Stránka 8 z 11

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Napsal: 26 úno 2014, 11:40
od fenca007
Colommbo píše: :D
našel jsem ještě jedno profesionální řešení a to odborné vyčištění yde odkaz http://www.dpfe.cz/cisteni-dpf

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Napsal: 26 úno 2014, 12:13
od denny
fenca007 píše:
Colommbo píše: našel jsem ještě jedno profesionální řešení a to odborné vyčištění yde odkaz http://www.dpfe.cz/cisteni-dpf
Nedavno to jednomu pacientovi v této firmě čistili,slíbili 5000,stálo to 7000 a po 14 dnech DPF pukl,takže vlastně nefunguje.Montoval jsem pak nový.Je ale nutno pak identifikovat příčinu,neboť zacpaný DPF je důsledek.
Nový se dá pořídit cca za 10tis.

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Napsal: 26 úno 2014, 15:19
od fenca007
to denny:takže vlastní pročištění filtru je možno pouze po odstranění příčiny a faktické vyčištění ničemu nepomůže.sám jsem absolvoval martirium,které jsem popsal v tomto vláknu.Chtěl jsem se tě Denny zeptat na jednu věc.Nejklasičtější okem viditelné chyby DPF tím že se chystá do věčných lovišť je to že v koncovce výfuku je plno sazí.Četl jsem to v různých diskuzích a taky ve světě motorů,,mimichodem je to nejoběktivnější časopis na našem trhu,,.byl tam zajímavý článek o vyčištění DPF a to konkrétně toto.současné filtry vydrží až 250 tis km.samozdřejmě za předpokladu dodržení podmínek potřebných pro jejich průběžnou regeneraci.I po uvedené porci kilometrů lze filtr od popílku odborně suchou cestou vyčistit,přičemž následně může sloužit dalších 200 tis km.Zmíněné odborné čištění uplatňuje metodu Advanpure.Při níž se vyúžívá výkonného vznětového agregátu s netlumeným rázem do výfuku.je umístěn před filtrem,který je obrácený obráceně,než jak je tomu ve vozidle.Teploty,které jsou pro správné uskutečněné čištění velice důležité,hlídá několik snímačů.Cílem je dosáhnout maximálního roztažení keramických porů,ale tak,aby nedošlo ke zhroucení tělesa filtru.To je vyrobené nejčastěji s cordieritu,případně karbidu křemíku.popsaná metoda je v Evropě nejšetrnější nejen k vůči samotným filtrům,ale i k životnímu prostředí.Nic se neřeže,nesvařuje a do ničeho se filtr nenamáčí.tyto procedury jsou pro něj spolehlivým hrobem.U nás bohuže není zatím vytvořené centrum kde by se toto provádělo.Zde pouze odkaz o čem to je. http://motofocus.cz/novinky/3687,fcdeu- ... -advanpure

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Napsal: 26 úno 2014, 15:38
od denny
to fenza 007.
Tuto metodu znám,jsem s ní osobně seznámen.S panem Fleischhansem jsem skoro denním kontaktu,jezdím k němu na školení emisí,mám od nich zařízení i servis pro emise.Jsem účastníkem fora FCD a aktivně na něm vystupuji.
Zatím jsem projevil předběžný zájem tuto metodu praktikovat,jen zařízení je zatím docela finanční bomba a v dnešní době,kdy to zatím spousta ''specialistů'' řeší beztrestně a bez zkurpulí vybouráním,tak je to zatím docela sebevražda.

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Napsal: 26 úno 2014, 16:45
od fenca007
To Denny:samotné zařízení bude určitě stát šílený balík peněz,osobně si ale myslím že od 1ledna roku 2015 kdy bude připravena novelizace zákona o stanicích stk kdy se více budou zaměřovat na majitele dieslu a prokazovat způsobilost či naopak nezpůsobilost pro provoz na pozemních komunikacích a k tomu budou používat kouřoměry nové generace,které nahradí používané opaciometry a tím pádem už nebude možno nějakým způsobem podvádět.takže investice do tohoto druhu regenerčního přístroje na vyčištění filtrů DPF,přinese velkou poptávku po této službě.Nevýhodou tohoto přístroje je jeho obrovská cena,která bude překážkou pro menší firmy a budou si ho muset dovalit,pouze velké servisy.určitou šanci na zlevnění této tecdhniky bude její rozšíření mezi odborné servisy a taky další změna úpravy legislativy EU,která výrobcům neustále nakazuje snižovat limity emisí u osobnmích automobilů.další bombonek na řekl bych šikaně řidičů dieslů je to že provozovatelé benzínových motorů vypouštějí více škodlivin než majitelé dieslových aut.A proto se připravuje použití filtrů DPF i u benzínových motorů.Shrnuto a podtrženo neskutečná buzerace ze strany EU a šílená politika s emisními odpustky kde ve všem hraje prim né zelená planeta,ale pouze prachy.

