Stránka 7 z 10
Re: Vrzání interiéru
Napsal: 18 říj 2017, 17:28
od Karamba
Ked som reklamoval vrzganie budikov este pred rokom na poliankach v Bratislave, tak mi povedali, ze ked to rozoberu, tak je sanca, ze to bude vrzgat este viac, nehovoriac o tom, ze mi povedali ,ze by som si to samozrejme hradil, lebo to nijak neprekaza pouzivaniu auta a klepanie/buchot od zadnych dveri v oblasti zamku, ktore sa v lete straca a s klesajucou teplotou stupnuje, mi nijak nevyriesili, premazavali zamky atd., ale nijak to nepomohlo, skonstatovali, ze to je guma na dverach, a , ze si mam dat hlasnejsie radio
A samozrejme som sa pri kupe noveho auta tesil, ze mi nic nebude buchotat/vrzgat ako v starom aute, ale zrovna v tomto smere vrzgajucom/buchotajucom oproti staremu autu az taky rozdiel aky by som od noveho auta ocakaval zial nevidim.
Re: Vrzání interiéru
Napsal: 18 říj 2017, 17:43
od pmickal
Tak mne uz viac vrzgat ako mi vrzgaju teraz, nemozu
odmietam za to zaplatit co i len cent, nekupil som si nove auto preto, aby som chodil kazde 2 tyzdne do servisu, pretoze cele vrzga ako keby malo najazdenych 250000 km. Doteraz som vsetky tieto veci riesil v ramci zarucnej opravy, t.z. zadarmo, tak uvidime, kedze idem skusit iny servis. Za mna inak to iste : Opel si uz urcite nekupim. Uprimne mi je luto tych, co za to auto dali raz tolko ako ja. Uz som zacal seriozne rozmyslat nad tym, ze sa ho zbavim este pred skoncenim lizingu. Kamos ma novy i30 (velka spokojnost), do ktorej som chcel ist aj ja, ale rozhodol som sa pre Astru a teraz to trosku lutujem.
Re: Vrzání interiéru
Napsal: 18 říj 2017, 18:31
od yggdrasilsk
ved to je to, ze golf 6 ani po 230 000km nebucha ani nevrzga. bezchybny nie je ale astra nema sancu spracovanim. To nehovorim o tych fugach okolo svetiel na astre...to som inde ozaj nevidel. na astre su aj skvele veci ale ako celok opel uz viacej nie...
Re: Vrzání interiéru
Napsal: 19 říj 2017, 11:48
od CrazyPlum
nuz, aby tu neboli len same negativne reakcie.
neviem aky mate modelovy rok a datum vyroby, ale ja mam auto vyrobene 7/2017, dodane 8/2017 a nevrzga vobec nic. mam dokupenu aj odhlucnovaciu sadu, krasne ticho. na dialnici nepocut vobec nic okrem zvuku vetra obtierajuceho sa o auto. okolo svetiel ziadne medzery, vsetko krasne do seba zapada. mal som predtym Astru H a je to neporovnatelne, uz len ten material a plast z ktoreho je robena palubna doska je niekde inde a o kvalite nepochybujem. vsetko ako ma byt.
mozno zavisi kto ma aku vybavu a s tym ide priamo umerne kvalita. popripade starsie modely nemali este taku presnost vyroby a takto sa to prejavuje.
Re: Vrzání interiéru
Napsal: 19 říj 2017, 12:47
od sladas opc
Vsichni tady resite vrzani a zpracovani atd..ale to je u vsech at uz opel ci koncern..videl jsem trojku octavku a dik..hroznej shit..takze bych to asi vubec nejaky vrzani neresil
Re: Vrzání interiéru
Napsal: 19 říj 2017, 12:49
od mattonecz
Tak neres. To je kazdyho vec. To neznamena ze oktavka je shit tak musim mit taky shit.
Re: Vrzání interiéru
Napsal: 19 říj 2017, 13:08
od sladas opc
Tak jde spise o to ze cim vic se v tom bude clovek hrabat a ty plasty rozebirat tim vic to bude skripat atd..tyhle veci si myslim nejdou ani nejak vychytat..dalsi problem je stridani teplot leto-zima..
Re: Vrzání interiéru
Napsal: 29 říj 2017, 10:11
od Rado84
Ahojte, ohľadom vrzgania interiéru mam jeden postreh a to tlak v pneumatikách.
Ja som nedávno prezul na zimné a servisák len krutil hlavou nad predpísaným tlakom v eko režime (3 atm). Na letných som držal asi 2,8 atm a na menších nerovnostiach to občas zavrzgalo. Teraz držím na zimných 2,5-2,6 atm (podľa teploty vzduchu) a vzrganie sa zreteľne zlepšilo. Uvažujem o znížení tlaku na 2,2 atm tak ako je to v uvedené manuali pre komfortný režim jazdy (samozrejme pravidelne kontrolovať prípadné podhustenie).
Preto by ma zaujímalo aký tlak máte v pneu, najmä tí ktorí máte problém s vrzganim.
Poznamka:
Príliš vysoký tlak v pneumatikách znamená horšiu priľnavosť (menšia plocha kontaktu so zemou), pokles komfortu jazdy (horšie tlmenie nerovností, väčší hluk vo vnútri vozidla), zrýchlené opotrebovanie komponentov zavesenia (zlé tlmenie vibrácií), väčšie opotrebenie behúňa a zvýšené riziko poškodenia pneumatiky v dôsledku pádu do diery, alebo úderu o chodník. Výhody zvýšeného tlaku v pneumatikách môžu znamenať väčšiu stabilitu pri jazde v zákrutách a zníženie spotreby paliva (zníženým valivým odporom).
Re: Vrzání interiéru
Napsal: 29 říj 2017, 10:50
od mattonecz
Já mam 2.4/2.2.. 2.8 je šílený.
Re: Vrzání interiéru
Napsal: 30 říj 2017, 13:14
od Cinda
Celé auto udržuji na 2.3. Zatím, co se týče vrzání, žádný podstatný problém.