Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Moderátor: Moderátoři
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Obávam se ale,jestli dokážou vyzkoušet topení s naší CAN-BUS řídící jednotkou,to možná bude problém.Eberspacher sice má diagnostiku na topení,ale na svuj konektor,kterým se vlastně topení řídí z venku hodinama.U nás vede do topení jen proud,kostra,kablík CAN-BUS a ven jeden kablík k čerpadlu,toť vše.Oni nejspíš na stolici vyzkouší topení s univerzální řídící jednotkou.
Je ovšem možný,že i to dmychadlo znovu odešlo.Jestli jo,tak je to asi ta nejporuchovější věc na topení.
Je ovšem možný,že i to dmychadlo znovu odešlo.Jestli jo,tak je to asi ta nejporuchovější věc na topení.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
- Reklama
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
No,snad to nejsou takový jelita a dokážou to zapojit na stávající řídící jednotku o čtyřech drátech.
Insignia Sports Tourer 2.0 DTE MY2015
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
No tak zapojit 4 draty dokazou,to urcite.Jen chci rict,ze asi budou mit problem odzkouset oplackou ridici jednotku,protoze ta je rizena pomoci CAN-BUS sbernice z ECC - klimatizace.To je velkej rozdil oproti univerzalni ridici jednotce.Tam se topeni spusti privedenim 12V ze spinacich hodin.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Volal jsem tam.
Jó OPEL to je problém,ta řídící jednotka,ta je jiná..... nó pošlete to a uvidíme nó.
Řek jsem jim,že aspoň mi s jinou ŘJ otestují zbyte a pokud to pojede,tak ji mám v háji já.
Jó OPEL to je problém,ta řídící jednotka,ta je jiná..... nó pošlete to a uvidíme nó.
Řek jsem jim,že aspoň mi s jinou ŘJ otestují zbyte a pokud to pojede,tak ji mám v háji já.
Insignia Sports Tourer 2.0 DTE MY2015
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
No ta cena za nezávislé topení je opravdu dost vysoká. Já ale nemám ve své VECE 110kW CDTi r.v. 2006 ani to přihřívání a s tím bych se spokojil. Jak je to náročné dodělat přihřívání a kolik by to tak stálo?
Koukal jsem do mot. prostoru před spolujezdce a je tam jen tak ve vzduchu jedem konektor, jinak nic.
Je možné, že se to do některých modelů nedávalo v základu, i když to byla výbava cosmo v kůži atp.?
Koukal jsem do mot. prostoru před spolujezdce a je tam jen tak ve vzduchu jedem konektor, jinak nic.
Je možné, že se to do některých modelů nedávalo v základu, i když to byla výbava cosmo v kůži atp.?
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Nezávislé topení, nebo přihřívač bylo montováno pokud vím jen na přání zákazníka. Nebylo součástí žádné z nabízených výbav vozu.
Topení jsem našel za cirka 27000 s DPH bez práce a přihřívač cirka 13000 s DPH.
Topení jsem našel za cirka 27000 s DPH bez práce a přihřívač cirka 13000 s DPH.
Insignia Sports Tourer 2.0 DTE MY2015
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Je to tak jak píše Martulik, topení se montovalo jen jako příplatková výbava. Pouze některé skandinávské regiony ho měli ve standartu. Když už by jsi se rozhodl ho dodělat, tak určitě komplet jako nezávislé, cenový rozdíl je minimální. Nezávislé topení má navíc pouze oběhové čerpadlo kapaliny, jinak je vše stejné.
Cena za dostavbu zas tak tragická není, je to relativní. Nesmíš to nakupovat u Opela. Důležité je, že máš v autě konektor pro připojení topení. Psal to Lubaan někde na začátku vlákna, stačí libovolný agregát Eberspächer D5WS a k němu se musí dokoupit ŘJ s CAN-BUS pro OPEL - tyhle 2 věci se dají za 10.000,- (na internetu ne nové) pořídit. To je základ, pak už jen "drobnosti" jako výfuk, hadice, čerpadlo nafty, čerpadlo vody......
Cena za dostavbu zas tak tragická není, je to relativní. Nesmíš to nakupovat u Opela. Důležité je, že máš v autě konektor pro připojení topení. Psal to Lubaan někde na začátku vlákna, stačí libovolný agregát Eberspächer D5WS a k němu se musí dokoupit ŘJ s CAN-BUS pro OPEL - tyhle 2 věci se dají za 10.000,- (na internetu ne nové) pořídit. To je základ, pak už jen "drobnosti" jako výfuk, hadice, čerpadlo nafty, čerpadlo vody......
