Stránka 79 z 498
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 08 led 2017, 20:16
od mattonecz
ESC = ESP u Opelu tuším
tohle se mi zatím tedy nestalo
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 08 led 2017, 20:32
od CHlebaCZ
taky mi to dnes vyskocilo bude to asi tim mrazem startoval jsem 5 vteřin než to chytlo a vyskocim mi taky servis
asi slaba baterka tak to vola servis
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 09 led 2017, 05:58
od OnMi
CHlebaCZ píše:....asi slaba baterka tak to vola servis
Slaba baterka po osmi mesicich provozu? Desim se toho, co to pak bude delat za pet let....
OnMi
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 09 led 2017, 09:34
od blesk
Baterka je v zadni casti, pokud mam spravne info. Mozna nejaky problem s nabijenim pres dlouhy kabel pres cely vuz. Novinka, ktera se musi odladit v provozu. Mozna nestaci alternator. Jinak servis ESC vypise pri jakekoliv zavade, napriklad pri poklesu napeti.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 09 led 2017, 10:19
od Sunman
včera přijel domů kluk - 5-kový bavorák. Vypnul motor po 200km jízdy a systém mu zahlásil že baterka má kriticky nízké napětí. Baterka je rovněž někde vzadu takže se k ní nelze dostat. Bůhví jak vypadají kontakty na ní. Předpokládám, že je vzadu někde u nápravy, tudíž neustále v mrazu.
Nejsem odborník přes konstrukci aut, ale tohle mohl vymyslet jenom vůl.
To, že u tohoto špičkového vozu pak nebylo možno otevřít kapotu je ještě další dobrý poznatek - konstrukce kterou zvolil německý soudruh velmi připomíná ony plastové lžíčky.
Mne odešli na dvou Insigniích baterky po ca 18 měsících. auto jezdí u mne v podstatě každý den, trasy minimálne 50km, měsíčně ca 7000km takže to není vybitím. Pokaždé v podstatě auto dojelo někam v pohodě a po hodině již nešlo nastartovat. Startér zasténal tak 5 vteřin a pak pouze cvakání.
Obě baterky vyměněny v záruce.
Doporučuji vřele mít slušné startovací kabely - ochotných lidí kolem bylo pokaždé dost ale se startovacími kabelu typu Lidl prostě nenastartujete. Nesmysl v podobě 600A psaný na obale kabelů znamená, pouze že kabel tento proud krátkodobě přežije, ale jeho dimenze vůbec tento proud nedokáže dodat.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 09 led 2017, 10:21
od mattonecz
asi si radši vypnu rozsvěcení světel při odemčení jak to tu čtu
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 09 led 2017, 10:25
od Sunman
mia píše:Brembo SV píše:mia píše:no, dať maďarom vyrábať motor, ináč to ani dopadnúť nemohlo
chcieť tak po nich čabajky, to by bolo iné kafé..
A keby to robili Slováci alebo Rumuni,tak by to bola TOP kvalita? Tam sa motory len skladaju-pravdepodobne i Slováci,daj poklonu konštruktérom a nie mechanikom,ktorý s tým nič nemaju.
na odstraňovaní konštrukčných a iných nedostatkov sa nemalou mierou podieľajú aj inžinieri priamo vo výrobe, v Maďarsku maďarskí.
A čo sa týka Slovákov, tí majú strojárstvo radovo na výššej úrovni ako maďari vrátane úrovne vysokých škôl, môj názor, aspoň to takto bolo pár rokov dozadu. A rumuni? Zaplať pánboh, že sa to tam nevyrába.
Síce to sem nepatrí, ale nedá mi: ty asi dlhodobo žiješ mimo Slovensko.
Presne ako hovoríš, "takto bolo pár rokov dozadu" konkrétne asi 30.
Pusti si - až teda budeš niekedy na Slovensku - rádio. Prevažná väčšina vysokoškolákov z tzv. "nových" univerzít sa nevie vôbec zamestnať - pretože nevedia vôbec nič. Najstaršia VŠ na Slovensku možno už budúci rok skončí, pretože študenti o strojarinu nemajú absolútne záujem.
Nepodceňujme, na druhej strane v klobásach a paprikách sme sa už zahraničnej konkurencii vyrovnali
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 09 led 2017, 12:05
od jozuo
Fuu u nás bolo - 21, auto deň stálo bez naštartovania či pohnutia a naskočilo na prvý šup bez problémov. Trhanie momentálne nepociťujem vôbec
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 09 led 2017, 17:46
od Dalis79
Podle dealera je baterka někde pod zadními sedadly.
U nás -20° a startovala v pohodě.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 09 led 2017, 20:16
od Joska
JJ, barerka je v kufru u zadních sedaček, protože by měla být větší, a do motoru by se nevešla...kvuli SS, tedy Start stropu, ne "Schutzstaffel" i když výsledek je stejný