Stránka 1 z 1

problém při akceleraci nad 2000 otáček při chladném motoru

Napsal: 31 bře 2021, 10:33
od bobanluca
Dobrý den,
máme Opel Astra G 1,7 DTI rok 2000 Isuzu 55 kw - když je motor chladný nad 2000 otáček na okamžik ztratí výkon -jakoby cukne....Občas nenastartuje hned.Motor se protáči ,ale trvá delší dobu než chytne...Jinak normálně auto i v mrazech startovalo na první.....
Váha vzduchu to není,
palivový filtr vyměněn,
podtlakový ventil to také není...opravář toto vyměnil a vyzkoušel...
Prosíme o radu,co to může být....
Děkuji

Re: problém při akceleraci nad 2000 otáček při chladném motoru

Napsal: 31 bře 2021, 15:53
od OnMi
Tipuji na popraskane spoje v ridici jednotce vstrikovaciho cerpadla. Pomelne jednoduse opravitelne.

Koukni sem: https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php ... ole#p28162

Re: problém při akceleraci nad 2000 otáček při chladném motoru

Napsal: 01 dub 2021, 08:08
od bobanluca
Nemůže to být egr ventil ?

Re: problém při akceleraci nad 2000 otáček při chladném motoru

Napsal: 01 dub 2021, 08:21
od bobanluca
Dobrý den,
děkujeme za Vaši odpověď .PROBLÉM S AKCELERACÍ PŘI OTÁČKÁCH NAD 2000 PŘI CHLADNÉM MOTORU A OBČAS NESTARTUJE AUTO..Náš opravář si s tím neví rady ...prý diagnostika ukazuje ventil plnícího tlaku a elektriku ...
ventil to nebyl,váha vzduchu také ne...palivový filtr jsme vyměnili...Řídící jednotku čerpadla jsme řešili před cca 5 lety.Nemohl by to být egr ventil ?
Nejste náhodou někde ze Středočeského kraje ? Potřebovali bychom odborníka na Oply.Jsme z Poděbrad.

Re: problém při akceleraci nad 2000 otáček při chladném motoru

Napsal: 01 dub 2021, 09:00
od tomax
Aktualne jsou tady 2 klubove servisy, kde jsou odbornici na Opel. Bohuzel po prechod na nove forum uz sem moc nechodeji. Lepsi zavolat na telefon a domluvit se naprimo. Z Podebrad bych asi vyrazil k Dennymu.

Denny
http://www.ase-dedic.com/

RomanK
http://www.carteam.cz/