Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015
Moderátor: Moderátoři
Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015
Neviem posudit takto od stola. Ale pokial to je v zaruke treba im to ukazat nech to mas aspon na papieri keby sa to zhorsilo.(do budcnosti)
Ja nepocitujem ziadne vybracie ...
Ja nepocitujem ziadne vybracie ...
- Reklama
Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015
Zdar,
nedari se mi do vestavene navigace zadat cil pomoci primo GPS souradnic. Vyberu Adresa a misto adresy pisu souradnice, pisu to ve formatu xx.xxxxxx yy.yyyyyy, zkousel jsem xx.xxxxxx, yy.yyyyyy.
V navodu primo takova moznost popsana neni, jedine snad nahrat na flash soubor s POI a pak je nahrat do navigace, ale to je ponekud krkolomne.
Diky
nedari se mi do vestavene navigace zadat cil pomoci primo GPS souradnic. Vyberu Adresa a misto adresy pisu souradnice, pisu to ve formatu xx.xxxxxx yy.yyyyyy, zkousel jsem xx.xxxxxx, yy.yyyyyy.
V navodu primo takova moznost popsana neni, jedine snad nahrat na flash soubor s POI a pak je nahrat do navigace, ale to je ponekud krkolomne.
Diky
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015
Skus konvertor suradnic. Tie co mas zmenit na tie co potrebujes ...
Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015
No keďže sa to nepíše v návode tak to asi ťažko pôjde.
Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015
V navode sa to pise, a ja mam pocit ze som suradnice do Navi600/900 zadaval.
Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015
Eisy, máš zrejme Insigniu pred FL - návod ktorý si dal, tak na strane 83 ukazuje ako je potrebné zadať súradnice - stupne, minúty, sekundy.
Ak vezmeš manuál infotainmentu po FL, t.j. MY13 a neskorší, táto možnosť tam už nie je...
Ak vezmeš manuál infotainmentu po FL, t.j. MY13 a neskorší, táto možnosť tam už nie je...
Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015
Aha.
Tak pripisujem dalsiu nepochopitelnu zmenu ...
Cislo 213
Tak pripisujem dalsiu nepochopitelnu zmenu ...
Cislo 213
Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015
Diky panove za potvrzeni, ze to nejde.
S Insignii celkove spokojenost, drobne detaily trosku kazi dojem, protoze zadani cile pomoci souradnic povazuji za takovy zaklad, co by kazda navigace mela umet, ale da se s tim zit. U navigace je jestre dost blbe to, ze pouziva ceske nazvy zahranicnich mest. Clovek si proste musi ubedomit, ze i kdyz podle navigace jede na Styrsky Hradec, tak se musi v Rakousku divat na cedule po nazvy Graz.
Nemeli byste jeste neco jako dilenskou prirucku, potreboval bych rozborku prednich dveri. Pri jizde obcas v nich protivne drni. Drni to i na pobouchani na vnitrni oblozeni. Je to spis ve stredove casti, pod klickou na otvirani dveri. Puvodne jsem si myslel, ze to dela panel s talcitkem na stahovani okna u madla dveri, ale neni to ono.
Diky moc.
Jinak Insignia liftback absolvovala cesti do Alp s 2 slozenymi MTB 29" a 26" s batozinou a vecma na tyden vcetne jidla.
Do OII Comibi by toho vlezlo o fous vice, ale dalo se i tak.
S Insignii celkove spokojenost, drobne detaily trosku kazi dojem, protoze zadani cile pomoci souradnic povazuji za takovy zaklad, co by kazda navigace mela umet, ale da se s tim zit. U navigace je jestre dost blbe to, ze pouziva ceske nazvy zahranicnich mest. Clovek si proste musi ubedomit, ze i kdyz podle navigace jede na Styrsky Hradec, tak se musi v Rakousku divat na cedule po nazvy Graz.
Nemeli byste jeste neco jako dilenskou prirucku, potreboval bych rozborku prednich dveri. Pri jizde obcas v nich protivne drni. Drni to i na pobouchani na vnitrni oblozeni. Je to spis ve stredove casti, pod klickou na otvirani dveri. Puvodne jsem si myslel, ze to dela panel s talcitkem na stahovani okna u madla dveri, ale neni to ono.
Diky moc.
Jinak Insignia liftback absolvovala cesti do Alp s 2 slozenymi MTB 29" a 26" s batozinou a vecma na tyden vcetne jidla.
