Zlý štart.

Moderátor: Moderátoři

Marx

Zlý štart.

Příspěvek od Marx »

Dobré ráno páni.
Naša Zafirka 2,0 74 kw 2001 disel prešla bez večších problémou STK pred týždnom čo som velmi štastný aj emisie boli super ale od tej doby mám problém ju ráno naštartovať (predtým v pohode na šupu). Horko taško ju naštartujem no biely dym z výfuku ked naskočí motor pekne beži nevihodí žiadnu chybu. Po chvýli ked chcem naštartovat na prvý raz a bez problému. Premerali sme žhaviče a ževraj su ok neviem padá nafta? alebo tie žhaviče dať von a premerat či žhavia na spravnom mieste. Ak by bolo zlé čerpadlo tak by potom sa nedala naštartovat vôbec či ako? Som laik tak ak píšem blbost moc sa nesmejte prosím.
Dobre vie mi niekto poradit kde hladat.
Ďakujem.
:shock:
Reklama

alzafir

Re: Zlý štart.

Příspěvek od alzafir »

Trochu to rozepiš, jak dloho točíš motorem, než to chytne, má to během toho snahu chytat, škytat?
Jak dlouho stojí auto před dalším startem, máš tam třeba interval několik dní nebo jezdíš každý den?
Jak probíhaly emise, byl jsi u toho? Vytáčeli motor 3x do bezvědomí? Nebo to jakože změřili a ok?
Odpověz mi na to, i když se ti to může zdát nepochopitelné, mám ten motor, měl jsem nadávno něco podobného.
Čím jsi vyčítal chyby? Jestli opcomem, je to v klidu, pak máš žhavení ok.
Žvavení spíš zaklínadlo, problém bude nejspíš jinde.
Máš rok 2001, pro jistotu vytáhni EGR, zkontroluj sedlo, dosedací plochu pístu, jestli nezůstává pootevřený- EGR neuzavře zpětný kanál, pak to nechytá. Je to jen jedna z možností, spíš pro jistotu, problém bude jinde, ten bílý dým...
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.39)
Marx

Příspěvek od Marx »