Stránka 1 z 2

problem se startem

Napsal: 03 pro 2010, 23:21
od radanek.hustak
ahoj mam opel vectra b 2.2 dti...spatne mi to chyta..vymenil jsem prepadove hadicky palivovy filtr.zhavici svicky...porad pada nejspis nafta...toci to jako divi...vyfuk pokuruje ale nechyti to.venku je -15 a nechyti to ani omylem...skoncim na vyb.baterce...na roztah to chyti na 100metrech a pak cely den to startuje normalne poradi nekdo co to muze delat??

Re: problem se startem

Napsal: 04 pro 2010, 11:12
od P.S.
já bych si typ že to špatně žhavý tedy krátkou dobu či vůbec bude tam čidlo teploty který ovlivnuje funkci relé žhavení a tam bude dle mě zakopanej pes. :?:
skusil bych vzít silnej izolovanej drát a tak na 15-20vteřin bych propojil plus baterie s přívodem na žhaviče a skusil to natočit
dle mě pokud to pokuřuje tak tam nafta de :!:
nebo vem měřák a skus jak dlouho po otočení klíčku je na žhavičích napětí mělo by tam v týhle zimě bejt aspon 15 vteřin :idea

Re: problem se startem

Napsal: 04 pro 2010, 19:18
od radanek.hustak
ahoj koupil jsem zhavice nove...jsou vymenene...z tech starych zhavila pouze jedna....dnes rano bylo -10 vytahl jsem vsechny patice zhaveni...a postupne jsem je zkousel tou jednou svickou svickou co mi zbyla...a makalo to...zhavilo to tak 10vterin...ale stejne to nechytlo...az na roztah cca 200metru...dotahl jsem dnes vstriky a u nadrze jsem zkontroloval vyvody...byli ok...tak nevim co stim zkusil jsem to ted zaparkovat z kopce dolu..tak uvidem rano co to udela...nemuze byt v cudu nejake tesneni na filtru nebo na vstrikach??co myslis??

Re: problem se startem

Napsal: 04 pro 2010, 23:18
od P.S.
koukni jestli ti dobře sedlo těsnění pod víkem palivovýho filtru
a pod vstřikama sou taky těsnící podložky ty by mohli taky zlobit
napadá mi co koupit balonek dát ho za filtr a skusit si naftu napumpovat :?:
napadá mi vzhledem k tomu že je to opl v dieslu jestli to pomalu nevzdává čerpadlo zatim nechci strašit skus to těsnění pod filtrem a pod vstřikama.
pro zajímavost kolik máš nalítáno? :?:
je mi divný že startuješ a kouří to to je známka špatných žhavičů možná bych ty nový vytáhl a pro jistotu přeskoušel :?:

Re: problem se startem

Napsal: 04 pro 2010, 23:47
od radanek.hustak
ok ten balonek bych bral....to bylo asi nejlepsi....ale nekouri to hodne...asi pred pul hodinkou jsem to byl zkusit stoji to z kopce dolu..asi 6 hodin,venku je -9 a chytlo to po 6vterinach...tak nevim obednal jsem tendle ventyl..tak ho skusim dat co nejblis k nadrzi a uvideme do tech o krouzku se mi moc nechce ...je zima :|http://www.highperformanceparts.cz/pris ... l-8mm.6114

Re: problem se startem

Napsal: 04 pro 2010, 23:48
od radanek.hustak
najeto 210 tis :!:

Re: problem se startem

Napsal: 05 pro 2010, 12:10
od P.S.
no pokud si čerpadlo ještě neměnil tak začni šetřit bosch udává životnost čerpadla 150000km normálně odcházej tak od 180000km do 230000km výjmečně vydrží o trochu dýl pokud tam máš psg16ku tak si připrav tak 45000kč nový repas či použitý se nedoporučuje :(
ten ventil by pomoci měl osobně to vyskoušený nemam :?:

Re: problem se startem

Napsal: 05 pro 2010, 13:24
od radanek.hustak
ok tak diky za rady ja si to myslel...ze to bude cerpadlo...v pondeli mi ma prijit ten ventyl..tak ho tam napasuju..a uvidim,jeste jsem se chtel zeptat misto toho balonku...co treba klasicka pumpa ze skody120 slo by to??a nebo jsem koukal u kamose..ma peugota 405 a ma palivovej filtr s pumpickou...co ti prijde jako nejlepsi reseni??da se to zjistit na pc...jak maka to cerpadlo??diky :idea:

Re: problem se startem

Napsal: 05 pro 2010, 13:38
od P.S.
na diagnostice by měli zjistit v jakym stavu to čerpadlo je :!:
pokud bys to měl blízko do prahy tak tady stou fyrmou mam velmi dobré skušenosti
http://www.autokomi.cz/autokomi/5-Bosch ... i-cerpadla uměj diagnostikovat a pomoct ted sme přez ně řešili švárovu zafiru s tímže motorem.
tu pumpu ze 120ky ne ale ten filtr s pumpou je dobrý nápad pamatuju to na fiatu ritmo tam byla taky a na vrakárně by neměl bejt problém to sehnat :idea:

Re: problem se startem

Napsal: 05 pro 2010, 14:02
od radanek.hustak
to neni problem ten setenu ale na mim filtru je zapojeny konektor nevim co to je ..po pripade co to udela kdyz se to vypoji jinak ten balonek jsi myslel tenhle?? http://www.dovavanik.cz/eshop/originaly/23369.jpg a cerpadlo z astry 1.7td asi neni stejne??ze?? :?: