Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Založte si své téma a představte svůj Opel Astra J ostatním.

Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 989
Registrován: 28 říj 2008, 13:15
Bydliště: Ústecko

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od milosh »

Kde kupuješ? Aliexpress?
Reklama
 

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Moderátor
Příspěvky: 563
Registrován: 02 dub 2020, 13:26
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Astra - R@SAG »

No momentalně jsem nechtěl čekat, tak jsem koupil v Německu přes ebay, jinak na Aliexpressu. Teď nás čeká výmena rádia za původná CAR400 a propojeni s volantem. Pak se možná pustíme do dalších věcí, to uvidíme. Jak se dívám na věci pro Astru G, tak to je za pár korun a proto se mi hlavou honí mnoho vylepšení, ale na druhou stranu je otázka, jak dlouho u nást tato Astra G bude a zda má smysl na 5 let do toho tolik investovat. Na druhou stranu mě to začlo bavit a je to skvěly relax, tak možná se pustíme nakonec do toho. Bíle budíky by byly super a výměnu žátovek v přístrojovce, případně plazmové budíky. Ty jsou v naší první Astře G a i po 14 letech jsou super :D :D :D .

Obrázek

Čekám až bude tepleji a začne retuše laku, oprava odřenín apod. Pak použiji odstaňovač polétavé rzi, osobně jsem zvědav kolik toho bude na 19 let starém voze. Nadále ruční voskování 2 druhy vosku. První vosk, vytažení nečistot z laku a pak tuhý vosk na delší výdrž.

Prvních 1000km mám za volatem Astry G po koupi a neskutečně mě to baví, ta Astra G má prostě kouzlo i potolika letech. Astra J je pěkná, jezdí skvěle, ale to kouzlo jako Astra G prostě nemá :D :D :D
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Colommbo »

Astra - R@SAG píše: 01 čer 2022, 08:50 Prvních 1000km mám za volatem Astry G po koupi a neskutečně mě to baví, ta Astra G má prostě kouzlo i potolika letech. Astra J je pěkná, jezdí skvěle, ale to kouzlo jako Astra G prostě nemá :D :D :D
Jsa vintážní typ nemohu jinak než souhlasit. :) Moderní auta asi opravdu jezdí dobře (osobní zkušenost nemám a ani zájem...), kouzlo, jež zmiňuješ, spočívající stále ještě v nějakém propojení vozu a řidiče, však ztrácejí, napsal bych, že jsou stále sterilnější. Výrobci by prohlásili, že to tak zákazníci chtějí, že si to vyžádal trh, což může, ale taky nemusí být pravda. Nejdůležitější je kšeft, tedy auto prodat a vlastně komukoli - řidič neřidič. Neřidiči jsou spokojení, často nadšení, řidiči se slzou v oku vzpomínají na doby, kdy byl svět ještě normální. Čest výjimkám! ;)
W124 E320 R6 Coupé 1994
Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Moderátor
Příspěvky: 563
Registrován: 02 dub 2020, 13:26
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Astra - R@SAG »

Lip bych to nenapsal :D :D . Samozřejmě, že s Astrou G člověk musí více předvédat, na brzdový pedál mnohem více sipnění šlápnout, než u moderních aut. Zato ten výhled z vozu je perfektní a až teď po 7 letech za volantem Astry J mohu posoudit, ten obrovský rozdíl. Obzvlášť když teď střídam Astry mezi sebou vlastně denně a člověk cítí ten rozdíl a cit mezi autem a vozovkou. To u moderních aut prostě schází. No nestává se často, abych jako včera si vzal auto a jen tak pro relax jel za nosem a ujel 120km, přes města, vesnice a okresky :) .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Colommbo »

Sám mohu přímo srovnávat vlastně jen svoje dvě Omegy (předchozí M408, Dacia 1300 a Fav 136L nepočítám) - áčkovou 2.6 R6 Dualram a béčkovou (FL) 2.6 V6, obě s manuálem. Dělilo je přesně deset let a 30 koní (1991/2001, 150/180), s každou jsem jezdil deset let (2000-2010, 2009-2019) a najel zhruba 160-170tis.km. Béčková byla vybavenější, možná trochu pohodlnější a motoricky ostřejší, každopádně ošklivější :) a neměla takový "koule", jako ta starší, s tou jsem si ježdění užíval víc. Rezly obě, áčková znatelně rychleji resp. bylo to víc vidět. Do smrti na ně nezapomenu, hlavně už ta první mi ukázala cestu k šestihrnkům a menší motor už nechci. Nejen proto jsem si před dvěma lety pořídil auto, o němž jsem ani netušil, že se dělalo ve dvoudveřovém provedení, a u něhož jsem už od mládí předpokládal, že se k němu nikdy nedohrabu. Dohrabal jsem se a užívám si, podobně jako s Omegami, každý kilometr a vyjížďky, kdy i cesta je cíl, znám taky moc dobře. :)
W124 E320 R6 Coupé 1994
Sunman
Příspěvky: 1336
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Sunman »

colommbo a když někomu řeknu, že jezdím ještě v roce 2022 manuál a bez adaptívního tempomatu, další auto které teda prý dorazilo dnes k prodejci je zase manuál tak se mne mnozí dívají jako na exotiku někde z Kuby.
Protože netuší...
Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 989
Registrován: 28 říj 2008, 13:15
Bydliště: Ústecko

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od milosh »

Mno, ja uz bych teda auto s manualem nechtel, je to o pohodli. ;)
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Colommbo »

...anebo o lenosti... :lol:
W124 E320 R6 Coupé 1994
Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Moderátor
Příspěvky: 563
Registrován: 02 dub 2020, 13:26
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Astra - R@SAG »

Tak s Astriu G jsem před pár dny pokořil hranici 2000km za volantem a jezdíme střední a dlouhé trasy spolu, už jsme byly i v Brně a dost často Polsko. No užívám si relaxační jízdy o víkendech :D :D :D . Přes týden točím Astru J a víkendy patří G. Zajímavé je, že Astra G jezdí za 5,75lit. na 100km, tankuji N98 + VIF. Nadále se dočkala Astra G retušování laku, má za sebou 2 vrstvy barvy a teď jen lak a pak příjde ošetření ve formě odstranění polétavé rzi, pak vyčištění laku a nakonec ošetřením tuhým voskem :) :) :) .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Moderátor
Příspěvky: 563
Registrován: 02 dub 2020, 13:26
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Astra - R@SAG »

Tak se mi povedlo v časovém presu najít čas připravit i na zimu Astru J, jsem ponečně spokojen a v klidu :D :D :D :D

Postup byl dodržen, přesně jako na Astře G od syna. Jinak Astra G má najeto už skoro 4000km od koupi a včera jsme slavnostně odevzdal klíče a techničák synovi. Tak mám už zase jen Astru J :D :D :D . No ale sem tam si to půjčím na projetí, bylo to krásných 7 měs. za volantem a mnoho vzpomínek :D :D :D .

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Odpovědět

Zpět na „Astra J - Auta členů a recenze“