Čau lidi,
Jdu s prosbickou k odborníkům, včera jsem si vlastní blbosti vybil baterii, poté jsem zkoušel nabíjet ale nabíječka byla nějak kaput a nenabijela. Po ranním nabíjení a nastartování mám neblahé zjištění. Je to jako nefunkční jednotka komfortky a nějak s tím i budíky.
Budíky nesvítí(ručičky ukazují), displej nesvítí ale jen je v šedi vidět občas nějaká hláška. Led na budikach nějak funguji, ale na výstražná světla bliká jen jedna led, neustále svítí rezerva, ručičky tachometru se nekalibruji po startu, jediné co v noci svítí na budikach je právě rezerva. Bixenony taky pozici moc nekalibruji(světla jdou i dálková, automatické rozsvěcení ok) a nejde ani topení. Má někdo tip? V pondělí to vezu do autorizáku tak doufám že tomu aspoň nějak rozumí.muze to být ztráta bezpečnostního kódu nebo ztracené párování jednotek?
Problém po vybití, odpojení baterie
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
- Reklama
- vasekpetr1
- Příspěvky: 214
- Registrován: 21 čer 2019, 17:51
- Bydliště: Hospoda u Třebíče
Re: Problém po vybití, odpojení baterie
A baterka při tom tvém nabíjení byla odpojená od vlastního auta nebo jsi ji nabíjel připojenou? Pokud je to nějaká pulsní nabíječka, která nabíjí impulsy a ne stabilním proudem, klidně mohlo něco odejít v elektronice. Ale toto spíš vypadá, že ta baterka není pořádně nabitá nebo je zblblá elektronika. Kolik je napětí na baterce? Máš to čím změřit? Zkusil bych buď druhou baterku nebo původní baterku nabít pořádně mimo auto. Nebo na začátek odpojit baterku na pět minut a znovu zkusit připojit.
Zafira B black line, Z19DT, 2008, WIN: W0L0AHM759G0031xx, 210 tkm
...a bydlím v Hospodě - Červené....
...a bydlím v Hospodě - Červené....
Re: Problém po vybití, odpojení baterie
Díky za rychlou odpověď, nabíječka byla stará i nová pulzni a nabíjel jsem v autě. Zároveň mám i dobrou zprávu, po nabití baterie na 100% odpojení a opětovném připojení vše zase naběhlo jak má, pouze na rádiu není venkovni teplota. Netuším proč to tak zaprasilo, ale oddechl jsem si že nemusím do autorizaku.
Re: Problém po vybití, odpojení baterie
U "moderních" vozů se doporučuje akumulátor dobíjet stále připojený do palubní sítě (ponechaný namontovaný v autě.) Ale už nepoužívat staré typy nabíječek (na stodvacítky škodověnky apod.), jen ty nové "chytré", však dneska stojí pár stovek...
W124 E320 R6 Coupé 1994