Stránka 1 z 2

Time to say goodbye

Napsal: 27 kvě 2024, 21:50
od OnMi
20240413_185434.jpg
Nase Astra K ma ode dneska noveho majitele a tak se po vice jak 30 letech uzavrela era naseho zivota se znackou Opel.
F-Opel uz neni nic pro nas, takze se po 30 letech opet vracime tam, kde jsme zacinali - Skoda.
Jen to neni Skoda 120LS (M) MY1984, ale neco trochu vice energickeho (elektrickeho) - viz podpis.

Klubaci, Opel FANS, bylo nam tu s Vami dobre, ale nastal cas rici sbohem.

OnMi

Re: Time to say goodbye

Napsal: 28 kvě 2024, 08:49
od milosh
Máš recht, nové oply mi už taky nic moc neříkají, ale Škodě se pořád bráním :lol:

Re: Time to say goodbye

Napsal: 28 kvě 2024, 10:54
od Colommbo
Mně neříkají nic prakticky všechny moderní vozy a tedy se jim budu zubynehty bránit, dokud to jen trochu půjde... :P

Re: Time to say goodbye

Napsal: 28 kvě 2024, 11:29
od westler
No popravdě K-áčko má už 6 let, na další Opel to moc nevidím (rád bych, ale žádný model mne nezaujal, zejména si nevyberu motor). Elektrika je pro mne passé protože nemám garáž ani stání blízko bydliště, možná plug-in hybrid, ale odrazuje mne malá nádrž a nesmyslný cenový příplatek. Škodě se bráním taky, možná Seat/Cupra, ale zase stran servisu jasně vede Škoda. Ford ani "francouzi" ee, krom prémiovek zbývá už jen Hyundai/Kia. Mazda je předražená a malý kufr (pro kočárek). Nevím no, poraďte :lol:

Autorovi tématu hodně štěstí :)

Re: Time to say goodbye

Napsal: 28 kvě 2024, 12:46
od milosh
Mno, ja byl o vikendu v Polsku pro nahradni prevodovku a ridil jsem 400km kamose superba III, jako to je super kocar, ale kdo ma na opici musi mit i na banany a obavam se, ze to uz by bylo trosku jina cena nez pri servisu staryho opla.

Re: Time to say goodbye

Napsal: 28 kvě 2024, 15:07
od Herr Blitz
Při nemožnosti se plně elektrifikovat je řešením hybrid. A ač já bych si to nikdy nekoupil, tak TOYOTA tenhle systém umí vyrobit nesmrtelně. Bohužel ho neumí odhlučnit na moje uši, které slyší i ultrazvuk (bez legrace). Takže vyzkoušet jestli bude vyhovovat prostorem, projevem a hlukem a pokud ano, tak po stránce výdrže techniky není čeho se bát.

Re: Time to say goodbye

Napsal: 29 kvě 2024, 00:12
od Sunman
Ja som po 20 rokoch Opla skončil v roku 2022 a preskočil k Škode.
Škoda.
Po 150tkm stačilo. Auto sice mechanicky jazdí v pohode, ale prakticky každý deň nejaký alarm - neustále resety aby fungovali senzory, asistenti, navigácia, k tomu neskutočný prievan v aute.... To som v žiadnom z Oplov nezažil, navyše každá drobnosť znamená niekoľkodenné bádanie v servise aj keď je to po známosti.

Ďalší F-Opel to už nebude ale Škoda určite tiež nie.
Všetkým šťastnú ruku pri výbere.

Re: Time to say goodbye

Napsal: 29 kvě 2024, 10:11
od Colommbo
Taky jsem oplíky jezdil téměř dvacet let (duben 2000 až prosinec 2019) a užíval si každý kilometr. Měl jsem však oplí AUTA v nejlepším slova smyslu, dvě Omči - áčkovou 2.6i R6 dualram z roku 1991 a pak béčkový facelift 2.6 V6 z roku 2001. A věřím tomu, že kdyby mi druhou Omču těsně před Vánoci 2019 v Pardubicích nerozmlátil nepozorný řidič Golfu, jezdím s ní spokojeně dodnes. Když jsem pak sháněl jiný vůz, jednak pěkné Omči nikde nebyly a druhak jsem si uvědomil, že čtvery dveře už vlastně nepotřebuju, a obrovská náhoda mi přihrála současné kupé. V některých ohledech je lepší než Omči, přesto na ně vzpomínám s láskou a nedám na ně dopustit. :)
17042024626-001.jpg

Re: Time to say goodbye

Napsal: 29 kvě 2024, 11:48
od milans
Tak potom je jasným favoritom Ford Kuga, full hybrid.

Herr Blitz píše: 28 kvě 2024, 15:07 Při nemožnosti se plně elektrifikovat je řešením hybrid. A ač já bych si to nikdy nekoupil, tak TOYOTA tenhle systém umí vyrobit nesmrtelně. Bohužel ho neumí odhlučnit na moje uši, které slyší i ultrazvuk (bez legrace). Takže vyzkoušet jestli bude vyhovovat prostorem, projevem a hlukem a pokud ano, tak po stránce výdrže techniky není čeho se bát.

Re: Time to say goodbye

Napsal: 29 kvě 2024, 17:58
od milosh
To uz radsi Toyotu hybrida 8-)