Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Moderátor: Moderátoři
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Ahoj,
nevíte náhodou, jestli je někde vzadu konektor pro připojení naftového čerpadla,pokud mám v motorovém prostoru konektor pro připojení vlastního topení. Nebo musím tahat dráty? Domnívám se, že výstup pro podávací čerpadlo je již v tom konektoru u topení. Měl bych tedy někde vzadu najít i konektor pro to čerpadlo ne? Nevíte, kde ho hledat? A ještě jeden dotaz k jehle do nádrže. V odkazech na PDF na starších stránkách této diskuze je zobrazena jako jen krátka trubička s hadičkou do nádrže. V ruznych E-shopech je jako dlouhá trubička. Neměl jsem to ještě rozdělaný vzadu u nádrže, ale podle obrázků jsou tam 2 víka. Asi nejdou propíchnout jednou trubkou najednou, že? Pravděpodobně tam bude muset být ta krátká s hadičkou.
Díky za jakoukoliv reakci
nevíte náhodou, jestli je někde vzadu konektor pro připojení naftového čerpadla,pokud mám v motorovém prostoru konektor pro připojení vlastního topení. Nebo musím tahat dráty? Domnívám se, že výstup pro podávací čerpadlo je již v tom konektoru u topení. Měl bych tedy někde vzadu najít i konektor pro to čerpadlo ne? Nevíte, kde ho hledat? A ještě jeden dotaz k jehle do nádrže. V odkazech na PDF na starších stránkách této diskuze je zobrazena jako jen krátka trubička s hadičkou do nádrže. V ruznych E-shopech je jako dlouhá trubička. Neměl jsem to ještě rozdělaný vzadu u nádrže, ale podle obrázků jsou tam 2 víka. Asi nejdou propíchnout jednou trubkou najednou, že? Pravděpodobně tam bude muset být ta krátká s hadičkou.
Díky za jakoukoliv reakci
- Reklama
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Ahoj, vzadu konektor pro připojení podávacího čerpadla není, ale co si vzpomínám vodiče vedou až k zadní zásuvce poblíž nádrže - z ní jsem pouze kabel prodloužil asi 1/2 m kabelem s koncovkou k podávacímu čerpadlu. Jehla do nádrže je krátká a je nastavená hadičkou, vše je v návodu na který je odkaz někde v tomto vlákně.
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI, Elegance, AFL - Bi-xenon, RDKS, DVD 90 NAVI, CID, PDC, UHP, AHS - originální nezávislé topení EBERSPÄCHER, DWA - Alarm s Dead Lock, Power Tailgate - elektické zavírání 5 dveří, Sklopné tažné zařízení ORIS, MKJ
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
ahojte,
je niekde navod na domontaz len dohrievaca, nie cele nezavisle kurenie? dik
je niekde navod na domontaz len dohrievaca, nie cele nezavisle kurenie? dik
Vectra Caravan 2008 Z19DTH AT
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Zbytečná otázka stačí jen prolistovat toto vlákno. https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php ... =864#p3365
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI, Elegance, AFL - Bi-xenon, RDKS, DVD 90 NAVI, CID, PDC, UHP, AHS - originální nezávislé topení EBERSPÄCHER, DWA - Alarm s Dead Lock, Power Tailgate - elektické zavírání 5 dveří, Sklopné tažné zařízení ORIS, MKJ
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Temu som presiel, ide mi o dodadocnu montaz prihrievaca d5wz, nie prestavbu na full nezavisle kurenie.
Vectra Caravan 2008 Z19DTH AT
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Ahoj,
no já právě dodělávám pouze přihřívač D5WZ. Koupil jsem ho komplet vyndanej z Vectry, takže s original řídící jednotkou OPEL. Co se týče zástavby, tak podle mne je úplně shodná se zástavbou nezávislého D5WS. Pouze na hadici mezi topením a výměníkem v autě není čerpdlo na vodu.
2 megabeda: dík za reakci, kablik na čerpadlo nafty jsem našel. Ještě bych měl jednu otázku, pokud bude někdo vědět. Jak jsem psal, mám řídící jednotku OPEL (viz. obr.). Samozřejmě si pohrávám s myšlenkou předělat to na nezávislé. Ale pořád si nejsem jist, zda D5WZ a D5WS mají stejnou řídící jednotku. Nejdříve jsem si myslel, že se liší tím, že jednotka D5WS má navíc vývod pro vodní čerpadlo. Ale z obr. v pdf dokumentech, na které jsou tu odkazy to vypadá, že vývod pro čerpadlo je zapojen až v konektoru mezi řídící jednotkou a vlastním topením, neleze tedy přímo z jednotky jako ty 4 připojovací vodiče. Mohl byste mi to prosím někdo potvrdit nebo vyvrátit? V lepším případě, na kterých pozicích tohoto konektoru je ten výstup? Vnitřní schema by bylo ideální .
