Stránka 1 z 1
Astra G - snímač barometrického tlaku
Napsal: 25 říj 2023, 20:58
od Bugsa
Dobrý den, kamarádova Astra G 2.0 DTI 74 kW padá do nouzového režimu a v diagnostice jsou závady
P1105, P0070 a P0105
https://ctrlv.cz/6Me3
2 snímače jsem na e-shopech našel, ale snímač "barometrického tlaku" nemohu nikde najít. Dokázal by mi někdo poradit kde a pod jakým kódem by se dal objednat? Je na něm napsáno "24426679 0684" a vypadá takto:
https://ctrlv.cz/AdP1
Re: Astra G - snímač barometrického tlaku
Napsal: 26 říj 2023, 10:02
od StanC
V katalogu po zadání čísla 24426679 se zobrazilo u Astra G katalogové číslo pro senzor tlaku vzduchu GM 90541409 (Opel 6238412) motor X17DTL. Příklad:
https://allegro.cz/nabidka/senzor-tlaku ... 2514511266 po zarolování dolů je pak popis parametrů.
Re: Astra G - snímač barometrického tlaku
Napsal: 26 říj 2023, 10:08
od vasekpetr1
Vojta na svých slovenských
stránkách ho uvádí, zkus mu napsat
SZ , jestli by ho měl i u nás.
Re: Astra G - snímač barometrického tlaku
Napsal: 26 říj 2023, 16:59
od milosh
Ten SK web Vojty rozhodně není
Re: Astra G - snímač barometrického tlaku
Napsal: 26 říj 2023, 19:34
od vasekpetr1
Sorry, takto mi to "podstrčil" Googl ve vyhledávači a bral jsem, že je to doména
doopla.sk.
Re: Astra G - snímač barometrického tlaku
Napsal: 27 říj 2023, 08:31
od alzafir
Tohle jsou klasické závady toho motoru, ale je naprostý, ale fakt naprostý nesmysl něco ze startu měnit. Ono nestačí jen přečíst chyby, jestli už máš diagnostiku, tak se podívej na hodnoty barometrického tlaku měřené tímto snímačem a stejnou hodnotu měřenou MAP senzorem, musí se po otočení klíčku lišit max +-2kPa. Pokud ne, pak je třeba sledovat hodnoty, zakvedlat konektory obou snímačů. V drtivé většině případů zjistíte, že některá z hodnot barometrického tlaku se bude měnit a ten snímač je třeba vyndat, ošetřit konektor, případně vyčistit, MAP. Tuhle závadu - souběh cghyb 0105 a 1105 jsem viděl X-krát a ještě jsem nikdy nic neměnil.
P0070 je ve většině případů blbý kontakt na displeji, i když se to nezdá, tak snímač teploty vede nejdříc na palubní počítač, resp displej a pak teprve do jednotky motoru přes relé. Pokud není špatný sám snímač, pak konektor u displeje.