Tak mám zase problém.Odešlo palivové čerpadlo.Tak jsem koupil nové a vyměnil.Nejdřív se to rozjelo a všechno šlo relativně
dobře -i když to malinko poškubávalo.Příjdu ráno a zkouším nastartovat a má chuť chytit, ale nenaskočí.Přitom, když otočím klíčkem tak čerpadlo zavrčí a systém se natlakuje.Myslel jsem,že se to samo obtokem odvzdušní?Někdo říká ,že u vstřiků je podtlakový ventil ,který musí otevřít a benzín se vrací přepadem zpět.Že by ten neotvíral nebo otevře až když běží motor? Motor se chová jako by chtěl naskočit ,ale nemá benzín.Poradí mi někdo čím by to mohlo být ?
Palivové čerpadlo Vectra B
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
-
- Příspěvky: 46
- Registrován: 30 črc 2010, 12:17
Re: Palivové čerpadlo Vectra B
Takže je to vyřešené.To nové čerpadlo mělo menší výstupní nátrubek a já v.. jsem po navlečení hadičky, kudy čerpadlo tlačí benzín, tu málo dotáhl.Tím tudy podtékal benzín a čerpadlo nevytvořilo v systému potřebný tlak ,který je minimálně 3atm. Proto, když motor běžel tak při přidání plynu škubal anebo nechtěl vůbec chytit.
Taková hloupost ,ale člověka to zaskočí.
PS.: Připojovací místo kontrolního manometru,kde se měří tlak benzínu v systému,je ventilek viditelný po sundání horního krytu motoru(pozor mě začal po stlačení podtékat -je to obyčejný automobilový ventilek).
Taková hloupost ,ale člověka to zaskočí.
PS.: Připojovací místo kontrolního manometru,kde se měří tlak benzínu v systému,je ventilek viditelný po sundání horního krytu motoru(pozor mě začal po stlačení podtékat -je to obyčejný automobilový ventilek).