Stránka 1 z 4
ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 18 pro 2010, 18:03
od vvenca
Zdravim všechny majitele VeCe, jsem nadšeným majitelem tohoto vozidla, ale tento týden u auta pozoruji, že vozidlo postupně ztrácí výkon. Dříve byl u motoru mohutný zátah někde kolem 2000 otáček, ale nyní se zátah projevuje až u 2500 otáček a motoru se vůbec nechce. Žádná kontrolka se mi zatím nerozsvítila. Uvítám každou radu.
Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 18 pro 2010, 18:46
od Marky
Chtělo by, aby se na to juknul někdo šikovný přes diagnostiku, může to být více věci. Nejčastější bývá příčinou EGR nebo vířivé klapky sání, ale může o být i něco jiného.
Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 19 pro 2010, 11:42
od vvenca
egr ventil mi taky napad, zkusim dle návodu vyčistit a pak dám vědět. Jinak díky za odpověď.
Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 19 pro 2010, 15:19
od vvenca
Takže jsem sundal kryt motoru a taková ta tyčka od vířivých klapek je úplně vypadlá, takže sání bude muset na výměnu
Chtěl bych se zeptat, jestli s tím má někdo zkušenosti a dále, kolik stojí výměna sání. Něco jsem hledal různě na fórech a dočetl jsem se, že výměna vyjde na cca 20.000,- Kč. Ještě jsem se dočetl, že u někoho se špatné sání vůbec neprojevilo ztrátou výkonu a motor fungoval úplně normálně, tak by mě zajímalo, jestli je to pravda, nebo ne. Díky za odpovědi.
Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 19 pro 2010, 17:44
od Marky
Nejsem si jist, jestli se nekomu po spadnuti tahla to nepromitlo do chodu motoru, ale me tade jo a to docela razntne, protoze kazda klapka zustavala v jine poloze a zatah motoru byl pokazde pri jinych otackach podle momentalniho natoceni klapek. Obcas jsem mel i problem se rozjet na sikmem najezdu do garaze, kdyz jsem na nem parkoval. Da se s tim jezdit, poskozeni motoru nenastane, ale neni to ten pravy pozitek z tohoto motoru a jizdy, urcite doporucuji vymenu. Muzes zkusit tahlo znovu nasadit, ale pocitej s tim, ze zase znovu po case spadne.
Tady mas kolem toho diskuze:
http://www.opel-forum.cz/viewtopic.php? ... 9&start=10
http://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... f=33&t=813
Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 19 pro 2010, 20:12
od vvenca
Díky za info ohledně klapek, pročetl jsem si všechny odkazy a zítra vyrážim do Opela, na kolik mi to nacení. Dneska při jízdě se mi dokonce rozsvítila oranžová kontrolka auta s klíčem a s autem jsem se nemohl ani rozjet. Ještě jednou díky za info a zítra dam vědět, jak jsem dopadl v Opelu.
Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 20 pro 2010, 00:58
od suzuki
u mňa bola strata výkonu spôsobená tým že na kolene-(záhybe) bola málinko poškodnená hadička podtlakového ventilu tá ktorá je medzi motorom a chladičom a tade sa tam dostával vzduch...
Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 20 pro 2010, 09:05
od novotnypepa
Ahoj, jezdil jsem s vypadlým táhlem asi půl roku a je to tak jak píšeš. Nevěděl jsem k čemu to táhlo je, pak jsem ho nasadil a podstatná změna.
Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 20 pro 2010, 21:31
od vvenca
Tak jsem byl dnes v Opelu a tam mi řekli, že na mě dneska nemají vůbec čas, a že ho budou mít až ve středu, tak abych v tu středu přijel a oni to tam napíchnou na diagnostiku. Tak jsem vyrazil domů a po ujetí asi 10 km najednou auto přestalo úplně ject a chcíplo. Zkoušel jsem několikrát nastartovat, motor se rozběhnul, ale nešel vůbec do otáček, otáčky se držely někde na 800 a po asi 10 vteřinách zase motor zhasnul. Zkoušel jsem nasadit tyčku od vířivých klapek zpátky na své místo, to se mi asi po hodině podařilo, ale žádný rozdíl nenastal. Motor opět naskočil a po 10 vteřinách zhasnul. Potom začalo dost hustě sněžit, takže kamarád, který mě přijel odtahnout se se mnou nerozjel, tak zbývala jediná možnost a to zavolat odtahovku, která mi vyšla na 1500,- Kč
Re: ztráta výkonu 1,9 cdti 110 kw
Napsal: 20 pro 2010, 22:33
od Marky
To chcipnuti urcite nebude sanim, tam motor nastartujes v jakekoilv poloze klapek. Snad se neco ulozilo do diagnostiky a tak snad budes pozitri chytrejsi. Dej vedet co to zpusobilo, prijde mi to nejake divne.