Stránka 6 z 27

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 28 srp 2011, 20:18
od Sunman
Tiež by ma zaujímalo, či pri pripojení servisného prístroja v Opel servise vidí technik, že sa niekto hral so software. Predpokladám totiž, že pri pravidelnej kontrole je jeden z bodov servisu kontrola alarmových hlásení riadiacej jednotky.
Inak pred časom kolegovi zbabral predajca objednávku Vectry C a namiesto motora 1.9CDTI 120k mu dodali 100k. Ponúkli mu buď čakať ďalšie 4 mesiace na nové auto alebo prečipovanie zdarma. Tak sa rozhodol pre druhú možnosť a získal 130k. Na válcovej skúšobni to auto síce nebolo, ale je fakt že motor mu išiel veľmi pekne, živo, úsporne a bol s tým maximálne spokojný.

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 29 srp 2011, 10:31
od Sunman
Díky za odpoveď.
Vrátiť sa to dá predpokladám pomocou zálohy, ktorú ti spravili pri tuningu. Vrátenie späť je zadarmo alebo za down-tuning je rovnaký poplatok?

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 29 srp 2011, 11:39
od jgoldman
Ano vrátit se to dá, protože si originální SW zálohují.
Zajímalo by mě, jestli to dělá i úprava od BSR ? (chrochtání a jiné pazvuky)

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 29 srp 2011, 23:23
od viktor
Ďakujem za odpoveď. Ešte by ma zaujímalo, že či problém s hlukom motoru bude aj pri chiptuningu od BSR? A nie je navýšenie zo 13Ohp na 192 hp už prehnané? Neodpáli to prevodovku?

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 30 srp 2011, 08:02
od jgoldman
S BSR nemám zkušenosti ale tento nárůst na 190 PS se dělá většinou u 118kW (160PS) ;)

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 30 srp 2011, 17:00
od Sunman
viktor, to by chcelo porovnať, či je rozdiel v spojke a prevodovke (myslím, že spojka je ešte kritickejší bod než prevodovka) medzi 130k a 160k motorom. Aspoň vedieť priemer kotúča spojky, či je rovnaký. Ak áno, potom by to nemal byť rozdiel.
Potom je ešte otázka či je motor 130 a 160k rovnaký. Viem, že u Vectry 1.9CDTI bol 120k motor a 100k bol "dodrbaný" motor 120k. Takže 100k sa dalo ľahko načipovať na 130k. Ale 150k DTH motor mal množstvo iných vecí, ktorými sa dosiahol výkon - iné sacie a výfukové potrubie, nejaké klapky na potrubí, ktoré sa mi zasekávali, dvojhmotný zotrvačník a podobne. Takže chip 130k na rovnaký výkon ako 150k sa asi nedal.
Inak Irmscher ponúka krabičku na 150k motor. Verím že príde aj krabička na Insigniu. Keďže je to pod hlavičkou predajcov Opel tak verím že takáto krabička od Irmschera funguje.

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 26 zář 2011, 16:23
od izerS18
jgoldman píše:S BSR nemám zkušenosti ale tento nárůst na 190 PS se dělá většinou u 118kW (160PS) ;)
Ahoj.
Stále máš v autě originál soft od Opel?
Koupil jsem Insignii 118kw (diesel, manual) a uvažuji o chipu na 138kw. Hlučnost mi nevadí, z motorky jsem zvyklej na horší :) Jen mě zaráží, že se ti hlučnost zvýšila postupně. Nebo to bylo hned? Možná jsem špatně četl.

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 27 zář 2011, 13:51
od izerS18
Mám právě také manuál a jede i teď s 160k. Ale cena 10-11tis za 25koní navíc mi přijde fajn, ale hlavně ten krouťák kolem 2tis se mi líbí, že by se zvedl.
Vrácení origo SW také trvá kolem té 1,5hod? Udělal bych až na jaře chip, teď mám ještě do konce roku záruku

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 27 zář 2011, 15:08
od milan005
Jak jsem tady už psal 130k s BSR jede dobře, neklape, ale chová se jinak než origo 160k. Kolem 2000 ot se při prudkém sešlápnutí plynu hodně dusí. V otáčkách 3 - 4000 táhne víc než 160k, při 200 km/h je ochotná zrychlovat.

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Napsal: 28 zář 2011, 10:33
od izerS18
To jsem četl... ale máš maunál nebo automat?
Kde sis nechal dělat to BSR?