Stránka 8 z 17

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 12 led 2012, 07:38
od denny
Teď jsem tu dělal Omegu se stejnými symptomy a byla to jednotka.Bohudík jsem ji sehnal použitou,takže to docela vyšlo.

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 12 led 2012, 21:11
od Juris
to jsem vse procital... Po dnesnim znovu precteni mi to ale dava vetsi smysl.
Kudy dostanu to topeni z auta? -horem...?
Spodem po odmontovani krytu motoru...?
Fakt nevim,kdyz tak nato vtom motoru koukam.. Vy uz to mate vse dost natrenovane,tak poradte. diky :-)

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 12 led 2012, 22:54
od denny
Tak trochu ježek v kleci u Vectry,ale je to spodem-čili zvedák.
U Omegy je to brnkačka.

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 12 led 2012, 23:25
od lubaan
Nevim jak u Vectry 2,2DTI,ale u Vectry 1,9 jedině horem,jinak to nejde a myslim si,že u 2,2 to bude to samý.Aby to šlo spodem,tak to asi jedině vyndat poloosu.
Když jsem to dělal posledně,ani jsem nevypouštěl vodu,pak jsem hadice spojil a jezdil dál.Když bylo topení opravený,tak jsem ho tam stejným způsobem dal zpátky.Nejvíc tam překáží vodní čerpadlo.Když jsem ho tam dával zpátky,tak jsem čerpadlo dal kousek stranou a šlo to jako fík.

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 13 led 2012, 07:46
od denny
Lubaan-jenže 1,9 není 2,2 :( .U 2,2 se demontuje i kolel palivového filtru. :(

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 13 led 2012, 13:42
od lubaan
Filtr se demontuje právě jen u 1.9,u 2,2 netřeba.V návodu k montáži pro motory 1.9 ; 2.0 a 2.2 je popsanej shodnej postup u všech motorů,odlišnost je jen v napojení na chladící okruh.
Návod je tady: http://www.ifz-berlin.de/ins_pdf/09163244.pdf

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 13 led 2012, 19:04
od denny
Tak jo,no.Já to demontuju dle TIS 2000-asi to Opel vymyslel jinak.
Toto je přímo pro Y22DTR-je to jen začátek,ale takto postupuju
Přídavné topení vymontovat a namontovat
D710000
Vymontovat, odmontovat
1. Odpojit akumulátor.
• Kostřicí kabel odmontovat
2. Spodní kryt motoru (1) vymontovat
• 10x šroub vyšroubovat
3. Chladicí kapalinu vypustit
• Víko vyrovnávací nádržky chladicí kapaliny otevřít
• Záchytnou vanu podstavit
• Vypouštěcí šroub otevřít (šipka)
4. Hadici nasávaného vzduchu vymontovat
• Od žhaveného snímače hmotnosti vzduchu k turbodmychadlu
– 2x objímku uvolnit
• Na víku hlavy válců
– Sponu uvolnit
5. Těleso palivového filtru (5) vymontovat
Pozor: Vytékající palivo - dodržovat bezpečnostní pokyny a předpisy konkrétní země.
• Konektor kabelového svazku palivového filtru (1) stáhnout
• 2x palivové potrubí vyklesnout (šipka)
• Těleso palivového filtru z Crash-Boxu (2) vytáhnout
• Montážní díly odložit stranou
Upozornění: Palivová potrubí (3) a (4) zůstávají namontována.

atd atd atd

Zde začátek pro Z19DTH
Přídavné topení vymontovat a namontovat

D700000

Vymontovat, odmontovat
1. Odpojit akumulátor.
• Kostřicí kabel odmontovat
2. Vymontovat crashbox přídavného topení
1. LHD
2. RHD
3. Výfukové potrubí přídavného topení (1) vymontovat
• Upínku (2) povolit
– Šroub povolit
• Držák (3) povolit
– Matici vyšroubovat
• Výfukové potrubí přídavného topení odejmout (4)
4. Chladicí kapalinu vypustit
Pozor: Vyrovnávací nádržku

atd atd atd

Opel má jen asi jiný postup než Eberspecher,ale určo oba fungují 8-)

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 16 led 2012, 20:41
od martulik
Já to dával ven vrchem,spodem není místo. Kryt pod motorem jsem musel i tak sundat. Ze spodu jsem povolil výfuk topení a když jsem tam ležel tak i hadice na vodu a šroub co drží samotné těleso topení v držáku. Pak už jen taháš topení vrchem ven jak ježka z klece.

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 14 bře 2012, 13:17
od megabeda
Aby bylo tohle vlákno kompletní, zbývá napsat pár slov k dálkovému ovládání. Nedávno jsem ho zamontoval, tak jen pár postřehů.
Dlouho jsem používal pouze ovládání z displeje, kde jdou naprogramovat 3 časy - což jako nouzovka dostačuje. Dálka má nesporné výhody, třeba už jen v tom, že ráno když se změní čas odjezdu nemusíte běhat ven do auta a "přeštelovávat".
Originál dálkové ovládání do VC je Eberspächer Typ TP44, které na dnešní dobu působí značně zastarale. Dá se použít v podstatě jakékoli dálkové odvládání, např. ze starších Eberspacher TP5, Já se rozhodoval mezi Webastem T100 nebo Eberspächerem EasyStart R +, nakonec jsem vybral (i z hlediska ceny) Eberspächer . V praxi jde o to aby na svorku 23 řídící jednotky klimatizace (ECC) bylo přivedeno napětí 12V+ - a toto zabezpečí všechy.
Samotná montáž trvá chvilku - pokud je za schránkou spolujezdce tento konektor je vyhráno.

Obrázek

Nic se nemusí pájet, drátovat, pouze se provede vyjmutí 3 vodičů (červený +, hnědý - a modro-bílý ovládací) a zasunou se do žluté kostky v sadě, která je součástí ovládání. Poslední žlutý který zbyl jsem nechal zasunutý v původním konektoru (nepoužije se). Zapojení kablíků v zásuvce vypadá takto:

Obrázek

Pokud zásuvka není musí se natáhnout 3 vodiče červený plus, hnědý kostra, a bílomodrý na pin 23 ECC.

Zbývá anténa kanálem do A sloupku a čidlo vnitrřní teploty kousek dál na strop u spolujedce. Pak ještě ovládací tlačítko s diodou, není nutně potřeba - pouze jsem ho přichytil ke kabelovému svazku.

O funkcích ovládání nemá smysl psát to lze nastudovat zde.

Takže závěrem, pouze doporučení, kdyby někdo dodělával dálkové ovládání toto můžu doporučit, montáž je rychlá a bezproblémová.

Obrázek

Obrázek

Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C

Napsal: 23 pro 2012, 16:46
od krchovman
Kdyby někdo chtěl, tak mám doma dálkové ovládání na Eberspacher ,stálo mě 10 tis bez dph.
není moc používané.takže cena k jednání je 6tis. má všechny funkce, jako spouštění ventilátoru, nastavení požadované teploty, na kterou chcete vytopit interiér,kalendář ...http://www.autosip.cz/autosip/eshop/2-N ... asyStart-R
nemá ty čudlíky zezadu, jenom čtyři v předu je čtyři roky staré,ale používané pouze rok, pak jsem auto prodal, ale nový majitel nechtěl připlatit ani 4tis. za DO ,tak jsem si ho nechal , teď jsem děla pořádek v šuplíku a našel ho.