Někde dřív se už na podobné téma hovořilo. Bylo zmíněno, že jednotka se snad měnit nemusí. Jak je to ale potom s nabídkou časů pro spuštění nezávislého topení? Pokud by byly jednotky shodné, asi by se měla objevit nabídka také u přihřívače, což je asi blbost. . Ani mi tak o ty časy najde, budu to spínat telefonem přes http://www.jablotron.cz/cz/Katalog/auto ... +bt+athos/, ale z principu.
Ještě perličku. Dneska jsem byl u autorizovaného prodejce se servisem tady v Jablonci pro nějaké drobnosti. Zrovna tam měli na paškále funglovku Insignii do které montovali nezávislé topení eberspacher. A světe div se, s univerzální jednotkou eber. , žádný GM. Takže spousta "fousů" z topení a relátek pro spouštění ventilátoru v autě, žádnej CAN. Nedělali to tam stálí mechanici, ale přijeli nějací maníci, co dělaj jen tyhle topení. Ale ani oni mi nevěděli nic říct o těch jednotkách OPEL. Udělali na mě dojem, že ani o žádnejch origo GM jednotkách nic nevědí. Mleli jen něco o mercedesech, že maj svoje jednotky. Všeobecně tyhle montážní firmy asi vůbec nemaj rádi jiný jednotky, než standartní.
Díky
no já právě dodělávám pouze přihřívač D5WZ. Koupil jsem ho komplet vyndanej z Vectry, takže s original řídící jednotkou OPEL. Co se týče zástavby, tak podle mne je úplně shodná se zástavbou nezávislého D5WS. Pouze na hadici mezi topením a výměníkem v autě není čerpdlo na vodu.
2 megabeda: dík za reakci, kablik na čerpadlo nafty jsem našel. Ještě bych měl jednu otázku, pokud bude někdo vědět. Jak jsem psal, mám řídící jednotku OPEL (viz. obr.). Samozřejmě si pohrávám s myšlenkou předělat to na nezávislé. Ale pořád si nejsem jist, zda D5WZ a D5WS mají stejnou řídící jednotku. Nejdříve jsem si myslel, že se liší tím, že jednotka D5WS má navíc vývod pro vodní čerpadlo. Ale z obr. v pdf dokumentech, na které jsou tu odkazy to vypadá, že vývod pro čerpadlo je zapojen až v konektoru mezi řídící jednotkou a vlastním topením, neleze tedy přímo z jednotky jako ty 4 připojovací vodiče. Mohl byste mi to prosím někdo potvrdit nebo vyvrátit? V lepším případě, na kterých pozicích tohoto konektoru je ten výstup? Vnitřní schema by bylo ideální .
Někde dřív se už na podobné téma hovořilo. Bylo zmíněno, že jednotka se snad měnit nemusí. Jak je to ale potom s nabídkou časů pro spuštění nezávislého topení? Pokud by byly jednotky shodné, asi by se měla objevit nabídka také u přihřívače, což je asi blbost. . Ani mi tak o ty časy najde, budu to spínat telefonem přes http://www.jablotron.cz/cz/Katalog/auto ... +bt+athos/, ale z principu.
Ještě perličku. Dneska jsem byl u autorizovaného prodejce se servisem tady v Jablonci pro nějaké drobnosti. Zrovna tam měli na paškále funglovku Insignii do které montovali nezávislé topení eberspacher. A světe div se, s univerzální jednotkou eber. , žádný GM. Takže spousta "fousů" z topení a relátek pro spouštění ventilátoru v autě, žádnej CAN. Nedělali to tam stálí mechanici, ale přijeli nějací maníci, co dělaj jen tyhle topení. Ale ani oni mi nevěděli nic říct o těch jednotkách OPEL. Udělali na mě dojem, že ani o žádnejch origo GM jednotkách nic nevědí. Mleli jen něco o mercedesech, že maj svoje jednotky. Všeobecně tyhle montážní firmy asi vůbec nemaj rádi jiný jednotky, než standartní.
Díky
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Podle mě má řídící jednotka pro topení jiné parametry. Měla by mít větší výkon, teda pokud to není přímo samotným topením. Já mám na štítku ŘJ jiná výrobní čísla a větší výkon. 50W-12V, 5kW.
Insignia Sports Tourer 2.0 DTE MY2015
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Ahoj,
dík za reakci. To číslo by mě právě asi zajímalo. Ten rozdíl příkonu ( 55W oproti 37W) je danný podle mě právě tím čerpadlem vody, které v přihřívači není. Nemáš někde napsaný ty čísla prosím.
Děkuju
dík za reakci. To číslo by mě právě asi zajímalo. Ten rozdíl příkonu ( 55W oproti 37W) je danný podle mě právě tím čerpadlem vody, které v přihřívači není. Nemáš někde napsaný ty čísla prosím.
Děkuju
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Ausführung Nr. 25 23 15
Fabrik Nr. 10 38 98 FD
e1 00 0023
objednávkové číslo 22 5204 00 10 00 0 C
Fabrik Nr. 10 38 98 FD
e1 00 0023
objednávkové číslo 22 5204 00 10 00 0 C
Insignia Sports Tourer 2.0 DTE MY2015
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače