Astra - R@SAG - Astra G 1.4 16v 2003 Z14XE
Moderátor: Moderátoři
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 564
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - Astra G 1.4 16v 2003 Z14XE
Tak info po delší odmlce .
Astra G od syna oslavila 2 narozeniny 14. února v naší rodině a za tu dobu co je u nás najela krásných 47 000 km. Jak vidíte je denně v provozu a hltá velké množství km na silnicích, dálnicích. Syn teď jezdí do práce přes 70 km denně za Ostravu a je to znát. No, aby toho nebylo málo Astra G od syna v březnu oslaví 21 let co spatřila svět. Na to, kolik má let je ve velmi zachovalém stavu oproti stejně starým vozům, které nemají moc dechu. Tento vůz přežije ještě mnoho let, než půjde do automobilového nebe. Mnoho lidí nechce věšit jeho stáří a že je bez koroze. Jediné místo koroze bylo opraveno pčed několika měsíci a letošní zimu se ukázalo, že to bylo opraveno kvalitně.
Nadále dostaůa po skoro 50 000 km nové svíčky, všechny filtry, do interiéru přibyla loketka a motorový olej měníme co 10 000 km. Dostává nadále veškerou péči, jak dáváme všem bleskům v naší rodině.
Před 8 měsící měněny hlavný spojkový válec za značku ATE, nechtěli jsme šetčit (ten kompletně plastový černý) a teď se odporoučel a to sme si říkali, že Astru přežije . Koupeny nový jiné značky a snad bude zase klid .
Astra G od syna oslavila 2 narozeniny 14. února v naší rodině a za tu dobu co je u nás najela krásných 47 000 km. Jak vidíte je denně v provozu a hltá velké množství km na silnicích, dálnicích. Syn teď jezdí do práce přes 70 km denně za Ostravu a je to znát. No, aby toho nebylo málo Astra G od syna v březnu oslaví 21 let co spatřila svět. Na to, kolik má let je ve velmi zachovalém stavu oproti stejně starým vozům, které nemají moc dechu. Tento vůz přežije ještě mnoho let, než půjde do automobilového nebe. Mnoho lidí nechce věšit jeho stáří a že je bez koroze. Jediné místo koroze bylo opraveno pčed několika měsíci a letošní zimu se ukázalo, že to bylo opraveno kvalitně.
Nadále dostaůa po skoro 50 000 km nové svíčky, všechny filtry, do interiéru přibyla loketka a motorový olej měníme co 10 000 km. Dostává nadále veškerou péči, jak dáváme všem bleskům v naší rodině.
Před 8 měsící měněny hlavný spojkový válec za značku ATE, nechtěli jsme šetčit (ten kompletně plastový černý) a teď se odporoučel a to sme si říkali, že Astru přežije . Koupeny nový jiné značky a snad bude zase klid .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Reklama
Re: Astra - R@SAG - Astra G 1.4 16v 2003 Z14XE
Kolik jsi do toho veterana uz nasypal?
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 564
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - Astra G 1.4 16v 2003 Z14XE
cca 22 000K, jezdí skvěle .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - Astra G 1.4 16v 2003 Z14XE
To ještě není veterán, Miloshu... Avšak zaplaťpánbu za taková auta a poděkování všem, kteří je udržují v kondici a na silnicích!
W124 E320 R6 Coupé 1994
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 564
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - Astra G 1.4 16v 2003 Z14XE
Jezdí denně, a jezdí krásně, za 4 dny oslaví 21 let, vše funguje. Rakovinu jste vyřezali to jedno místo, ošetřili tutiny, podvozek, lem stříkli zpět do barvy a opravdu děla radost. Náhradní díly jsou zahubičku a pro mě to je srdcová záležitost a jak jedeme vedle sebe a člověk se na to auto dívá, jak projede okolo, nebo po městě, je to pecka .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 564
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - Astra G 1.4 16v 2003 Z14XE
Bylo potřeba koupit Astře G nové letní pneumatiky a nakonec to dopadlo jinak . Jedna Astra G šla do automobilového nebe a její alu kola i s pneu dostala naše Astra G. Předešlé alu kola zůstávají na zimu a plechy jdou do světa na prodéj i s originál poklicemi.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 564
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - Astra G 1.4 16v 2003 Z14XE
Tak a je to tu, přišlo rozhodnutí a syna čeká mnoho práce na novém projektu . Rozhodl si ponechat svou Astru G na každodení ježdění madále a pořád jsme doma mluvili o něčem co bude mít pod kapotou něco pořádného.
Proto se rozhodl si pořídit BMW E46 s benzinovým motorem 2,5 a postit se úprav a přestaveb. Bude potřeba vyvařit zadní lemy, to je u tohoto modelu klasika, pak komplet snižit podvozek a komplet sportovnější brzdy. Nadále doladit komplet karoserii a pak se rozhodneme zda komplet nový celolak, nebo provedeme poleb .
To jak máte možnost autobraků Opel a BMW . No jen škoda, že to není Insignie v BiTurbu . Předpokládáná doba projektu bude cca min. 1 rok.
Proto se rozhodl si pořídit BMW E46 s benzinovým motorem 2,5 a postit se úprav a přestaveb. Bude potřeba vyvařit zadní lemy, to je u tohoto modelu klasika, pak komplet snižit podvozek a komplet sportovnější brzdy. Nadále doladit komplet karoserii a pak se rozhodneme zda komplet nový celolak, nebo provedeme poleb .
To jak máte možnost autobraků Opel a BMW . No jen škoda, že to není Insignie v BiTurbu . Předpokládáná doba projektu bude cca min. 1 rok.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - Astra G 1.4 16v 2003 Z14XE
E46 s benzínovým řadovým šestihrnkem je dobrá volba. Jedině snad to mohlo mít o dvoje dveře míň (provedení Ci)...
W124 E320 R6 Coupé 1994
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 564
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - Astra G 1.4 16v 2003 Z14XE
To máš pravdu . No jsme rádi za toto v pěkném zachovalém stavu. Přesto práce to bude náročná a dlouhá. Plně v režii syna. Tentokrát bez finanční pomoci rodičů. Jak se znám budu chtít, aby to letos ještě jezdilo v základním stavu a přes zimu se pustíme do vzhledu. Základ je podvozek a brzdy, ALU a pneu jsou na cestě . No příští rok určitě decentně laděný výfuk. Auto bude jezdit pouze od jara do podzimu, na zimu garáž. No snad si to budu moci otestovat na vlastní kůži .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - Astra G 1.4 16v 2003 Z14XE
Tohle radši ještě zvaž. Hrozí nebezpečí, že do auta s motorem o menším počtu hrnéčků už pak nebudeš chtít nasednout... Pamatuju si to moc dobře ještě z dubna 2000, kdy jsem si pořídil áčkovou Omču 2.6i R6. Je to návykové, od té doby už jen šestihrnky.
W124 E320 R6 Coupé 1994