Stránka 1 z 1

Porucha - chcípe po startu

Napsal: 10 led 2009, 17:15
od hobborg
Po nastartování chcípe. musím držet plyn a pomalu pouštět. pak se chytne. Mám omegu 96r.v. a motor je to 2.0l

Re: Porucha - chcípe po startu

Napsal: 10 led 2009, 19:44
od Trdlo
Zkus vyčistit sání a klapku. ;)

Re: Porucha - chcípe po startu

Napsal: 14 led 2009, 13:46
od hobborg
oukej díky.
zkusím sání jsem vyčistil a na klapku se chystám....doporučíte mi sprej nebo raději aceton??

Re: Porucha - chcípe po startu

Napsal: 14 led 2009, 20:10
od Trdlo
Rozhodně spray. A ne obyčejný čistič. Ale čistič vstřikovacího systému. Oobně doporučuju a dělám s Bernerem, ale dělá ho více výrobců. ;)

Re: Porucha - chcípe po startu

Napsal: 16 dub 2009, 19:49
od Tygrxxx
Zdravím měl jsem stejný problém letos v lednu za jízdy mi vypínal motor, ale jen při vyřazení nebo sešlápnutí spojky, všichni mi tvrdili že je to špatná spojka že ji musím vyměnit no a nakonec když jsem měl nachystaných 15 tisíc to bylo jen ucpané bordelem sání vzduchu do motoru, pročistil jsem to celé a fičí jako divý. ;)

Re: Porucha - chcípe po startu

Napsal: 02 črc 2009, 19:54
od Tygrxxx
hobborg píše:oukej díky.
zkusím sání jsem vyčistil a na klapku se chystám....doporučíte mi sprej nebo raději aceton??

rozhodně bych do sání nestříkal žádný spray ani jinou sračku, zničíš si váhu vzduchu a ta je drahá pod 4000 nejde.To tam rovnou nalej vodu to tě výjde nastejno.Ne opravdu nech si zkontrolovat váhu vzduchu a nebo to píchni na diagnostiku ta to musí ukázat.Nebo to bude volnoběžný ventil, zkoušel si to startnout pod plynem?

Re: Porucha - chcípe po startu

Napsal: 05 črc 2009, 11:36
od Trdlo
Bože, to je zase nesmysl... Jak Ti asi čistič vstřikovacího systému zničí váhu??? Navíc pořádné vyčištění škrtící klapky a krokového motorku znamená vyndat tyto díly z auta a čistit na stole. Tzn, váhy vzduchu se to netýká... Jde hlavně o dosedací plochy klapky a přívodní/odvodní prostupy podltaku... (ty bývyjí vtšinou natolik zanesené, že se musí prorážet slabým vrtáčkem nebo jehlou), následné použití čističe a stlačeného vzduchu či hadru.
Použití čističe přes hadici od airboxu je jen preventicní, nebo částečné čištění a provádí se za chodu motoru, kdy jeden přidává plyn a druhý několikrát po sobě, vždy v cca deseti vteřinových intervalech vstřikuje čistič do hadice.
Nicméně doporučuji variantu vyndání. Komplet čištění s vyndáním z auta je práce na cca 1.5 hod.
A znova zdůrazňuji, použít čistič vstřikovacího systému, ne jen obyč čistič.

Re: Porucha - chcípe po startu

Napsal: 08 črc 2009, 17:37
od Tygrxxx
Známému doporučili čistič ve spreji ať prostříká váhu vzduchu blb to udělal a rázem kupoval novou.Na tu sondu či co to se nesmí dostat ani voda a u oplů si myslím že je právě problém blbě vyřešeného sání v přední masce, stačí větší hlubší kaluž a jak se tam dostane voda tak váha jde srát.Neříkám že jsem mechanik, ale myslím si že to tak je a není to jen z mé hlavy.Já jsem rozebral celé sání vzduchu od nárazníku po vzduchový filtr až po klapu, dále hadice zt přetlaku váčkové hřídele a válců ty byli zasrané olejem, pročistil jsem to benzínem a tam kde jsem došáhl tak jsem to pořádně očistil.A šlape jako hodinky, ale nešáhl jsem na váhu vzduchu poněvač ta je drahá.Říkám tu jen svůj názor a zkušenost a ať si z toho vezme kdo chce co chce.Hezký den přeji

necitujte poslední příspěvky :roll: používejte toto tlačítko Obrázek genius0011

Re: Porucha - chcípe po startu

Napsal: 09 črc 2009, 22:46
od Trdlo
Váha vzduchu je háklivá na mechanické poškození. Nikoliv na vodu apod... Max. by měla voda či jiná tekutina na ní vliv ve chvíli, kdy by byla ohřátá a ta tekutina ji prudce ochladila, pak vlivem tepelné roztažnosti/smrštění může dojít k poškození, ale ta pravděpodobnost je tak mizivá... ;)

Re: Porucha - chcípe po startu

Napsal: 12 črc 2009, 14:31
od Tygrxxx
Je to ovšem možné a nepopírám to, já váhu vzduchu nečistím a doufám že nebudu muset :-)A mám dotaz čím se maže vzduchová klapa, vím že se promazává a je to k něčemu dobré krom toho že jde lépe stlačit plyn. pedál.
Díky