Stránka 1 z 4
3,0 CDTI
Napsal: 08 čer 2010, 08:34
od donlucas
Ahojte,
chci kupovat nové auto a vybral jsem si VC s motorem 3,0 CDTI v automatu, protože mi vyhovuje prostorem, výkonem, pohodlím, cenou a jednu VC jsem už měl (1,9 CDTI 88kW) a byl jsem vcelku spokojen, tak proč ne.
Ale co jsem se dočetl tady na foru a na SAABINFO mi vůbec nedělá radost. Je opravdu ten motor 3,0 CDTI tak tragicky špatný? Co se píše na SAABINFO platí stejně pro Opel jako pro SAAB? ... pokud se nemílím, tak stejné motory (nebo spíš základy motorů) má třeba i R Espace a o těch se nepíší tak strašné recenze. Další věc "pro" je, že ojetiny VC 3,0 CDTI se podle mě neprodávají tak pod cenou, oproti třeba těm SAABům...
Jak to tedy je s těmi motory ve Vectrách? Brát, nebrat, proč? Když se něco podělá, co? A na kolik cca přijde oprava?
Díky za objektivní informace
Re: 3,0 CDTI
Napsal: 08 čer 2010, 15:58
od lubaan
Ahoj.Sežeň si časopis autodiesel č.17.Tam je o tom motoru napsáno dost.
Re: 3,0 CDTI
Napsal: 08 čer 2010, 17:26
od donlucas
lubaan píše:Ahoj.Sežeň si časopis autodiesel č.17.Tam je o tom motoru napsáno dost.
díky za radu, zkusím to někde sehnat, ale jestli to nebudou mít v trafice tak se asi nic nedozvím.
Mohl bys mi říct aspoň obecně Brat / Nebrat ? ... ikdyž to asi nejde říct takhle jednoduše ...
Re: 3,0 CDTI
Napsal: 08 čer 2010, 18:43
od lubaan
Vzít,nevzít,toť otázka.Píšou,že ve Vectrách je s timhle motorem nejmíň problémů oproti jiným značkám,kde byl tenhle motor použitej.Prej má Vectra dobře udělaný chlazení motorovýho prostoru a tak neni motor tak náhlej na přehřátí jako třeba u Saabu.Ale to jsem se jen dočet,osobní zkušenost nemam.Většinou se tvrdí,že ten motor je na pokraji životnosti při 150000km.V tom časopisu se ptali servisu,kterej se těmahle motorama zabejvá(Vikingcars Poděbrady),zkus sehnat kontakt a zavolat jim,třeba poradí.
Já bych do toho nešel.Pokud jsi byl spokojenej s 1,9 tak vem tu ve 110 kW verzi a je to.
Re: 3,0 CDTI
Napsal: 18 zář 2010, 17:18
od potenza.pm
Ahoj taktéž jsem tu nový a taky už jsem měl pár oplíků omega 3.0 MV6 man. max spokojen, corsu 1.6 16Vman. spokojen, vectru 1.8 16V automat spokojen a ted jsem se zakoukal do C éčkové v sedanu/kombiku a právě ve 3.0 D. Včera jsem na jednu jel do DE a tam mi řekl že je problém i přesto jsem usedl a blázinec zamilovanej
NO A TED TEN PROBLÉM auto mělo vybitou baterku připojil mi jinou přes kabely já vlezl do auta a foukalo z větráků, dal jsem klíč do zapalování otočím a jen cvak cvak a v autě to tak prskalo a to je vše. Chvilku jsem čekal cca 5min a zkusil znovu a to samé. Prosím o radu jestli se už někdo stím setkal nebo mi věděl auto je max vybavený takže mraky el. ale mooc bych ji chtěl totálně mě natchla díky
Re: 3,0 CDTI
Napsal: 18 zář 2010, 20:03
od m.artty
Startoval si to přes kabely nebo si nahodil novou baterku? Pokud přes kabely, tak zkus vyměnit baterku. Pokud s novou baterkou, tak dotáhni svorky
Re: 3,0 CDTI
Napsal: 18 zář 2010, 20:21
od Marky
Nejak jsem to nepochopil, ono auto nestartovalo tys v nem nejel a presto jsi ji koupil?
Re: 3,0 CDTI
Napsal: 18 zář 2010, 23:41
od Lukasek
Marky: já to pochopil tak, že by ji potenza chtěl koupit.
jinak další info k tomuto motoru vyšlo ve článku k Vectře ve Světě motorů 26/2010.
Re: 3,0 CDTI
Napsal: 19 zář 2010, 00:25
od Marky
OK, prislo mi to trochu chaoticky napsane...
Taky jsem ten clanek cetl, neni to zrovna lichotive, pokud ho jeste nekoupil, tak by mel dat radeji ruce pryc. Prece jen penize se daji investovat rozumneji. Ono by prvotni nadseni mohlo brzo vystridalo vystrizliveni az zdeseni.
PS:jinak jsem byl mile prekvapen, ze si v tom SM testovanou VC chvalili a celkove ta recenze vysla docela pozitivne.
Re: 3,0 CDTI
Napsal: 19 zář 2010, 01:14
od Lukasek
Marky: Taky jsem byl docela překvapený. Už když jsem viděl titulní stranu, tak jsem tak nějak čekal, že si přečtu hodně kritických řádků, ale nakonec z toho vyšel celkem objektivní článek.