Stránka 1 z 1

Calibra kupit ?

Napsal: 15 led 2011, 19:01
od Shark
Caute chcem sa vas opytat na vas nazor a pripadne poradit ... chystam sa pozriet jedenen opel calibra ale je az podozrivo lacny . naco by som si mal dat pri kupe pozor ? co pozriet hlavne a ako zistit ci nema niaku zavadu hlavy pocul som ze zvyknu praskat je to 2.0 16v tu je odkaz http://opel-calibra.autobazar.eu/20-i-1 ... 42816.html vyjadrite svoj nazor na ten inzerat dakujem

Re: Calibra kupit ?

Napsal: 15 led 2011, 19:34
od m.artty
Já se ani nedivím, že s tím předním náraníkem to musí prodávat tak levně, aby o tom byl zájem :lol: No každopádně, podívat se pořádně na prahy, na podběhy, zadní lemy. Poslechnout si motor za studena, na tepla, nastartovat za studena, za tepla. Podívat se na víčko oleje, podívat se jestli není mastná chladící kapalina. Při nastartovaném teplém motoru pomačka hadice k chladiči - jestli se netlakují. Vyzkoušet si, jestli funguje výbava. Určitě se autem projet,..... a říct majiteli, ať k tomu přihodí normální přední nárazník a hned po příjezdu domů to vyměnit.

Zdá se mi to nebo nesedí přední plastový podběh?

Re: Calibra kupit ?

Napsal: 16 led 2011, 11:48
od Shark
este sa chcem opytat oplati sa mi viac 2.0 8v ako 2.0 16v ? cital som ze su menej poruchove skoro vobec a som este studen a na opravy 16v nemam moc penazi co si o tom myslite ?

Re: Calibra kupit ?

Napsal: 16 led 2011, 16:22
od m.artty
Všeobecně je motor 2,0 8V (nejčastěji C20NE) téměř nezničitelný, když dostává to co potřebuje. Samozřejmě pokud budeš dbát na údržbu a choval se k motoru slušně (hlavně vytáčet ho za studena), tak tím snižuješ riziko poškození u všech motorů. Jestli 8V nebo 16V.... záleží v podstatě na tobě, já osobně bych šel do 16V.... a taky jsem student ;)

Re: Calibra kupit ?

Napsal: 16 led 2011, 18:18
od warhy
U toho 16V se ti může ztrácet olej, chce to projet pořádně na delší vzdálenost klidně majiteli i zaplať benál ať se motor pořádně zahřeje a vidíš co to dělá a nedělá, pokud máš možnost to nechat zvednout tak zkontroluj i těsnost motoru alespoň vizuálně, nápravy silentbloky, tlumiče atd. pkud to zvednout nepůjde tak aspoň to co psal marty, je pravda, že s těma 8V bývalo méně problémů,ale pokud se majitel o ten 16V dobře staral tak bych v tom neviděkl problém, problém jsou až pak trochu dražší ND, př když je rozdíl když se ti potká 8V a 16V atd..., ale to jsou jen spekulace, každopádně kupovat calibru od nějakýho tunera nevím nevím, to auto vyžadovalo dost pozornosti a péče a myslím, že tuneři se spíš věnujou kastli takže motor může bejt pořádně zanedbanej, ale je to můj subjektivní názor.Určitě bych si ssebou vzal někoho kdo oplům rozumí, než bych to koupil.A pokud chceš něco s minimálníma nákladama spolehlivýho, tak bych asi radši zkoušel astru třeba f nebo g než tu calibru.