Stránka 6 z 24

Re: Načipovanie motora

Napsal: 26 říj 2017, 13:49
od Peto
Tanguero píše:
norinco píše:Zatím o čipu neuvažuji z důvodu záruky. Ale sondoval jsem potenciál 1,4kových turbo benzínů a co jsem tak viděl, dá se z toho dostat cca 135kw. Takže do budoucna...
No výkon je jen jedna strana mince. Ta temná strana síly se dnes jmenuje EGR. Ventil, který pouští spaliny a saze do sání. Navíc je ten vzduch pomocí turba omaštěný. Čím víc má motor najeto, tím hůř. U nepřímovstřiku bez EGR je sání čisté a lesklé i po najetí 300kkkm. U tzv. moderních motorů se zanese karbonem po 30kkm. Myslím, že softwareové odpojení EGR by pomohlo víc, než vodičky do benzinu, nebo do sání. Na diselovém JTDm mám EGR off už 200kkm a motor má najeto přes 400kkm.
Viem ake skody dokaze sposobit EGR ventil a tiez zvazujem dobuducna ho odpojit ale podla informacii co som ja zistoval tak 1,4 turbo vraj uz nema EGR ventil. To by bolo super tato informacia. Nevie niekto ci je to naozaj pravda z tym EGR ventilom ?

Re: Načipovanie motora

Napsal: 26 říj 2017, 14:57
od sladas opc
Kamos ani tak nechtel vetsi vykon jako spis zkusit to softwarem nejak poladit aby zmizelo to trhani atd..takze mu spis udelali jakousi oprimalizaci na 110kw..funguje to pry skvele,ted je pry konecne spokojen..jinak na youtube bylo i video ze snad az 200koni se da udelat ale to uz bude asi na ukor zivotnosti

Re: Načipovanie motora

Napsal: 26 říj 2017, 19:18
od trembel
Peto píše:
Tanguero píše:
norinco píše:Zatím o čipu neuvažuji z důvodu záruky. Ale sondoval jsem potenciál 1,4kových turbo benzínů a co jsem tak viděl, dá se z toho dostat cca 135kw. Takže do budoucna...
No výkon je jen jedna strana mince. Ta temná strana síly se dnes jmenuje EGR. Ventil, který pouští spaliny a saze do sání. Navíc je ten vzduch pomocí turba omaštěný. Čím víc má motor najeto, tím hůř. U nepřímovstřiku bez EGR je sání čisté a lesklé i po najetí 300kkkm. U tzv. moderních motorů se zanese karbonem po 30kkm. Myslím, že softwareové odpojení EGR by pomohlo víc, než vodičky do benzinu, nebo do sání. Na diselovém JTDm mám EGR off už 200kkm a motor má najeto přes 400kkm.
Viem ake skody dokaze sposobit EGR ventil a tiez zvazujem dobuducna ho odpojit ale podla informacii co som ja zistoval tak 1,4 turbo vraj uz nema EGR ventil. To by bolo super tato informacia. Nevie niekto ci je to naozaj pravda z tym EGR ventilom ?
1.4T naozaj nema EGR, ale funkcionalita recirkulacie spalin je zachovana vdaka premenlivemu casovaniu na oboch stranach. Dochadza k prekrytiu vyfuku a sania, co je mozno este horsie ako EGR.

Re: Načipovanie motora

Napsal: 27 říj 2017, 08:37
od Tanguero
trembel píše: 1.4T naozaj nema EGR, ale funkcionalita recirkulacie spalin je zachovana vdaka premenlivemu casovaniu na oboch stranach. Dochadza k prekrytiu vyfuku a sania, co je mozno este horsie ako EGR.
Cau, mas nejaky odkaz na technicke detaily tohoto motoru? Myslel jsem, ze pokud ma motor promenlive casovani ventilu, nezapomene se tim vyrobce nalezite pochlubit. Diky

Re: Načipovanie motora

Napsal: 27 říj 2017, 18:45
od trembel
Napr. tu https://www.wheelsmag.com.au/reviews/15 ... tra-review
Neviem preco to marketing nezdoraznuje. Takisto vodou chladene turbo s nutenym dobehom a pod.

Re: Načipovanie motora

Napsal: 27 říj 2017, 20:35
od mattonecz
Jo ten motor by zásadě měl bejt dost slušnej, možná sou problémy fakt jen od toho SW..
O chlazení mi řikal dealer, ale moc sem mu nevěři

Načipovanie motora

Napsal: 27 říj 2017, 21:28
od Eisy
A tak ... len boh vie co tam naozaj davaju ....

Re: Načipovanie motora

Napsal: 27 bře 2018, 20:41
od brycedoe
Ahoj, nějaké zkušenosti s firmou?

https://www.quantumchiptuning.cz/chiptu ... ra-1-4t-92

Nevím jestli chci přímo 130kw ale 110 by byla fajn.

Re: Načipovanie motora

Napsal: 28 bře 2018, 11:33
od mattonecz
kdyz uz tak asi idealne EDS. coz je nemecko. koupis si i krabicku se kterou prepinas mezi tovarnim a chipem. tzn kdyz jedes do servisu hodis tam origo.

https://www.eds-motorsport.de/product_i ... 14xfl.html

je to za cca 500E ted v akci.

chci jim tam naspat, pac oni maj jeste svuj optimalizovany soft proti trhani. takze bych se chtel domluvit, ze by mi tam dali 3faze - origo, 150konovou verzi jejich proti trhani, a phase 1 coz je cca 185 koni

Re: Načipovanie motora

Napsal: 28 bře 2018, 15:40
od jardaastra
Kouzelná krabička to chci vidět zkus to :D
To snad už bude lepší chip zrovna se zápisem do TP.
http://www.xtuning.cz/chip/opel/astra-2 ... yl-92-8621