Stránka 1 z 1
škrtící klapka-čištění
Napsal: 01 úno 2011, 18:33
od zazík
Tak dneska jsem si nechal vyčistit škrtící klapku,byla venku,jeden kanálek total.ucpaný a přívod od klikovky taky hodně zasraný tím (máslem),od baterky ospojeno asi 30-40 min,po 1-2 nastartování jakoby se motor zadusil než se ustálil,otáčky nekolísaj,jsou jako předtím,po nastartování jakoby motor šel nepravidelně,po pár startech a pár km se mi zdá dobrý,mám jet na diagnostiku na načtení továrního nastavení,nebo to si seřidí samo,jinak moc zlepšení chodu motoru nepozoruji
,ještě po zapojení a nastartování to chce opět měnit olej,před 7 měsíci měněn Opel,asi před 14 dni naposled 26000 km do výměny,hodili jsme novej interval,nějak to zblblo
Re: škrtící klapka-čištění
Napsal: 03 úno 2011, 16:02
od zazík
dnes jsem byl v Oplu a klapku dali do továrního nastavení,prý se sama neumí nastavit do puvodní polohy
,ptal jsem se co zpusobuje cvakání v klapce,prej ventil na odvětrání z nádrže,prej se často ucpává,já jsem měl nepruchodný ten spodní pod těma dvěma na straně k řidiči tak,že ho museli propíchnout,nevíte k čemu slouží
Re: škrtící klapka-čištění
Napsal: 03 úno 2011, 20:09
od Zeppelin
Čoveče, byť je to zvláštní, před rokem v zimě mi klapka odešla, stále to házelo nouzák a nedalo se s tim jet, chvíli po nastartování to padalo do nouzáku. No teda podařilo se mi sehnat pravděpodobně novou nebo repasovanou klapku za 2500,- (!!! nová u elitu za asi 15000!!!), vypadala naprosto netknutě, až jsem tomu nemohl uvěřit. Hned jsem jí běžel tehdy namontovat na parkovišti. Srdce mi tlouklo... Sedl jsem za volant, otočil klíčkem, nastartoval a jen co naskočil motor, hned zase chcípnul. Zkusil jsem to podruhé, už se chytil, otáčky vylítly někam ke třem tisícům a zase to kleklo. Už jsem byl v nouzi, nevěděl, co dělat, zkusil jsem to nahodit potřetíl... Chytlo to standartnim způsobem, otáčky držely a od té doby žádný problém. Závěr z toho je - nikde jsem nic nenastavoval, napotřetí se to samo dalo dohromady.
Re: škrtící klapka-čištění
Napsal: 04 úno 2011, 19:27
od zazík
No oni ty otáčky se skoro hned ustálili na stejný hodnotě jako jsem měl,chvilku nepravidelný chod,ale co mě trápilo že po vyšištění klapky jsem měl asi o 0,3 l větší spotřebu na volnoběh a na stejné trase kterou denne jezdím dvakrát jsem měl pruměr 9,3 l (Plzen Slovany-Lochotín,kolem Boleváku
)a po vyčištění klapky najednou 10,1 l
,ted po nastavení klapky do továrního zase jako dřív
,tak asi tak,jinak bych asi všechny servisi nakopal do prd..e,všude ti tvrdí něco jiného,například jsem si v tom samém servisu nechal vyměnit komplet spojku a ted po výměně při spouštění spojky z motoru hlasitě něco klepne asi v polovině dráhy,tady mě psal Denny(hodnej a ochotnej
) že se musí montovat předepnutá a v servise mi mechoš řekl,že do tutoho auta se nemusí montovat předepnutá,že je obyč.,tak ted babo rad,doted jsem byl s tímto servisem spokojen,tak co ted
VeCe Z18XE 2003