Ahoj všem , jsem tu nováček a rád se s vámi podělím o zkušenostni.
Mám už na ponku druhou fronteru a řeknu vám hledání chyb je nikdy fakt složité u tohoto modelu
Měl jsem stejní problém s fronterou tohoto typu
Netáhla ,hulila špatnej chot motoru a vyřešil jsem to následovně .
snad to pomuže i vám.
1 sundal jsem víko pod Egr ventilem a vyčistil vírové klapky ,dost zanešené to pak bylo při tahu opravdu znát .Když už to máte rozdělané skontrolujte i ventil který vám ty klapky zvedá pod tlakem ,kolikrát se stává že už tolik netahá nebo je vyčochtané furto,,klika plastová je tam velká vůle ,,to je taky znát. pozor na klapky neohnout ! při skoušce.Rovnou skontrolovat i EGR ventil ,skouška je při nastartování když máte Egr ventil venku ,někdo vám přidá plyn do otáček- ubere a měl by se hejbat
2 skontroloval jsem pal filtr a vyměnil ,celej od černého slizu, když pak papá i bordel hulí naftu
Když jsem ještě u nafti a paliva ,měl jsem i problém s první fronterou s bordelem v nádrži,stará nafta špinavá načernalá ,odmontoval jsem nádrž a vyčistil věřte nevěřte to co jsem tam vše našel nevypadalo jako nafta zase černej sliz ,nejhorší je to když auto pžes zimu stojí a nejezdí se sním ,nebo je tam dlouho stará popřípadě přemrzlá nafta .
3 U vzduchového filtru v trubce sání je čidlo když máte dosti zanešenej vzduchovej filtr kolikrát se na čidlo přilepí bordel a tak ho vyřadí s provozu .rozdělat dva šrouubky odpojit od kabelu a vyjmout čidlo ven a vyčistin kolem slabého drátku na špičce čidla ,většinou při zanešení vám to hází chybu nebo to hází chybu střídavě při provozu .
4 dal jsem to vše dohromady nastartoval a zvuk běžícího motoru potěšil i majitele