Stránka 1 z 1

Z30DT nestartuje

Napsal: 09 led 2011, 23:56
od artemio
Zdravím. Za studena strasně dlouho točí než naskočí (cca 20 sec) do zahřátí je nachylný na akceleraci a mírně cuká a ztrácí výkon, když nepovolím plyn a nutím motor aby akceleroval (cuká), tak se rozsvítí kontrolka auta z klíčem. Diagnostika hlásí malý tlak v palivovém systému. Po zahřátí motoru auto úplně v normálu. Baterie je fungl nová. Vím, že to může být 1000 věcí, ale třeba někdo poradí co s tím, dřív než pujde holka do servisu. najeto 100 tis, z čehož jsem za rok bezproblémově najel 30 tis (deně to auto jede 100km), tankuju převážně Vervu u benziny. r.v. 2007. dík za jakoukoliv radu

Re: Z30DT nestartuje

Napsal: 10 led 2011, 01:11
od Miro
váha vzduchu, čerpadlo.....

Re: Z30DT nestartuje

Napsal: 03 lis 2011, 15:51
od Powershifter
Čau,bohužel něco podobného řešim.Může to bejt buď podávací čerpadlo u nádrže nebo přes Commnrail až ke vstřikům.Údajně to všechno má mít výdrž 200 tis kil. :-(
Mě to ale startuje dobře,takže chce to diagnostiku.

Re: Z30DT nestartuje

Napsal: 03 lis 2011, 15:56
od Fritol
typoval bych to na 2 přepadovy ventily ktery se nachazejí na čerpadle.. kdyz odchazejí ma auto dlouhe starty a při plnem sešlapnutí plynu začne auto škubat. zkus diag. a mrkni na tlak paliva při plné akceleraci pokud začne padat tlak paliva tak by to mohli byt ty ventily na čerpadle.. ale odchazejí i vstřiky.

kdyz ti v servisu řeknou ze je to opravdu čerpadlo tak dobre zkušenosti na repasy mam tady :
http://www.opravarenstvi.cz/opravy-vstr ... -cerpadel/

Re: Z30DT nestartuje

Napsal: 30 lis 2011, 02:25
od lenkat49
Je to tema ventilama na cerpadle,kup v autodilech Rall cistic od Liqui-Moly pod cislem 5128 a bud ho nalej do nadrze nebo ho dej do nejake petky at to koluje motor a zpet do petky a nech to vrnet na volnobeh aspon cca 30 minut to je minimum,cim dele tim lepe,ucinek je sto procentni a za usetrene penize za ty solanoidy si radsi kup kvalitnejsi naftu i kdyz u nas si clovek moc nevybere :roll: