Ano, pri kludnej resp beznej jazde to naozaj nepocitujes, cize ludia co jazdia bezne mesto sa s tym nikdy stretnut nemuseli a ani sa niet comu divit.
Ked si na dialnici alebo okreske a pri pri prudkom predbehnuti [plyn na podlahu] mas 3000+ otacky, tak sa ti to tiez nestane.
Ja jazdim napr 70% obchvat v Bratislave a 30% mesto, a napr ked som mal zaradenu 4.rku cca 80km/h cca 2500 otacok/min a siel som obiehat s tym, ze som dal plyn takmer na podlahu, tak vtedy mi to napr trhlo a bol ten kovovy zvuk.
Lenze, samozrejme, neudeje sa to vzdy.
[Nehralo u mna rolu ci som mal 95 alebo 100 oktanovy benzin z OMV]
Pri beznej jazde, a ak pri obiehani podradis, tak , ze pri plnej akceleracii mas 3000+ otacky, tak sa to da elimininovat na minimum resp. prakticky odstranit. [Ale toto je len vyhnutie sa tomu aby to nastalo, neodstranuje to problem, ktory to sposobuje]
Nebudem tvrdit, ze maju tento problem vsetky 1.4T, ale podla mna vacsina, avsak vela ludi to pri svojom style jazdi nema sancu pozorovat, ale ked to zacnete skusat, tak skor ci neskor by ste to pozorovali.
Ak tento problem nepocitujete, tak to je len dobre, bud tento problem nemate, alebo sa vam ho len nepodarilo vyvolat co je tiez dobre.
Ja som si tiez myslel, ze ho nemam, kym som to nezacal skusat, a potom ked uz clovek zisti, ze sa to tyka aj jeho, tak je len nervozny z toho
Cize ak prudko zrychlujete, resp plny plyn, tak majte aspon 3000+ otacok a mali by ste mat klud.