1.2T
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
1.2T
Môžeme sa len domnievať, či užívateľ prevádzkuje novú Astru 1.2T podobne, ako predchádzajúcu 1.4T, ale ak áno, tak spotreba dole o liter
https://www.spritmonitor.de/en/user/Esakki.html
https://www.spritmonitor.de/en/user/Esakki.html
Astra K 1.2 Turbo 81kW F12SHL MY2020
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
- Reklama
Re: 1.2T
Ono taky záleží, kde ji provozuje. Věřím, že ve městě půjde spotřeba u tříválce dolů. Ale také věřím, že by to číslo, třeba v dálničním provozu a ve více lidech, mohlo být přesně opačné.
Vycházím z toho, že švagr má litrového Rapida. Po městě deklaruje pro mne nedosažitelná čísla, ale při cestě na dovolenou se rozdíly smazávají. A nemyslím, že ten rozdíl dělá jen manuál vs. automat.
Vycházím z toho, že švagr má litrového Rapida. Po městě deklaruje pro mne nedosažitelná čísla, ale při cestě na dovolenou se rozdíly smazávají. A nemyslím, že ten rozdíl dělá jen manuál vs. automat.
XCEED GTline 1.5T-GDI DCT MY2023
prodáno: ASTRA 1.4 110kW AT MY2018
prodáno: ASTRA 1.4 110kW AT MY2018
Re: 1.2T
Občas taky koukám na ty čísla na Spritmonitoru ze statistického pohledu by bylo dobré mít možnost vynechat několik extrémních hodnot, můžou dost zkreslovat průměr
XMira: Co se týká automatu, tak zrovna hydroměnič v Astře K při ryze městském provozu dělá velký rozdíl ve spotřebě. Každé rozjíždění a s tím související "prokluz" měniče je spálená energie navíc proti manuálu. Co mám vypozorováno tak u mě to dělá i 1-1,5l/100km do plusu, naopak při dlouhých trasách po okreskách se dostávám na spotřebu manuálu (tam se hydroměnič zamkne/přemostí).
XMira: Co se týká automatu, tak zrovna hydroměnič v Astře K při ryze městském provozu dělá velký rozdíl ve spotřebě. Každé rozjíždění a s tím související "prokluz" měniče je spálená energie navíc proti manuálu. Co mám vypozorováno tak u mě to dělá i 1-1,5l/100km do plusu, naopak při dlouhých trasách po okreskách se dostávám na spotřebu manuálu (tam se hydroměnič zamkne/přemostí).
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
Re: 1.2T
A hlavně bych nekoukal na internetové "recenze", kolikrát jsem se tam taky leknul, když jsem vybíral své auto, kolik že to žere a nakonec to bylo podstatně příjemnější číslo. Někdo je holt závodník a i s naftou dokáže jezdit za 8 dlouhodobě, někdo s benzínovým automatem starým 15 let za 6-7L, takže je to o noze
Ale jak píší kolegové, automat je prostě komfort a rozhodně v budoucnu bude spíš minimum aut s manuálem
Ale jak píší kolegové, automat je prostě komfort a rozhodně v budoucnu bude spíš minimum aut s manuálem
Re: 1.2T
Ty extrémní jsou chybně. Třeba u mojí 1.4 T jsou na špici lidi se spotřebou, kde mají uvedené lživé hodnoty, jsou tam nesmysly, doporučuji si rozkliknout a podívat se jak to mají zapsané. Pak jsou tam reálné, ale tam asi ten člověk má vyloženě ideální terén rovinky a jezdí s tím stejnou trasu, třeba do práce. Pak je tam střed a v něm je většina a to je reálná hodnota. Ti s nejhorší spotřebou to pak nešetří, nebo jezdí vyloženě jen město. Takže třeba brát s rezervou.kde na ty spotreby treba na Spritmonitoru chodi
Astra K ST - 1.4T - 92kW - innovation - barva GAZ - MY2017
Re: 1.2T
Je to stejné u každé statistiky, odlehlé/extrémní hodnoty nemají žádnou výpovědní hodnotu - částečně pomůže si dát filtr na ujetou vzdálenost (z 1500km třeba na 15000km) a na poslední aktivitu uživatele (např. poslední měsíc). Na druhou stranu průměr se tím moc nezmění.
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
Re: 1.2T
Ak som dobre hladal, tak tento motor ma oznacenie GM 1.2 LIH, oznacenie Opel: F12 SHR, je vyrabany v Mexiku pre Koreu, EU aj US a ma rozvody remenom v oleji:
"The engine has two camshafts, one for the intake valves and another one for the exhaust valves. The camshafts are driven using a Belt-in-Oil system. This system reduces noise and friction compared to timing chains and dry belt systems. Both the timing belt and the oil drive belt have a change interval of 150,000 miles (240,000 km) or 15 years."
Neviem co je ten druhy - oil drive belt - ale su tam teda 2 remene a obidva sa menia spolu.
Remen v oleji vyzaduje predpisany olej aj remen, inak sa rozlepta - Ford aj PSA mali s tym problemy. Ford - ti co nepouzili Fordov original specialny olej a PSA dokonca pouzival nevhodny remen dlhe roky vo vyrobe, ulomky z remena zalepili mazaci okruh. Dnes pouzivaju uz remen upraveny.
Myslim ale ze Ford presiel na retaz u noveho EcoBoostu a Stellantis ktovie co nasadi neskor do 308 a Astry. Za mna teda najlepsi klasicky remen, dnes vydrzi aj 200tisic a nemusi sa rozoberat pol motora a menit 20 tesneni oleja za Opel ceny (naklady pre sklad v H, administrativu v D, marze pre CZ/SK pobocky a licencie pre GM).
https://www.trailblazertalk.com/threads ... specs.269/
https://gm-techlink.com/?p=12795
"The engine has two camshafts, one for the intake valves and another one for the exhaust valves. The camshafts are driven using a Belt-in-Oil system. This system reduces noise and friction compared to timing chains and dry belt systems. Both the timing belt and the oil drive belt have a change interval of 150,000 miles (240,000 km) or 15 years."
Neviem co je ten druhy - oil drive belt - ale su tam teda 2 remene a obidva sa menia spolu.
Remen v oleji vyzaduje predpisany olej aj remen, inak sa rozlepta - Ford aj PSA mali s tym problemy. Ford - ti co nepouzili Fordov original specialny olej a PSA dokonca pouzival nevhodny remen dlhe roky vo vyrobe, ulomky z remena zalepili mazaci okruh. Dnes pouzivaju uz remen upraveny.
Myslim ale ze Ford presiel na retaz u noveho EcoBoostu a Stellantis ktovie co nasadi neskor do 308 a Astry. Za mna teda najlepsi klasicky remen, dnes vydrzi aj 200tisic a nemusi sa rozoberat pol motora a menit 20 tesneni oleja za Opel ceny (naklady pre sklad v H, administrativu v D, marze pre CZ/SK pobocky a licencie pre GM).
https://www.trailblazertalk.com/threads ... specs.269/
https://gm-techlink.com/?p=12795