Stránka 8 z 10

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 30 říj 2017, 13:58
od norinco
Určitě ten tlak v pneu má velký vliv. Já předek foukám na 2,3 a zadek 2,15. To drnčení není tak hrozný, když zrovna nejedu po dlažebních kostkách.

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 20 lis 2017, 07:57
od Rado84
Rado84 píše:Ahojte, ohľadom vrzgania interiéru mam jeden postreh a to tlak v pneumatikách.
Ja som nedávno prezul na zimné a servisák len krutil hlavou nad predpísaným tlakom v eko režime (3 atm). Na letných som držal asi 2,8 atm a na menších nerovnostiach to občas zavrzgalo. Teraz držím na zimných 2,5-2,6 atm (podľa teploty vzduchu) a vzrganie sa zreteľne zlepšilo. Uvažujem o znížení tlaku na 2,2 atm tak ako je to v uvedené manuali pre komfortný režim jazdy (samozrejme pravidelne kontrolovať prípadné podhustenie).

Preto by ma zaujímalo aký tlak máte v pneu, najmä tí ktorí máte problém s vrzganim.

Poznamka:
Príliš vysoký tlak v pneumatikách znamená horšiu priľnavosť (menšia plocha kontaktu so zemou), pokles komfortu jazdy (horšie tlmenie nerovností, väčší hluk vo vnútri vozidla), zrýchlené opotrebovanie komponentov zavesenia (zlé tlmenie vibrácií), väčšie opotrebenie behúňa a zvýšené riziko poškodenia pneumatiky v dôsledku pádu do diery, alebo úderu o chodník. Výhody zvýšeného tlaku v pneumatikách môžu znamenať väčšiu stabilitu pri jazde v zákrutách a zníženie spotreby paliva (zníženým valivým odporom).

Pre info: po mesiaci jazdenia so zníženým tlakom v pneu z 2,8 atm na 2,4 atm sa komfort jazdy jednoznačne zlepšil (minimalne vŕzganie interiéru) a spotreba narástla o 0,2 l/100 km (súčasná podľa palubného 6,4 l/100 km).

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 20 lis 2017, 11:40
od Gaboom
Mám kola R16 a v pneu mám tlak vpředu 2.2 a vzadu 2.1 Po 11tis km nevrže absolutně nic.

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 21 pro 2017, 08:50
od pmickal
Tak mna asi caka dalsia navsteva servisu s vrzgajucim interierom. Tentokrat je to velmi hlasne vrzganie zozadu, absolutne netusim co to moze byt, lebo sa to ozyva aj pri zrychlovani a brzdeni, nie len pri jazde po nerovnostiach. Neviete niekto co to je? Nestretol sa s tym uz niekto? :evil:

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 19 bře 2018, 16:39
od pelito
mozno to priamo uplne nesuvisi s vrzganim interieru (pricinou je nieco ine) ale na toto som nahodou natrafil na jednom fore, nie je to opel ale na 100% sa to zhoduje s mojim problemom:

Mam otazku. Do auta prenikaju razy pri prechode priecnych nerovnosti, pocut praskanie plastov v palubnej doske alebo vo vyplni dveri. Deje sa to pri prejazde spar na mostoch, betonovych alebo asfaltovych ciest. Vymena prednych silentblokov nepomohla. Tlmice maju 78%. Auto 95tisic km/7 rokov. Z clanku ma zaujali tie silentblokove horne dorazy tlmicov, pripadne este napravnica je myslim umiestnena na silentblokoch a prisrobovana ku karoserii.
Co by pomohlo vymenit?


Niekto nejake napady, skusenosti? Ked som bol v servise reklamovat vrzganie tak mi akurat pritiahli palubovku...

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 19 bře 2018, 23:06
od Ghofig
I ve vyrobe se pneumatiky na testoru uniformity v ramci testu foukaji na 3, max 4 atm. Jezdit na tom pravidelne bych asi nechtel :)
Ja drzim auto na 2,4 a budu mit za sebou po prvnich 10ti mesicich najeto 30k km a auto je naprosto tiche, nikde zadny nezadouci zvuk a o zadnem hluku nevim :)

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 01 čer 2018, 13:36
od XMira
Třeba to někomu pomůže: O víkendu se začalo ze dveří ozývat takový dost hlučný vrzání až bouchání. Dělo se to jen na horší silnici. Skoro jako by se uvnitř něco uvolnilo. Jak jsem zjistil, tak o sebe třely gumová těsnění dveří. Po otření těsnění oživovačem gumy problém na 100% vyřešen. Musím zaklepat...

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 02 čer 2018, 20:36
od Ondráš1985
Jezdím s tlaky 2.3 předek, 2.2 zadek a zatím nic nevrže..

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 06 čer 2018, 21:28
od Joska
taky jsem si to říkal, ale mám 2,9 a 2,7 a když nic, tak je to cítit na spotřebě, o desetinku až dvě nižší spotřeba.

Re: Vrzání interiéru

Napsal: 07 čer 2018, 08:08
od XMira
Taky mám kolem 2,3. Před dovolenou možná trochu přifouknu :-D