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI, Elegance, AFL - Bi-xenon, RDKS, DVD 90 NAVI, CID, PDC, UHP, AHS - originální nezávislé topení EBERSPÄCHER, DWA - Alarm s Dead Lock, Power Tailgate - elektické zavírání 5 dveří, Sklopné tažné zařízení ORIS, MKJ
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Takže jak jsem slíbil,dokončení opravy topení je tu.
Celé topení jsem vykuchal z auta a poslal na diagnostiku. Odpověď - vaši řídící jednotku neumíme diagnostikovat pro jiný propojovací konektor-Opel. Namontovali jsme na vaše topení dvě jiné řídící jednotky a topení běží v pořádku na vysoký i nízký výkon. Objednal jsem tedy novou řídící jednotku a namontoval topeni do auta. V Oplu nechal nahrát softvare,protože ŘJ byla prázdná. Topení běží a zatím nekouří.
Kdyby potřeboval někdo s tímto problémem pomoct,ať se klidně ozve. Už v tom mám takovou praxi,že to vymontuju i v noci potmě.
Celé topení jsem vykuchal z auta a poslal na diagnostiku. Odpověď - vaši řídící jednotku neumíme diagnostikovat pro jiný propojovací konektor-Opel. Namontovali jsme na vaše topení dvě jiné řídící jednotky a topení běží v pořádku na vysoký i nízký výkon. Objednal jsem tedy novou řídící jednotku a namontoval topeni do auta. V Oplu nechal nahrát softvare,protože ŘJ byla prázdná. Topení běží a zatím nekouří.
Kdyby potřeboval někdo s tímto problémem pomoct,ať se klidně ozve. Už v tom mám takovou praxi,že to vymontuju i v noci potmě.
Insignia Sports Tourer 2.0 DTE MY2015
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Ahoj chalpi... pročítám už hroznou dobu různá fóra, atd...
Mám ve svém GTS typ D5WS Eberspächer hydronic.
Už hrozně dlouhou dobu se to snažím nechat opravit, ale žádný odborník od Eberspächeru se ktomu moc nemá... už jsem zkoušel 3 Auto mám počátkem roku 2012 třetí rok.
Topení v zimní sezoně 2010 spolehlivě fungovalo. Proběhl 15ti minutový cyklus, cvakalo čerpadlo, a i dobíhal větrák po chcípnutí motoru... Přes léto nebylo testováno a na podzim 2010 a celou zimu 2011 již nebylo možné topení žádným způsobem aktivovat... po zapnutí zazní jen dvakrát takové "tupé hluboké zabzučení"
a nic... - tato kulisa se po pokusu o zapnutí ozývá od té doby pokaždé beze změny.
Podnikl jsem tedy diagnostiku u firmy Auto-Drab, kde mi vyčetli závady BO452 a BO449 dmychadlo přídavného topení.
Nikde jsem ale (ani na německých forech) tyto dvě čísla závad nenašel... tak je mi to divné
Udělali diagnostiku a tím to skončilo, že to prý nedokážou sehnat.
Pak následoval po mírné odmlce další servis (v Praze), který jsem našel na eberspächer.cz ten ovšem taky neúspěšně :-/
dne 27.8.11 se mi při náhodné zkoušce podařilo aktivovat přednastavením času na pal. PC - proces doprovázel hustý černý dým a od té se mi takto podařilo po nějaké době zapnout asi ještě dvakrát a od té doby se již znovu nepodařilo žádným způsobem topení aktivovat.
Měnil jsem termostat - nepomohlo
nedávno jsem vyměnil baterku - taky nepomohlo
už jsem docela bezradnej.
Takže se zkouším zde Vás odborníků se zkušennostmi zeptat co jak dál..
Když to dávám do servisu, tak akorád udělaji diagnostiku a nic víc žádný pokračování k opravě :-//
Otázka zní, zda je závada uplně 100% v dmychadle jak ukázala diagnostika, když se mi to povedlo několikrát zapnout... ??
jinak to dmychadlo jako náhradní díl by mohlo být toto? -
http://www.adusservis.cz/d5wz-galaxy--a ... 1819991600
nevyznám se vtom, takže nevim, jestli je to pro všechny značky stejný..
