Opel Astra G Caravan 2.2. DTI T98/COMBI 92kwh 2003

1998-2004 Astra G klub - http://www.astra-g.cz

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Vorsky

Opel Astra G Caravan 2.2. DTI T98/COMBI 92kwh 2003

Příspěvek od Vorsky »

Zdravím,
mám tu takový problém a už si opravdu nevím rady.
Po nějakém čase jízdy cca. 5-10 minut se auto zahřeje na teplotu 90 stupňů což je provozní teplota ale náhle se objeví pokles výkonu, otáčkoměr spadne na 0 a auto takzvaně "chcípne". Poté když se podaří auto nastartovat tak nemá skoro žádný výkon a otáčkoměr nefunguje, je potřeba počkat nějaký čas, cca hodinu a poté zase auto běží.
Hodím sem co mi vyhodila diagnostika, jsem naprostý laik takže bych poprosil aby vaše odpovědi nějak dávali smysl i pro mě :D.

Osobně jsem na autě nechal vyměnit:
Baterku (Měla menší výkon, dával jsem tu co v Astře měla být původně) (byla stará a už nedodávala takový výkon, v zimě startovaní byla hrůza, teď mnohem lepší)
Alternátor (přestal fungovat a proto jsem musel zajistit nový)
Brzdy (třmeny)
řemen alternátoru (neskutečně pískal)

Fotky z diagnostiky:
https://imgur.com/a/HHAwEIT

Budu vděčný za jakýkoliv komentář, doufám že to nějak dáme dohromady. :)
Reklama

alzafir

Re: Opel Astra G Caravan 2.2. DTI T98/COMBI 92kwh 2003

Příspěvek od alzafir »

To nejpodstatnější je ta poslední chyba, snímač polohy klikové hřídele, i ty příznaky chování nasvědčují tomu, že je třeba ho vyměnit. Samosebou zkontrolovat konektor, jestli do něj nenatekl třeba olej. Pokud budeš kupovat nový snímač, pak značku Bosch.
Další chyby- 0105 a 1105 spolu souvisí, většinou to je špatným kontaktem konektoru MAP senzoru- je na vstupu sání, za hadicí z intercooleru.
MAP může být i špatný, ale obvykle stačilo vyčistit konektor.