Stránka 1 z 1

prosim o radu - nastavení rozvodů

Napsal: 22 kvě 2010, 00:18
od rocky05
Chtěl bych se zeptat jestli by někdo neporadil s nastavenim rozvodu na Cali 2.08v.
Nebo jestli nema někdo nějake schema dikas

edit: upravil jsem Ti nadpis, aby bylo hned jasné o co jde M.erik

Re: prosim o radu - nastavení rozvodů

Napsal: 22 kvě 2010, 22:18
od m.artty
Návod máš tady: http://www.kadett.cz/technika/rozvodak.htm Nic moc na tom není, jen to dobře nastavit ;)

Re: prosim o radu - nastavení rozvodů

Napsal: 25 kvě 2010, 21:16
od rocky05
DIKAS MOC

Re: prosim o radu - nastavení rozvodů

Napsal: 25 kvě 2010, 22:27
od rocky05
četl sem si to nastaveni rozvodu, takže tam neni kladka?? jen řemen a vodni pumpa?? ja mam vodni pumpu asi 4měsice namontovanou novou a ted mam novej řemen a kladku, o kladce tam neni řeč, ten rozvod je na kadeta ale ja mam asi stejnej motor c20ne, takže to bude o.k si myslim

Re: prosim o radu - nastavení rozvodů

Napsal: 25 kvě 2010, 22:51
od m.artty
Motor je stejnej. Napínací kladku jsem ještě u C20NE neviděl.... napíná se to vodní pumpou....

Re: prosim o radu - nastavení rozvodů

Napsal: 26 kvě 2010, 13:25
od denny
marty-novější modely dle čísla výroby mají poloautomatickou kladku.

Re: prosim o radu - nastavení rozvodů

Napsal: 26 kvě 2010, 13:51
od m.artty
Denny: Je to možné, ja vycházím z toho co jsem viděl v Kadettech a to je do roku 1991. Děkuji ti ta informaci ;)

Re: prosim o radu - nastavení rozvodů

Napsal: 26 kvě 2010, 14:18
od denny
Příručka pro opravu: Časování (« Změňte příručku pro opravu) Časování
Varování a doporučení
Doporučujeme následující postupy, pokud výrobce nepředepisuje něco jiného:

Po demontáži vždy namontujte nový rozvodový řemen
Zkontrolujte napínač a napínací kladky, v případě potřeby vyměňte
Nikdy neotáčejte motor v opačném směru, než je normální provoz
Zkontrolujte šroub(y) z hlediska prasklin, roztřepení, opotřebení a znečištění olejem
Poznámka: Před nastavováním rozvodového řemenu musí být motor studený
Poznámka: Zamezte ohýbání, kroucení nebo smyku
Všeobecně
Před demontáží rozvodového řemenu zkontrolujte nastavovací značky
Demontáž
Motory s poloautomatickým napínačem
Demontujte vzduchový filtr
Demontujte řemen alternátoru
Demontujte horní kryt rozvodového řemenu
Vyrovnejte nastavovací značky
Demontujte řemenici klikového hřídele
Demontujte spodní kryt rozvodového řemenu
Povolte čerpadlo chlazení
Usaďte napínač -1
Demontujte rozvodový řemen
Motory bez poloautomatickho napínače:
Demontujte vzduchový filtr
Demontujte přívodní hadici vzduchu
Demontujte horní kryt rozvodového řemenu
Demontujte řemen alternátoru
Vyrovnejte nastavovací značky
Demontujte řemenici klikového hřídele
Povolte čerpadlo chlazení KM-421-A
Demontujte rozvodový řemen
Instalace
Motory s poloautomatickým napínačem
Přezkoušte nastavovací značky
Namontujte rozvodový řemen
Namontujte řemenici klikového hřídele
Vymontujte aretační kolíky
Motor rukou o 2 otáčky pootočte
Namontujte spodní kryt rozvodového řemenu
Namontujte horní krytky rozvodového řemenu
Znovu namontujte všechny ostatní díly v obráceném pořadí demontáže
Motory bez poloautomatickho napínače:
Namontujte rozvodový řemen na ozubené kolo klikového hřídele
Namontujte řemenici klikového hřídele
Přezkoušte nastavovací značky
Namontujte rozvodový řemen na ozubené kolo vačkového hřídele a na čerpadlo chlazení
Pootočte čerpadlo chlazení k nastavení napnutí rozvodového řemenu KM-421-A
K přezkoušení napnutí použijte speciální nástroj KM-510-A
Přezkoušejte napnutí rozvodového řemenu 4.5 (1.2-1.3) 5.5 (1.4-16) 6.0 (1.6SH-2.0)
Motor rukou o 2 otáčky pootočte
Přezkoušejte nastavovací značky a napnutí znovu
Namontujte horní krytky rozvodového řemenu
Namontujte řemen alternátoru
Znovu namontujte všechny ostatní díly v obráceném pořadí demontáže
Nastavení krouticích momentů
Čerpadlo chlazení: 8 Nm
Motory bez automatickho napínače: 25 Nm
Řemenice klikového hřídele: M10 23 mm bolt 55 Nm
Řemenice klikového hřídele: M10 30 mm bolt 55 Nm + 45-60°
Řemenice klikového hřídele: M12 bolt 95 Nm + 30-45°
Měřič napnutí: KM-510-A