Díky za rady
Juris
Mám ve svém GTS typ D5WS Eberspächer hydronic.
Už hrozně dlouhou dobu se to snažím nechat opravit, ale žádný odborník od Eberspächeru se ktomu moc nemá... už jsem zkoušel 3 Auto mám počátkem roku 2012 třetí rok.
Topení v zimní sezoně 2010 spolehlivě fungovalo. Proběhl 15ti minutový cyklus, cvakalo čerpadlo, a i dobíhal větrák po chcípnutí motoru... Přes léto nebylo testováno a na podzim 2010 a celou zimu 2011 již nebylo možné topení žádným způsobem aktivovat... po zapnutí zazní jen dvakrát takové "tupé hluboké zabzučení"
a nic... - tato kulisa se po pokusu o zapnutí ozývá od té doby pokaždé beze změny.
Podnikl jsem tedy diagnostiku u firmy Auto-Drab, kde mi vyčetli závady BO452 a BO449 dmychadlo přídavného topení.
Nikde jsem ale (ani na německých forech) tyto dvě čísla závad nenašel... tak je mi to divné
Udělali diagnostiku a tím to skončilo, že to prý nedokážou sehnat.
Pak následoval po mírné odmlce další servis (v Praze), který jsem našel na eberspächer.cz ten ovšem taky neúspěšně :-/
dne 27.8.11 se mi při náhodné zkoušce podařilo aktivovat přednastavením času na pal. PC - proces doprovázel hustý černý dým a od té se mi takto podařilo po nějaké době zapnout asi ještě dvakrát a od té doby se již znovu nepodařilo žádným způsobem topení aktivovat.
Měnil jsem termostat - nepomohlo
nedávno jsem vyměnil baterku - taky nepomohlo
už jsem docela bezradnej.
Takže se zkouším zde Vás odborníků se zkušennostmi zeptat co jak dál..
Když to dávám do servisu, tak akorád udělaji diagnostiku a nic víc žádný pokračování k opravě :-//
Otázka zní, zda je závada uplně 100% v dmychadle jak ukázala diagnostika, když se mi to povedlo několikrát zapnout... ??
jinak to dmychadlo jako náhradní díl by mohlo být toto? -
http://www.adusservis.cz/d5wz-galaxy--a ... 1819991600
nevyznám se vtom, takže nevim, jestli je to pro všechny značky stejný..
Díky za rady
Juris
Naposledy upravil(a) Juris dne 11 led 2012, 23:25, celkem upraveno 1 x.
Opel Vectra C Caravan 1,9CDTI, 110kW
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
B0452-přerušený obvod ventilátoru
B0449-obvod ventilátoru,rozsah/funkčnost
Může to bejt dmychadlo nebo řídící jednotka.
V tomhle vlákně je na straně 5 dotaz od Martulika na přesně ten samej problém a i stejný kódy závad,tak si to přečti.Je to asi loterie,jestli vyměnit dmychadlo nebo řídící jednotku.
Nejlepší by bylo topení vyndat a poslat ho do servisu Eberspächer aby ho vyzkoušeli.Ale musí tam dát jejich řídící jednotku,protože s opláckou řídící jednotkou topení nevyzkouší-jinej konektor a hlavně komunikace přes datovou sběrnici-to diagnostikovat neumí.Ale s jejich řídící jednotkou ho vyzkouší a řeknou jestli je dmychadlo OK nebo ne.Pokud by bylo dmychadlo OK,tak asi bude chyba v řídící jednotce.
B0449-obvod ventilátoru,rozsah/funkčnost
Může to bejt dmychadlo nebo řídící jednotka.
V tomhle vlákně je na straně 5 dotaz od Martulika na přesně ten samej problém a i stejný kódy závad,tak si to přečti.Je to asi loterie,jestli vyměnit dmychadlo nebo řídící jednotku.
Nejlepší by bylo topení vyndat a poslat ho do servisu Eberspächer aby ho vyzkoušeli.Ale musí tam dát jejich řídící jednotku,protože s opláckou řídící jednotkou topení nevyzkouší-jinej konektor a hlavně komunikace přes datovou sběrnici-to diagnostikovat neumí.Ale s jejich řídící jednotkou ho vyzkouší a řeknou jestli je dmychadlo OK nebo ne.Pokud by bylo dmychadlo OK,tak asi bude chyba v řídící jednotce.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986