Do OII Comibi by toho vlezlo o fous vice, ale dalo se i tak.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015
trochu som treaz tie navigácie v Oploch študoval, pretože to vyzerá že ďlašiu Insigniu už snáď ani bez navigácie nepôjde kúpiť. vidím v manuáloch že aj R4.0 systém dostáva navigáciu.
Ono, 1000 aut 1000 spôsobov ako to výrobca s navigáciou vymyslel - ako vidno, tak u FL zmizla možnosť zadať tie súradnice - oni si zrejme myslia, že zdokonalením pokrytia POI bodmi už nikto súradnice nepotrebuje.
Ja zatiaľ som tvrdý zástanca externej navigácie a mám na to 2 vážne dôvody:
- 2-3x do roka absolvujem v zahraničí niekoľko ciest, ktoré si potrebujem naplánovať v kľude doma v PC a potom ich naládujem do Garminu - jednak body a jednak celé trasy s prejazdovými bodmi tak aby ma navigácia viedla kam potrebujem a nie kam uzná za vhodné ona. To, kade navigácia vedie závisí aspoň u Garminu od miestneho partnera Garminu ako zadá priority ciest do mapových podkladov, ako sa stará o zmeny jednosmeriek v mestách a pod. U Garminu je mapa 4x ročne update, napriek tomu sa stane že človek príde do miesta, kam je zákaz alebo niekto nezadá priority a potom sa navigácia snaží viesť po poľnej ceste.
Update mám pre Opel (neviem ako je to u iných značiek) pocit že je "z času na čas".
Takže z tohto pohľadu internú navigáciu stále považujem viac za frajerinu než skutočného pomocníka. Navyše keď nevie pracovať s TMC na Slovensku je to ďalších 50% z funkcie pomocníka dole.
- v prípade cesty lietadlom a požičania auta z požičovne je mi zabudovaná navigácia v aute zaparkovanom na letisku na dve veci Garmin v batohu s naprogramovanými cieľmi a cestami z domu to istí. Požičanie navi v Avise je síce možné, ale cena je skoro ako za novú navigáciu a hľadať ciele niekde na letisku v požičovni navyše možno s navigáciou, s ktorou človek nevie narábať alebo v jazyku ktorý nepozná tiež nepomôže.
Tretí dôvod je možnosť vybrať navigáciu z auta a použiť v meste pri chôdzi alebo s turistickou mapou v prírode.
Ono, 1000 aut 1000 spôsobov ako to výrobca s navigáciou vymyslel - ako vidno, tak u FL zmizla možnosť zadať tie súradnice - oni si zrejme myslia, že zdokonalením pokrytia POI bodmi už nikto súradnice nepotrebuje.
Ja zatiaľ som tvrdý zástanca externej navigácie a mám na to 2 vážne dôvody:
- 2-3x do roka absolvujem v zahraničí niekoľko ciest, ktoré si potrebujem naplánovať v kľude doma v PC a potom ich naládujem do Garminu - jednak body a jednak celé trasy s prejazdovými bodmi tak aby ma navigácia viedla kam potrebujem a nie kam uzná za vhodné ona. To, kade navigácia vedie závisí aspoň u Garminu od miestneho partnera Garminu ako zadá priority ciest do mapových podkladov, ako sa stará o zmeny jednosmeriek v mestách a pod. U Garminu je mapa 4x ročne update, napriek tomu sa stane že človek príde do miesta, kam je zákaz alebo niekto nezadá priority a potom sa navigácia snaží viesť po poľnej ceste.
Update mám pre Opel (neviem ako je to u iných značiek) pocit že je "z času na čas".
Takže z tohto pohľadu internú navigáciu stále považujem viac za frajerinu než skutočného pomocníka. Navyše keď nevie pracovať s TMC na Slovensku je to ďalších 50% z funkcie pomocníka dole.
- v prípade cesty lietadlom a požičania auta z požičovne je mi zabudovaná navigácia v aute zaparkovanom na letisku na dve veci Garmin v batohu s naprogramovanými cieľmi a cestami z domu to istí. Požičanie navi v Avise je síce možné, ale cena je skoro ako za novú navigáciu a hľadať ciele niekde na letisku v požičovni navyše možno s navigáciou, s ktorou človek nevie narábať alebo v jazyku ktorý nepozná tiež nepomôže.
Tretí dôvod je možnosť vybrať navigáciu z auta a použiť v meste pri chôdzi alebo s turistickou mapou v prírode.