Stránka 7 z 7

Re: Pomoc s výběrem auta

Napsal: 19 srp 2011, 20:20
od Miro
určitě volit modely po faceliftu ;) nejsou tak náchylné ke korozi ;) motor je otázkou, jezdíš hodně dálky, nebo spíš jen nějaké kratší trasy, město, mimoměsto.... já mám 1,6 16v a jsem naprosto spokojen, spotřeba bez katu okolo 7,5 litru a občas jí i dost proženu, denně dojíždím do práce dohromady 40 km s plným autem....

ideálnější by byla 1,8 16V 92kW kde by jsi měl spotřebu skoro stejnou ;)
na co dát bacha - KLIMA ta je slabou stránkou u starších oplíků, zadní náprava trpí na našich silnicích tak asi budou načaté silenbloky ramen, pak juknout na stav spodku jestli není nikde moc orezlej ;) 1,6 16v spíš nebrat, jelikož dost papkaj olejík, 2,0 DTI 74kW jede hezky a papká tak 6 litránků pořád :lol: 2,2 DTI má zase problémové čerpadla, která nejsou opravitelná... 2,2 16V má rozvody řetězem a muže se pokakat napínák a motor je pak KO, když se zavčasu udělá je po problemech ;)
nějaký ty příklady :)
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ra/9148012
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ra/8950235
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ra/9122079

Re: Pomoc s výběrem auta

Napsal: 24 srp 2011, 13:17
od AngeliC
Tak jak to tak chápu z Mirového komentu, tak ideálka je 2.0i 16V... Jede krásně, není poruchový a bumbá taky kolem 7l ;-)

Re: Pomoc s výběrem auta

Napsal: 24 srp 2011, 13:44
od TomC20LET
co se týče motoru 2,2 16V je to hlavně o přístupu.. když je o motor staráno, olej se mění včas a nelije se tam kdejaky sajrajt tak se zamezí zacpání nebo vydření hydraulického napínáku nebo jiná poškození a motor vklidu vydrží interval daný pro výměnu řetězu, ja ten motor ve vectře mám, ma najeto 177000, rozvody původní a nic nechrastí a studené starty jsou tiché, na druho stranu jsem se setkal s vectrou ve které se motor potkal při 130000 protože majitel si myslel že když bude jezdit na nejlevnější Longlife olej a po každé vyměně najezdí 30tis kimometrů tak se nic nestane..