trhnutie pri akceleracii
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: trhnutie pri akceleracii
mne to prislo lepsi, ale az po ty co sem si ted dobrovolne platil. ale hned sem to chipnul druhy den tak nevim.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
- Reklama
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: trhnutie pri akceleracii
Jsem koukal i na chip na strankach www.racechip.cz je to nemecky a nemuselo by to byt spatny.
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: trhnutie pri akceleracii
https://www.youtube.com/watch?v=z65HyJEMQ8E
super video od Vaculíka. Cca od 8mej minúte preberá piesty a je krásne na prvý pohľad vidieť, ako sú zakarbonované, následne to slovne popisuje aj s tým, že je to pri priamovstrekoch normálne.
super video od Vaculíka. Cca od 8mej minúte preberá piesty a je krásne na prvý pohľad vidieť, ako sú zakarbonované, následne to slovne popisuje aj s tým, že je to pri priamovstrekoch normálne.
Opel Astra K ST AT6, 147kW Innovation
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
Re: trhnutie pri akceleracii
Karbonove depozity jsou na sacich ventilech. Osobne by me zajimalo, jak se to resi u Astry. Nechával si už tady někdo karbon odstranit?majusenko píše:https://www.youtube.com/watch?v=z65HyJEMQ8E
super video od Vaculíka. Cca od 8mej minúte preberá piesty a je krásne na prvý pohľad vidieť, ako sú zakarbonované, následne to slovne popisuje aj s tým, že je to pri priamovstrekoch normálne.
Astra K ST - 1.4T - 110kW - innovation - barva černá metla - MY2018
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: trhnutie pri akceleracii
Existuje firma, ktera dokaze pristrojema karbon bez rozdelani dilu hlavy odstranit.. Ty sam jako uzivatel tomu muzes predejit tim ze nebudes auto podtacet, davat kvalitni palivo ci treba 98oktanu a dobrej je i vif, kterej dokaze eliminovat bioslozku v palivu, tim by motor nemel zarustat karbonem a dalsi vec je kvalitni olej a zkratit interval vymeny na cca 10 tisic km..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: trhnutie pri akceleracii
Tak jsem vymenil olej, zvolil jsem znacku millers 5w30 lspi a motor stejne mi dnes asi trikrat pri zrychleni zabouchal.. Uvazuji jeste ze bych nechal zpet nahrat origo software motoru, jestli to pomuze, nebot uz fakt nevim, vyzkousel jsrm fakt uz vse od zmeny ruznych oleju az po chip motoru a furt problem pretrvava, sice ne nejak extremne ale furt je
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: trhnutie pri akceleracii
Jedine co registruji je mikrotrhani pri prudsim rozjezdu nebo pokud je motor studeny. Zadne rany ani bouchani. VIFem to krmim od zacatku, tankuji pouze aditivovane palivo 95 na MOL. Olej menim co 10.000Km. Takove mikrotrhani co mam na astre jsem mel i na novem Rapidu 1.2 s turbem a primostrikem.
Co se tyce karbonu, tak na sacich ventilech nepomuze ani svecena voda a karbon se tam drive nebo pozdeji usadi. Podtaceni motoru tuto vlastnost pouze urychli. Mam nalitanych 30k km,. Zvazuji, ze nekde kolem 50k km necham saci ventily odkarbonizovat.
Co se tyce karbonu, tak na sacich ventilech nepomuze ani svecena voda a karbon se tam drive nebo pozdeji usadi. Podtaceni motoru tuto vlastnost pouze urychli. Mam nalitanych 30k km,. Zvazuji, ze nekde kolem 50k km necham saci ventily odkarbonizovat.
Astra K ST - 1.4T - 110kW - innovation - barva černá metla - MY2018
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: trhnutie pri akceleracii
Tak o tom karbonu u primovstriku se vi,ale da se dost eliminovat a to kvalitnim palivem, aditivima do benzinu vif, kvalitnim olejem a vcasnou vymenou cca 10 tisic km a nepodtacet motor.
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: trhnutie pri akceleracii
Jak chceš na sacích ventilech eliminovat karbon kvalitním palivem? U přímého vstřiku se tam palivo nedostane a deposity vznikají hlavně přepouštěním nespálených výfukových plynů zpět do sání přes EGR. Tohle je slabé místo přímovstřiků.
Astra K ST - 1.4T - 110kW - innovation - barva černá metla - MY2018
Re: trhnutie pri akceleracii
risar suhlasim z tebou. Ale riesenie by tu bolo s si myslim. Tie sacie ventily zadrbavaju vyfukove plyny co sa vracaju cez EGR ventil,ktory aj tak casom odide. Pocul som ze si davaju EGR vonku a existuju nejake zaslepky namiesto EGR ventilu. Potom treba este sowtvarovo EGRrisar píše:Jak chceš na sacích ventilech eliminovat karbon kvalitním palivem? U přímého vstřiku se tam palivo nedostane a deposity vznikají hlavně přepouštěním nespálených výfukových plynů zpět do sání přes EGR. Tohle je slabé místo přímovstřiků.
deaktivovat aby riadiaca jednotka nevypisala poruchu EGR. Ked je este EGR funkcny tak ze ho netreba ani vyberat,len sowtvarovo deaktivovat. Dobry EGR ostane uz potom vzdy zavrety a nebude prepustat vyf.plyny cez sacie ventily. Auto vraj potom ide lepsie,ventily ostavaju ciste a neni ani problem pri emisnych kontrolach. Deaktivacia sa vraj da spravit z lepsov diagnostikov alebo tam kde cipuju auta
za cca. 50 eur deaktivuju.
Ma uz z tym niekto skusenost ??? Ja nad tym rozmyslam.
EGR je kokotina jak traky. Brusel tlaci na emisie, automobilky uz nevedia co robit. Automobilky vymyslaju picoviny
aby nakrmili Brusel a motorista na to musi doplatit. Častejsie navstevovat servis a tahat z ludi peniaze.
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015