Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Kde kupuješ? Aliexpress?
- Reklama
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 588
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
No momentalně jsem nechtěl čekat, tak jsem koupil v Německu přes ebay, jinak na Aliexpressu. Teď nás čeká výmena rádia za původná CAR400 a propojeni s volantem. Pak se možná pustíme do dalších věcí, to uvidíme. Jak se dívám na věci pro Astru G, tak to je za pár korun a proto se mi hlavou honí mnoho vylepšení, ale na druhou stranu je otázka, jak dlouho u nást tato Astra G bude a zda má smysl na 5 let do toho tolik investovat. Na druhou stranu mě to začlo bavit a je to skvěly relax, tak možná se pustíme nakonec do toho. Bíle budíky by byly super a výměnu žátovek v přístrojovce, případně plazmové budíky. Ty jsou v naší první Astře G a i po 14 letech jsou super
.

Čekám až bude tepleji a začne retuše laku, oprava odřenín apod. Pak použiji odstaňovač polétavé rzi, osobně jsem zvědav kolik toho bude na 19 let starém voze. Nadále ruční voskování 2 druhy vosku. První vosk, vytažení nečistot z laku a pak tuhý vosk na delší výdrž.
Prvních 1000km mám za volatem Astry G po koupi a neskutečně mě to baví, ta Astra G má prostě kouzlo i potolika letech. Astra J je pěkná, jezdí skvěle, ale to kouzlo jako Astra G prostě nemá





Čekám až bude tepleji a začne retuše laku, oprava odřenín apod. Pak použiji odstaňovač polétavé rzi, osobně jsem zvědav kolik toho bude na 19 let starém voze. Nadále ruční voskování 2 druhy vosku. První vosk, vytažení nečistot z laku a pak tuhý vosk na delší výdrž.
Prvních 1000km mám za volatem Astry G po koupi a neskutečně mě to baví, ta Astra G má prostě kouzlo i potolika letech. Astra J je pěkná, jezdí skvěle, ale to kouzlo jako Astra G prostě nemá



Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Jsa vintážní typ nemohu jinak než souhlasit.Astra - R@SAG píše: ↑01 čer 2022, 08:50 Prvních 1000km mám za volatem Astry G po koupi a neskutečně mě to baví, ta Astra G má prostě kouzlo i potolika letech. Astra J je pěkná, jezdí skvěle, ale to kouzlo jako Astra G prostě nemá![]()
![]()
![]()


W124 E320 R6 Coupé 1994
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 588
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Lip bych to nenapsal
. Samozřejmě, že s Astrou G člověk musí více předvédat, na brzdový pedál mnohem více sipnění šlápnout, než u moderních aut. Zato ten výhled z vozu je perfektní a až teď po 7 letech za volantem Astry J mohu posoudit, ten obrovský rozdíl. Obzvlášť když teď střídam Astry mezi sebou vlastně denně a člověk cítí ten rozdíl a cit mezi autem a vozovkou. To u moderních aut prostě schází. No nestává se často, abych jako včera si vzal auto a jen tak pro relax jel za nosem a ujel 120km, přes města, vesnice a okresky
.



Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Sám mohu přímo srovnávat vlastně jen svoje dvě Omegy (předchozí M408, Dacia 1300 a Fav 136L nepočítám) - áčkovou 2.6 R6 Dualram a béčkovou (FL) 2.6 V6, obě s manuálem. Dělilo je přesně deset let a 30 koní (1991/2001, 150/180), s každou jsem jezdil deset let (2000-2010, 2009-2019) a najel zhruba 160-170tis.km. Béčková byla vybavenější, možná trochu pohodlnější a motoricky ostřejší, každopádně ošklivější
a neměla takový "koule", jako ta starší, s tou jsem si ježdění užíval víc. Rezly obě, áčková znatelně rychleji resp. bylo to víc vidět. Do smrti na ně nezapomenu, hlavně už ta první mi ukázala cestu k šestihrnkům a menší motor už nechci. Nejen proto jsem si před dvěma lety pořídil auto, o němž jsem ani netušil, že se dělalo ve dvoudveřovém provedení, a u něhož jsem už od mládí předpokládal, že se k němu nikdy nedohrabu. Dohrabal jsem se a užívám si, podobně jako s Omegami, každý kilometr a vyjížďky, kdy i cesta je cíl, znám taky moc dobře. 


W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
colommbo a když někomu řeknu, že jezdím ještě v roce 2022 manuál a bez adaptívního tempomatu, další auto které teda prý dorazilo dnes k prodejci je zase manuál tak se mne mnozí dívají jako na exotiku někde z Kuby.
Protože netuší...
Protože netuší...
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Mno, ja uz bych teda auto s manualem nechtel, je to o pohodli. 

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
...anebo o lenosti... 

W124 E320 R6 Coupé 1994
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 588
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak s Astriu G jsem před pár dny pokořil hranici 2000km za volantem a jezdíme střední a dlouhé trasy spolu, už jsme byly i v Brně a dost často Polsko. No užívám si relaxační jízdy o víkendech
. Přes týden točím Astru J a víkendy patří G. Zajímavé je, že Astra G jezdí za 5,75lit. na 100km, tankuji N98 + VIF. Nadále se dočkala Astra G retušování laku, má za sebou 2 vrstvy barvy a teď jen lak a pak příjde ošetření ve formě odstranění polétavé rzi, pak vyčištění laku a nakonec ošetřením tuhým voskem
.






Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 588
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak se mi povedlo v časovém presu najít čas připravit i na zimu Astru J, jsem ponečně spokojen a v klidu
Postup byl dodržen, přesně jako na Astře G od syna. Jinak Astra G má najeto už skoro 4000km od koupi a včera jsme slavnostně odevzdal klíče a techničák synovi. Tak mám už zase jen Astru J
. No ale sem tam si to půjčím na projetí, bylo to krásných 7 měs. za volantem a mnoho vzpomínek
.







Postup byl dodržen, přesně jako na Astře G od syna. Jinak Astra G má najeto už skoro 4000km od koupi a včera jsme slavnostně odevzdal klíče a techničák synovi. Tak mám už zase jen Astru J









Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.