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Napsal: 26 úno 2014, 19:46
od denny
J.j,oDPF pro zážeh už vím,o změnách od ledna 2015 taky vím.Jen ono to je stále pouze v jednání a v řízení.Libor se snaží protlačit co nejvíc,ale jen tak to nebude.Čteni readynescode,online emise bez známky,pouze jedna známka z STK,zatím dost utopie.Nefunguje ani system pro přihlašování aut,tady na to jen tak peníze nebudou.
AktivníSTK pořídily kamery pro online,ale system neni ani ve vývoji-nejsou peníze.Tak je to tu se vším.
STK a SME určo předepsaná zářízeni pořídí,ale stát musí pořídit ten system a na to asi ještě dlooooouho nebude.
Ale nebezpečí je pro provozovatele hned za hranicemi směr západ,tam v zelené zóně uvidí policajt mírné zakouření a už ví,co je.A finanční dopad neskutečný,i zabavit vozidlo může-což už jeden klient zažil ve Stutgartu.

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Napsal: 16 dub 2014, 18:33
od vosel
Zdravím, mám na své vectře ucpaný filtr DPF, týden mi svítila kontrolka emisí ale diagnostika (tech2) nehlásila žádnou závažnou chybu (nepamatuji si přesně jakou chybu to vypsalo) vím jen že mechanik říkal něco o vzduchu s tím, že může být jen někde zpuchřelá hadice nebo že může být ucpán egr ventil atd. Chybu mi smazal a domluvili jsme se,že mu tam za týden nechám auto na celý den. Auto jezdilo každý den hůř, vůbec netáhlo a skončilo to tak, že jsem jel na dílnu na laně. Diagnostika opět nic ohledně dpf nehlásila, dokonce ukazovala zaplnění jen 30% a že k regeneraci došlo před 320km nícméně auto už nešlo ani nastartovat. Připravuju se na nejhorší tak se snažím zjistit jak co nejvýhodněji zpojízdnit auto, filtr se mi moc nechce nechat odstranit tak mechanik prolévá filtr nějakou chemií ale moc tomu nevěřím. Co by jste mi doporučili a jaké jsou tedy možnosti čištění uplně ucpaného filtru, nebo jestli sehnat rovnou nový filtr? Mechanik mi říkal že může sehnat nejlevnější za 14000 + dph, vím, že jsem tu nedávno četl že jde koupit už za 10000 ale vůbec se v tom nevyznám, určitě bude víc typů. Ale hlavně by mě zajímalo co bylo příčinou ucpání DPF a proč to ani diagnostika neodhalila a ani auto se nesnažilo regenerovat. Regeneraci jsem si poctivě hlídal, dokonce jsem si nuloval stav najetých kilometrů abych věděl kdy přibližně dojde k další regeneraci ale zrovna poslední dobou jsem jezdil často dálnici takže poslední 3000 kilometrů jsem si nevšiml jestli došlo k regeneraci. Díky za každou radu, Martin.

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Napsal: 17 dub 2014, 21:05
od milhauzz
Já ho mám venku a mám svatej klid a maximálně happy ;) ;) ;)

Napsal: 17 dub 2014, 21:53
od vosel
No abych řekl pravdu tak jsem o odstranění začal taky přemýšlet, ze všech stran slyším že to autu jen prospěje. Na druhou stranu se obávám přísnější kontrol o kterých je v tomto vlákně taky zmínka. Zítra se dozvím jestli se podařilo filtr vyčistit a pak se uvidí.

@milhauzz : co je vše potřeba kdybych se rozhodl o odstranění, stačí filtr jen vykuchat nebo je potřeba jiný díl? A zřejmě je i nutná nějaká softwarová úprava ze?

odesláno z Mi2S

Re:

Napsal: 18 dub 2014, 05:54
od milhauzz
vosel píše:No abych řekl pravdu tak jsem o odstranění začal taky přemýšlet, ze všech stran slyším že to autu jen prospěje. Na druhou stranu se obávám přísnější kontrol o kterých je v tomto vlákně taky zmínka. Zítra se dozvím jestli se podařilo filtr vyčistit a pak se uvidí.

@milhauzz : co je vše potřeba kdybych se rozhodl o odstranění, stačí filtr jen vykuchat nebo je potřeba jiný díl? A zřejmě je i nutná nějaká softwarová úprava ze?

odesláno z Mi2S
Přesně tak,ale je tady o tom napsáno kilometry příspěvků !