Opel Astra G 2.0 DTI 60kw. Kontrolka motoru.
Napsal: 04 dub 2023, 23:32
Ahoj, ne své Astře mam problém s tím, že jakmile se auto ohřeje, a budu držet jen trochu plynu, rozsvítí se kontrolka motoru a auto netáhne. Aby zhasla musí mit motor 1600 a více otáček a plyn až na podlaze pak cca po 1-2s zhasne a auto opět jede jak má…
>Podtlakové hadičky jsem zkontroloval
>Saní i vířivé klapky vyčištěny
>Vyměněny i ty 3 podtlakové kalichy
>snímačem tlaku v saní to není
>váha vzduchu funguje
A dál už si opravdu nevím rady,
Na diagnostice to předtím ukázalo že je chyba v jednom z těch podtlakových kalichů, ty jsem ale vyměnil a děla to stejně, a hlavně mi hlava nebere to, že kdyby byl někde blbý podtlak tak to dělá i za studena, ale za studena se nic nerozsvítí.
Podtlaky jsou momentálně zapojený tak že podtlakové kalichy EGR a vířivé klapky jsou odpojeny od podtlaku a hadička je zaslepená takže funguje jen ten kalich na turbo.
Když se to vše zapojí jak má, tak kontrolka motoru dělá pořád to samé s tím rozdílem že auto nemá takový výkon jako když je to zapojený takto.. kdo by mel nějakou radu, budu mu moc vděčný
>Podtlakové hadičky jsem zkontroloval
>Saní i vířivé klapky vyčištěny
>Vyměněny i ty 3 podtlakové kalichy
>snímačem tlaku v saní to není
>váha vzduchu funguje
A dál už si opravdu nevím rady,
Na diagnostice to předtím ukázalo že je chyba v jednom z těch podtlakových kalichů, ty jsem ale vyměnil a děla to stejně, a hlavně mi hlava nebere to, že kdyby byl někde blbý podtlak tak to dělá i za studena, ale za studena se nic nerozsvítí.
Podtlaky jsou momentálně zapojený tak že podtlakové kalichy EGR a vířivé klapky jsou odpojeny od podtlaku a hadička je zaslepená takže funguje jen ten kalich na turbo.
Když se to vše zapojí jak má, tak kontrolka motoru dělá pořád to samé s tím rozdílem že auto nemá takový výkon jako když je to zapojený takto.. kdo by mel nějakou radu, budu mu moc vděčný