Re: MY 2018
Napsal: 30 kvě 2018, 08:29
Mě se to nikdy nepovedlo "nasimulovat" ani po přepnutí do manuálního řazení. Krom toho jsem najel cca. 600km s manuálem a taky jsem to nezaznamenal.
V tom máš samozrejme pravdu. Ale to sa v tomto prípade nevyulučuje... Pokiaľ úprava software dokáže do veľkej miery potlačiť dané chovanie, tak prečo by SW prevodovky nemohol robiť niečo podobné správnym radením...westler píše:majusenko: Motor je stejný, jen automat "nedovolil" dostat se do kritických otáček pro LSPI (podřadil při akceleraci z nízkých otáček).
Ano myslím LSPI a proto píšu právě sem, protože vlákno jsem přečetl celé a nepřišlo mi že by se tam někdo pořádně vyjádřil specifiky jen o MY18 ohledně tohohle problému.westler píše:astraopel: podle manualu pro MY2018 na webu opel.cz, tu - https://www.opel.cz/content/dam/Opel/Eu ... 171106.pdf strana 294: pro všechny benzínové motory krom B16SHT je doporučený Natural 95.
Pokud myslíš "problémem při akceleraci" LSPI u motorů B14XFL a B14XFT, tak je tu tomu věnováno celé téma tu - https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=100&t=7000