Stránka 6 z 11
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 20 srp 2013, 15:01
od LEITZ
To je dobře,že se to podařilo opravit. Teď ještě,aby se podařílo najít tu mou závadu a budeme dva spokojení uživatelé VECTRA C kombi. Je to opravdu dobré a prostorné auto.
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 22 říj 2013, 18:41
od teac3
Já jsem třeba ani poslední regeneraci nezaregistroval...je to možný ???
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 22 říj 2013, 20:23
od 3tp2
teac3 píše:Já jsem třeba ani poslední regeneraci nezaregistroval...je to možný ???
Můžu se zeptat ten obrázek je z originálního OpComu nebo z číny? Já že to je v češtině
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 22 říj 2013, 22:18
od teac3
Originál.......!!!
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 23 říj 2013, 14:46
od vectrista
Je to mozne, ze si to nezaznamenal. Mne napr ked sa to pusti na dialnici ked idem na tempomat ani to nespozorujem, iba tym, ze mi to ukazuje vysoku momentalnu spotrebu. Ak s tym mas dookola problemy tak to daj vybrat. Uprava riadiacej jednotky je vcelku jednoducha na tychto motoroch kedze sa robili aj bez DPF a ak narazis na dobreho upravcu tak ti zmeni maping motora tak aby si mal zavrete EGR a virive klapky stale otvorene (tyka sa len DTH) co ti usetri dalsie problemy do buducnosti.
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 23 říj 2013, 16:53
od martulik
vectrista píše:Je to mozne, ze si to nezaznamenal. Mne napr ked sa to pusti na dialnici ked idem na tempomat ani to nespozorujem, iba tym, ze mi to ukazuje vysoku momentalnu spotrebu. Ak s tym mas dookola problemy tak to daj vybrat. Uprava riadiacej jednotky je vcelku jednoducha na tychto motoroch kedze sa robili aj bez DPF a ak narazis na dobreho upravcu tak ti zmeni maping motora tak aby si mal zavrete EGR a virive klapky stale otvorene (tyka sa len DTH) co ti usetri dalsie problemy do buducnosti.
Tak této rady bych se určitě nedržel!
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 23 říj 2013, 17:30
od vectrista
martulik píše:vectrista píše:Je to mozne, ze si to nezaznamenal. Mne napr ked sa to pusti na dialnici ked idem na tempomat ani to nespozorujem, iba tym, ze mi to ukazuje vysoku momentalnu spotrebu. Ak s tym mas dookola problemy tak to daj vybrat. Uprava riadiacej jednotky je vcelku jednoducha na tychto motoroch kedze sa robili aj bez DPF a ak narazis na dobreho upravcu tak ti zmeni maping motora tak aby si mal zavrete EGR a virive klapky stale otvorene (tyka sa len DTH) co ti usetri dalsie problemy do buducnosti.
Tak této rady bych se určitě nedržel!
Je to verejna internetova diskusia tak to rozved.
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 23 říj 2013, 18:29
od martulik
Tak třeba to, že budou problémy na STK - fyzická absence filtru, na EMISÍCH zvýšené hodnoty výfukových spalin oproti zápisu v TP. Ve WIN-ku a na B sloupku spolujezdce je uvedeno, že auto má DPF. Za provozu zvýšená kouřivost a špinavá záď auta. Zaplatíš nemalou částku za odstranění filtru a přeprogramování ŘJ.
To raději zkusím vyčistit sám.
Nebo nechám filtr odborně vyčistit za zhruba 4500 až 5000.
Nebo rovnou koupím nový třeba tady:
http://www.primavyfuky.cz/doplnky/filtr ... PF%252041/
Já s filtrem problém ZATÍM nemám, ale to přijde. Za jízdy se začne vypalovat a regenerace mi doběhne i na volnoběh nebo na zpátečku.
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 23 říj 2013, 18:46
od vectra11
Blbost!
Na stk problém není,protože odstranění filtru spočívá pouze v jeho "vykuchání" a fyzicky na voze zůstane. Emisemi auto také projde v pořádku,navíc jede lépe,nižší spotřeba.....za cenu již od 6000Kč....
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 23 říj 2013, 19:14
od vectrista
Berem, vela ludi hned mysli na to ako auto bude dymit.
Uvediem priklad na svojich autach. Mal som vectru bez dpf (tiez Z19DTH) a nedymila ani trochu. Ak si porovnam vypis z emisnej kontroly tak dymivost namerana u auta s DPF je 0.41 a u auta bez DPF je 0.47, inymi slovami pri rovnakom teste z vyfuku nevychadzal ziadny viditelny dym ani z jedneho auta. Pricom auto s DPF bolo naposledy na EK ked malo 23t km, auto bez dpf uz vtedy malo 170t km (8x viac). Rovnaka nafta, rovnaky system udrzby, rovnaky sofer, prevazne dlhe trasy. Toto JTDcko od Fiatu ale povodne nebolo vyvyjane s DPF to az ked sa zacala emisna eko vojna...