filttr pevnych castic je plny. Mesite pokracovat v jizde
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
filttr pevnych castic je plny. Mesite pokracovat v jizde
Zdravim, hlaska sa objavila a nechce zmiznut. Jazdil som so zvysenymi otackami nad 2000ot/min cca 40minut. Motor bol zahriaty na 90stupnov. Ako ho vycistit?
Opel Astra K sport tourer 1.6 CDTI
- Reklama
Re: filttr pevnych castic je plny. Mesite pokracovat v jizde
diagnostika - najprv zistiť, či je naozaj plný a či nie je v pamäti nejaká závada ktorá bráni spustiť vypaľovanie.
potom na diagnostike spustiť núdzové vypálenie
vypol si viackrát motor v priebehu vypaľovania?
jazdíš krátke trasy?
nesvieti alebo nesvietila nejaká žltá kontrolka pred alarmom?
potom na diagnostike spustiť núdzové vypálenie
vypol si viackrát motor v priebehu vypaľovania?
jazdíš krátke trasy?
nesvieti alebo nesvietila nejaká žltá kontrolka pred alarmom?
Re: filttr pevnych castic je plny. Mesite pokracovat v jizde
Mas ELM327 a appku OPL DPF Monitor Lite? Ta by ti aspon rekla orientacne, jak moc mas zaplneny filtr a uvuidis mozna i prubeh regenerace.
Podle toho bys taky mel upravovat svoje jizdy a neukocnovat jizdu behem vypalovani. Pri tomoto zachazeni by mel mit DPF filtr zivotnost auta a nebyvaji s nim problemy.
Zkus jeste motor zahrat a pak na dalnici jet aspon 15-20km stylem, plny kotel do 4500ot, pak noha z plynu a nechat klesnout na 3000ot a pak zase plny kotel do 4500 a nechat spadnout do 3000ot. Pokud nepomuze, pak uz jen ta diagnostika.
Podle toho bys taky mel upravovat svoje jizdy a neukocnovat jizdu behem vypalovani. Pri tomoto zachazeni by mel mit DPF filtr zivotnost auta a nebyvaji s nim problemy.
Zkus jeste motor zahrat a pak na dalnici jet aspon 15-20km stylem, plny kotel do 4500ot, pak noha z plynu a nechat klesnout na 3000ot a pak zase plny kotel do 4500 a nechat spadnout do 3000ot. Pokud nepomuze, pak uz jen ta diagnostika.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015