Nízký tlak sání po výměně rozvodů
Napsal: 23 kvě 2021, 16:39
Ahoj, mám motor B20DTH, 96kw v automatu r.v. 2016. Při 140tis. jsem se kromě oleje rozhodl udělat i rozvody. Po převzetí auta jsem cítil pomalejší reakci na plyn, trošku jiný zvuk motoru, poznalo to každý kopeček, a to vše zejména při klidné jízdě. Pokud jsem autu šlápl, nebyl rozdíl tolik znát.
Auto bylo prostě jiné, ale ne tolik, aby to poznal někdo, kdo v tom seděl poprvé. Vypozoroval jsem i vyšší spotřebu cca 0,5 až 1,0 litru. Rozhodl jsem se to dát zpátky do servisu, aby zkontrolovali rozvody. Ty jsou údajně v pořádku, ani na diagnostice nezjistili žádnou chybu, pouze si všimnuly nízkého tlaku sání, který je o 1/3 nižší než by měl být. Je konstantní a nekolísá. S otáčkami motoru stoupá, ale stále mínus 1/3. Snímač je v pořádku, měřeno na více diagnostikách, všude stejné. Ale tvrdí mi, že rozvody jsou nastaveny v pořádku, a že netuší, kde je chyba. Auto toto nehlásí ani jako závadu.
Poslali mě do značkového servisu s tím, že netuší. Což oceňuji, že přiznají a netahají ze mě peníze za pokusy. Nicméně jeden šikovný známý to ještě prohlédl a myslí si, že při výměně rozvodů se klukům povedlo rozhodit ještě nějaký druhý rozvodový řetízek u vačky, nebo tak nějak to popisoval.
Chci se zeptat, jelikož jsem nikde nic podobného tady ani jinde nevyčetl, je toto možné? Máte někdo nějaký nápad, radu, tip?
Ten řetízek, aby se mohl zkontrolovat znamená náročnější servisní úkon(oproti klasickým rozvodům), tak bych nerad něco dělal zbytečně. I když mě asi nic jiného nezbyde. Auto před tím jezdilo krásně, žádné závady, bezproblémový vůz, tak jsem z toho teď docela nešťastný. Každá rada nad zlato!
Díky předem za reakce...
Auto bylo prostě jiné, ale ne tolik, aby to poznal někdo, kdo v tom seděl poprvé. Vypozoroval jsem i vyšší spotřebu cca 0,5 až 1,0 litru. Rozhodl jsem se to dát zpátky do servisu, aby zkontrolovali rozvody. Ty jsou údajně v pořádku, ani na diagnostice nezjistili žádnou chybu, pouze si všimnuly nízkého tlaku sání, který je o 1/3 nižší než by měl být. Je konstantní a nekolísá. S otáčkami motoru stoupá, ale stále mínus 1/3. Snímač je v pořádku, měřeno na více diagnostikách, všude stejné. Ale tvrdí mi, že rozvody jsou nastaveny v pořádku, a že netuší, kde je chyba. Auto toto nehlásí ani jako závadu.
Poslali mě do značkového servisu s tím, že netuší. Což oceňuji, že přiznají a netahají ze mě peníze za pokusy. Nicméně jeden šikovný známý to ještě prohlédl a myslí si, že při výměně rozvodů se klukům povedlo rozhodit ještě nějaký druhý rozvodový řetízek u vačky, nebo tak nějak to popisoval.
Chci se zeptat, jelikož jsem nikde nic podobného tady ani jinde nevyčetl, je toto možné? Máte někdo nějaký nápad, radu, tip?
Ten řetízek, aby se mohl zkontrolovat znamená náročnější servisní úkon(oproti klasickým rozvodům), tak bych nerad něco dělal zbytečně. I když mě asi nic jiného nezbyde. Auto před tím jezdilo krásně, žádné závady, bezproblémový vůz, tak jsem z toho teď docela nešťastný. Každá rada nad zlato!
Díky předem za reakce...