otáčkach, ked potrebujem akcelerovať jednoducho podradím aj o 2 stupne (ak prípadne treba rýchlo predbehnúť tak dám da sport módu), tankujem 80% normálny Shell benzín. Spotreba aktualne stále na 17" lahko cez 7litrov.
Takže asi tak.
Trhanie asi nemas,ale spotrebu mas ????
Ja som sa na 7 litrov este nikdy nedostal. To uz mam 37 000 km. A to z lahkov nohov nechodim.
U mna 6-6,5l priemerne. Hovorim o spotrebe co ukazuje palubny PC. V skutocnosti o 0,5l viacej.
Takze Rossi mas 7 litrov priemerku na palubnom PC ci realnu,ze si natankujes plnu nadrz a prepocitas kolko km si z tou nadrzou spravil?

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 18 pro 2018, 10:57
od mattonecz
ja mel ted za poslednich asi 1000km realnou 9,01 ....

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 18 pro 2018, 12:09
od westler
mattonecz: jsem na tom dost podobně :mrgreen: (zima+město+automat)

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 18 pro 2018, 13:29
od Gepard
Ja mam spotrebu na mojej astre 1.4 92kw podľa palubného PC 4,9l/100km meraných na vzdialenosti 6354km.
Ale reálna spotreba je naozaj asi o 0,5l vyššia.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 18 pro 2018, 18:49
od _maty_
5.4 real je v kombinaci krasa, 7 uz znaci, ze se tomu slape o neco vic na krk nebo kratke tasy v kombinaci s dalnici

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 18 pro 2018, 20:28
od Ondráš1985
Jinak co se týče trhání, škubání , krátkého výpadku výkonu, prolezl jsem fóra různých značek, Vw, Hyundai atd. a tyto problémy mají u přímovstřikových turbomotorů také, stačí jen hledat. Např motor 1.4 T-Gdi který se montuje do I30, nového Ceedu, Opel v tom nebyl a není zdaleka sám..