Stránka 8 z 8

Re: MY 2018

Napsal: 30 kvě 2018, 08:29
od XMira
Mě se to nikdy nepovedlo "nasimulovat" ani po přepnutí do manuálního řazení. Krom toho jsem najel cca. 600km s manuálem a taky jsem to nezaznamenal.

Re: MY 2018

Napsal: 30 kvě 2018, 09:12
od majusenko
westler píše:majusenko: Motor je stejný, jen automat "nedovolil" dostat se do kritických otáček pro LSPI (podřadil při akceleraci z nízkých otáček).
V tom máš samozrejme pravdu. Ale to sa v tomto prípade nevyulučuje... Pokiaľ úprava software dokáže do veľkej miery potlačiť dané chovanie, tak prečo by SW prevodovky nemohol robiť niečo podobné správnym radením...

Re: MY 2018

Napsal: 30 kvě 2018, 09:20
od mattonecz
no v UK a DE sou nepochybne i auta s motorem KO i s automatem. to je jen takovej zdejsi blud :D ten automat to zanasi karbonem jeste vic tim jak to jede v nizkejch..

Re: MY 2018

Napsal: 30 kvě 2018, 16:11
od astraopel
westler píše:astraopel: podle manualu pro MY2018 na webu opel.cz, tu - https://www.opel.cz/content/dam/Opel/Eu ... 171106.pdf strana 294: pro všechny benzínové motory krom B16SHT je doporučený Natural 95.

Pokud myslíš "problémem při akceleraci" LSPI u motorů B14XFL a B14XFT, tak je tu tomu věnováno celé téma tu - https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=100&t=7000
Ano myslím LSPI a proto píšu právě sem, protože vlákno jsem přečetl celé a nepřišlo mi že by se tam někdo pořádně vyjádřil specifiky jen o MY18 ohledně tohohle problému.

Re: MY 2018

Napsal: 01 čer 2018, 15:36
od Rossi
Ahoj, takto presne pred týždňom som si bol prevziať svoju Astru 1,4T ST 110KW MY18. A hned som ju vzal prevetrať na Liptov takže aktualne najazdených niečo cez 800km a zatial (klop,klop) som nič negatívne nezaznamenal. Pravda ešte som ju moc nevytáčal ale ani nepodtáčal. Ak bude čas spíšem krátky report. Zatial max spokojnosť. Tankoval som zatial len 95 V-Power na Shell.

Re: MY 2018

Napsal: 01 čer 2018, 19:41
od astraopel
Jasně, určitě dej vědět, díky