Zachráňte môj Opel Insignia 2.0 TDI 2018
Napsal: 04 dub 2021, 22:16
Dobrý deň,
Vlastním Opel Insignia TDI 2.0 Combi, 8.st automatická prevodovka, kúpený v roku 2018 ako úplne nové auto na Slovensku.
Počas záručnej doby sa vyskytli tieto chyby a závady:
1. Po niekoľkých týždňoch mi museli kompletne vymeniť palubnú dosku, nakoľko zobrazovač paliva sa zbláznil a ručička spadla na druhú stranu – vymenené v rámci záručnej doby v autorizovanom servise.
2. Od kúpy vozidla svieti oranžová kontrolka motora – po niekoľkých diagnostikách priamo v autorizovaných servisoch Opel Trenčín a Žilina sa ani jednému servisnému miestu nepodarilo záhadu, prečo táto kontrolka svieti odstrániť. Viac krát bol prehratý systém celého automobilu, ako aj pregropramované oba kľúče, čím vlastne len resetovali stav, ktorý vydržal maximálne tri týždne. Do dnešného dňa závada nie je odstránená. Autorizovaný servis v Trenčíne mi tvrdí že jediným riešením je výmena NOX senzoru, aj keď na diagnostike sa závada nepotvrdila (Navrhovaná pozáručná oprava 800€ - výmena NOX senzoru).
3. Po roku prestal fungovať senzor otvárania kufra nohou – vymenené za nový kus.
4. Od výroby pretočený bezpečnostný pás na sedadle spolujazdca – vymenené v rámci záruky.
5. Pokazený kryt stredového odkladacieho priestoru – po ukončení záruky.
6. Po poistnej udalosti bola vymenená predná maska a bezpečnostný systém ochrany chodcov – do dnešného dňa autorizované stredisko nie je schopné odstrániť hlásenie „Resetujte kapotu, pozri príručku používateľa“ (V návode sa samozrejme takýto pokyn nevyskytuje a ani samotný autorizovaný servis Opel s tým nevie nič urobiť).
7. Tlačidlo na otvorenie kufra, ktoré sa nachádza vo dverách vodiča od kúpy reaguje len na niektoré stlačenia - kufor sem tam nedokážem otvoriť z miesta vodiča.
8. Od kúpy vozidla celoročne je problém s nastavením spätných zrkadiel nakoľko sa pri nastavovaní zasekávajú.
9. Asi najväčším problémom je fakt že pri zaparkovaní vozidla a preradení páky do polohy parkovanie nie som schopný vozidlo opakovane vypnúť tlačidlom START/STOP a musím viac krát (10x a viac) vozidlo opäť naštartovať, posunúť ho, preradiť do manuálneho radenia a opäť do parkovania. Palubný počítač vyzýva „Preraďte do módu parkovania“. Ak mám šťastie tak sa mi podarí vozidlo vypnúť na 7my krát – závada bola riešená v záručnej dobe v autorizovanom servise Trenčín a keďže to píšem tak nebola do dnešného dňa vyriešená, ani ako pozáručná oprava s tým, s tým že túto závadu neuznali i napriek tomu aj keď táto závada vznikla počas záručnej doby.
Predtým som taktiež vlastnil Insigniu, kde za celú dobu používania nebola žiadna závada a z tohto dôvodu som si ako ďalšie auto kúpil opäť Insigniu, čo asi nebol šťastný krok, vzhľadom na všetky veci uvedené vyššie.
Z tohto dôvodu by som sa chcel poradiť s niekým o návrhu riešenia v tomto prípade, nakoľko som pomerne zúfalý.
Obrázky som nahral sem - https://imgur.com/a/YJKaOkd
Budem rád za akýkoľvek nápad, radu, pomoc čo s tým, prípadne za kým ísť.
Som z Trenčianskeho kraja.
Ďakujem za odpoveď.
Vlastním Opel Insignia TDI 2.0 Combi, 8.st automatická prevodovka, kúpený v roku 2018 ako úplne nové auto na Slovensku.
Počas záručnej doby sa vyskytli tieto chyby a závady:
1. Po niekoľkých týždňoch mi museli kompletne vymeniť palubnú dosku, nakoľko zobrazovač paliva sa zbláznil a ručička spadla na druhú stranu – vymenené v rámci záručnej doby v autorizovanom servise.
2. Od kúpy vozidla svieti oranžová kontrolka motora – po niekoľkých diagnostikách priamo v autorizovaných servisoch Opel Trenčín a Žilina sa ani jednému servisnému miestu nepodarilo záhadu, prečo táto kontrolka svieti odstrániť. Viac krát bol prehratý systém celého automobilu, ako aj pregropramované oba kľúče, čím vlastne len resetovali stav, ktorý vydržal maximálne tri týždne. Do dnešného dňa závada nie je odstránená. Autorizovaný servis v Trenčíne mi tvrdí že jediným riešením je výmena NOX senzoru, aj keď na diagnostike sa závada nepotvrdila (Navrhovaná pozáručná oprava 800€ - výmena NOX senzoru).
3. Po roku prestal fungovať senzor otvárania kufra nohou – vymenené za nový kus.
4. Od výroby pretočený bezpečnostný pás na sedadle spolujazdca – vymenené v rámci záruky.
5. Pokazený kryt stredového odkladacieho priestoru – po ukončení záruky.
6. Po poistnej udalosti bola vymenená predná maska a bezpečnostný systém ochrany chodcov – do dnešného dňa autorizované stredisko nie je schopné odstrániť hlásenie „Resetujte kapotu, pozri príručku používateľa“ (V návode sa samozrejme takýto pokyn nevyskytuje a ani samotný autorizovaný servis Opel s tým nevie nič urobiť).
7. Tlačidlo na otvorenie kufra, ktoré sa nachádza vo dverách vodiča od kúpy reaguje len na niektoré stlačenia - kufor sem tam nedokážem otvoriť z miesta vodiča.
8. Od kúpy vozidla celoročne je problém s nastavením spätných zrkadiel nakoľko sa pri nastavovaní zasekávajú.
9. Asi najväčším problémom je fakt že pri zaparkovaní vozidla a preradení páky do polohy parkovanie nie som schopný vozidlo opakovane vypnúť tlačidlom START/STOP a musím viac krát (10x a viac) vozidlo opäť naštartovať, posunúť ho, preradiť do manuálneho radenia a opäť do parkovania. Palubný počítač vyzýva „Preraďte do módu parkovania“. Ak mám šťastie tak sa mi podarí vozidlo vypnúť na 7my krát – závada bola riešená v záručnej dobe v autorizovanom servise Trenčín a keďže to píšem tak nebola do dnešného dňa vyriešená, ani ako pozáručná oprava s tým, s tým že túto závadu neuznali i napriek tomu aj keď táto závada vznikla počas záručnej doby.
Predtým som taktiež vlastnil Insigniu, kde za celú dobu používania nebola žiadna závada a z tohto dôvodu som si ako ďalšie auto kúpil opäť Insigniu, čo asi nebol šťastný krok, vzhľadom na všetky veci uvedené vyššie.
Z tohto dôvodu by som sa chcel poradiť s niekým o návrhu riešenia v tomto prípade, nakoľko som pomerne zúfalý.
Obrázky som nahral sem - https://imgur.com/a/YJKaOkd
Budem rád za akýkoľvek nápad, radu, pomoc čo s tým, prípadne za kým ísť.
Som z Trenčianskeho kraja.
Ďakujem za odpoveď.