Tak jo,no.Já to demontuju dle TIS 2000-asi to Opel vymyslel jinak.
Toto je přímo pro Y22DTR-je to jen začátek,ale takto postupuju
Přídavné topení vymontovat a namontovat
D710000
Vymontovat, odmontovat
1. Odpojit akumulátor.
• Kostřicí kabel odmontovat
2. Spodní kryt motoru (1) vymontovat
• 10x šroub vyšroubovat
3. Chladicí kapalinu vypustit
• Víko vyrovnávací nádržky chladicí kapaliny otevřít
• Záchytnou vanu podstavit
• Vypouštěcí šroub otevřít (šipka)
4. Hadici nasávaného vzduchu vymontovat
• Od žhaveného snímače hmotnosti vzduchu k turbodmychadlu
– 2x objímku uvolnit
• Na víku hlavy válců
– Sponu uvolnit
5. Těleso palivového filtru (5) vymontovat
Pozor: Vytékající palivo - dodržovat bezpečnostní pokyny a předpisy konkrétní země.
• Konektor kabelového svazku palivového filtru (1) stáhnout
• 2x palivové potrubí vyklesnout (šipka)
• Těleso palivového filtru z Crash-Boxu (2) vytáhnout
• Montážní díly odložit stranou
Upozornění: Palivová potrubí (3) a (4) zůstávají namontována.
atd atd atd
Zde začátek pro Z19DTH
Přídavné topení vymontovat a namontovat
D700000
Vymontovat, odmontovat
1. Odpojit akumulátor.
• Kostřicí kabel odmontovat
2. Vymontovat crashbox přídavného topení
1. LHD
2. RHD
3. Výfukové potrubí přídavného topení (1) vymontovat
• Upínku (2) povolit
– Šroub povolit
• Držák (3) povolit
– Matici vyšroubovat
• Výfukové potrubí přídavného topení odejmout (4)
4. Chladicí kapalinu vypustit
Pozor: Vyrovnávací nádržku
atd atd atd
Opel má jen asi jiný postup než Eberspecher,ale určo oba fungují