Stránka 491 z 498

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 18 črc 2019, 13:26
od mattonecz
mne to prislo lepsi, ale az po ty co sem si ted dobrovolne platil. ale hned sem to chipnul druhy den tak nevim.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 18 črc 2019, 13:38
od sladas opc
Jsem koukal i na chip na strankach www.racechip.cz je to nemecky a nemuselo by to byt spatny.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 25 črc 2019, 12:39
od majusenko
https://www.youtube.com/watch?v=z65HyJEMQ8E

super video od Vaculíka. Cca od 8mej minúte preberá piesty a je krásne na prvý pohľad vidieť, ako sú zakarbonované, následne to slovne popisuje aj s tým, že je to pri priamovstrekoch normálne.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 25 črc 2019, 19:53
od risar
majusenko píše:https://www.youtube.com/watch?v=z65HyJEMQ8E

super video od Vaculíka. Cca od 8mej minúte preberá piesty a je krásne na prvý pohľad vidieť, ako sú zakarbonované, následne to slovne popisuje aj s tým, že je to pri priamovstrekoch normálne.
Karbonove depozity jsou na sacich ventilech. Osobne by me zajimalo, jak se to resi u Astry. Nechával si už tady někdo karbon odstranit?

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 25 črc 2019, 21:12
od sladas opc
Existuje firma, ktera dokaze pristrojema karbon bez rozdelani dilu hlavy odstranit.. Ty sam jako uzivatel tomu muzes predejit tim ze nebudes auto podtacet, davat kvalitni palivo ci treba 98oktanu a dobrej je i vif, kterej dokaze eliminovat bioslozku v palivu, tim by motor nemel zarustat karbonem a dalsi vec je kvalitni olej a zkratit interval vymeny na cca 10 tisic km..

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 27 črc 2019, 22:11
od sladas opc
Tak jsem vymenil olej, zvolil jsem znacku millers 5w30 lspi a motor stejne mi dnes asi trikrat pri zrychleni zabouchal.. Uvazuji jeste ze bych nechal zpet nahrat origo software motoru, jestli to pomuze, nebot uz fakt nevim, vyzkousel jsrm fakt uz vse od zmeny ruznych oleju az po chip motoru a furt problem pretrvava, sice ne nejak extremne ale furt je

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 27 črc 2019, 22:43
od risar
Jedine co registruji je mikrotrhani pri prudsim rozjezdu nebo pokud je motor studeny. Zadne rany ani bouchani. VIFem to krmim od zacatku, tankuji pouze aditivovane palivo 95 na MOL. Olej menim co 10.000Km. Takove mikrotrhani co mam na astre jsem mel i na novem Rapidu 1.2 s turbem a primostrikem.

Co se tyce karbonu, tak na sacich ventilech nepomuze ani svecena voda a karbon se tam drive nebo pozdeji usadi. Podtaceni motoru tuto vlastnost pouze urychli. Mam nalitanych 30k km,. Zvazuji, ze nekde kolem 50k km necham saci ventily odkarbonizovat.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 28 črc 2019, 09:49
od sladas opc
Tak o tom karbonu u primovstriku se vi,ale da se dost eliminovat a to kvalitnim palivem, aditivima do benzinu vif, kvalitnim olejem a vcasnou vymenou cca 10 tisic km a nepodtacet motor.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 28 črc 2019, 11:17
od risar
Jak chceš na sacích ventilech eliminovat karbon kvalitním palivem? U přímého vstřiku se tam palivo nedostane a deposity vznikají hlavně přepouštěním nespálených výfukových plynů zpět do sání přes EGR. Tohle je slabé místo přímovstřiků.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 28 črc 2019, 13:49
od Peto
risar píše:Jak chceš na sacích ventilech eliminovat karbon kvalitním palivem? U přímého vstřiku se tam palivo nedostane a deposity vznikají hlavně přepouštěním nespálených výfukových plynů zpět do sání přes EGR. Tohle je slabé místo přímovstřiků.
risar suhlasim z tebou. Ale riesenie by tu bolo s si myslim. Tie sacie ventily zadrbavaju vyfukove plyny co sa vracaju cez EGR ventil,ktory aj tak casom odide. Pocul som ze si davaju EGR vonku a existuju nejake zaslepky namiesto EGR ventilu. Potom treba este sowtvarovo EGR
deaktivovat aby riadiaca jednotka nevypisala poruchu EGR. Ked je este EGR funkcny tak ze ho netreba ani vyberat,len sowtvarovo deaktivovat. Dobry EGR ostane uz potom vzdy zavrety a nebude prepustat vyf.plyny cez sacie ventily. Auto vraj potom ide lepsie,ventily ostavaju ciste a neni ani problem pri emisnych kontrolach. Deaktivacia sa vraj da spravit z lepsov diagnostikov alebo tam kde cipuju auta
za cca. 50 eur deaktivuju.
Ma uz z tym niekto skusenost ??? Ja nad tym rozmyslam.

EGR je kokotina jak traky. Brusel tlaci na emisie, automobilky uz nevedia co robit. Automobilky vymyslaju picoviny
aby nakrmili Brusel a motorista na to musi doplatit. Častejsie navstevovat servis a tahat z ludi peniaze.