Stránka 1 z 2
Chci koupit Astru F v nafte, jakej motor mi doporucite?:)
Napsal: 12 úno 2011, 22:32
od Matous_KH
Ahoj, budu kupovat auto a zalíbila se mi Astra F v kombiku. Chci diesel, mám možnost sehnat výhodně naftu:))
Chtěl bych se zeptat, do jakýho typu dieselovýho motoru budu nejmíň investovat? O výkon mi nejde. Někdo říká, že je lepší 1,7D Opel, někdo naopak chválí ISUZU a na Opela nadává..
Co vy si o těch motorech myslíte? Chápu že do každýho auta se musí investovat, ale abych neudělal nějákou blbost:)
Díky:)
Re: Chci koupit Astru F v nafte, jakej motor mi doporucite?
Napsal: 12 úno 2011, 23:00
od adam09
když 1,7 naftu tak isuzu
Re: Chci koupit Astru F v nafte, jakej motor mi doporucite?
Napsal: 13 úno 2011, 00:14
od pavlikovsky
no ja mam 1.7TDS ISUZU motor 60kw a na nabehane KM ide krasne.
Re: Chci koupit Astru F v nafte, jakej motor mi doporucite?
Napsal: 13 úno 2011, 10:38
od DenyKr
No, já mám osobní zkušenost s motorem 1,7D (tehdy nové auto, bylo v rodině) -> byl sice vadný, nicméně údajně se to v případě 1,7D stává často.. Odcházelo turbo, ojnice prorazila blok motoru, špatně se chladil, atd, atd.. Auto bylo z 90% provozu v servise..
Re: Chci koupit Astru F v nafte, jakej motor mi doporucite?
Napsal: 13 úno 2011, 20:30
od Matous_KH
DenyKr píše:No, já mám osobní zkušenost s motorem 1,7D (tehdy nové auto, bylo v rodině) -> byl sice vadný, nicméně údajně se to v případě 1,7D stává často.. Odcházelo turbo, ojnice prorazila blok motoru, špatně se chladil, atd, atd.. Auto bylo z 90% provozu v servise..
****
Éééh, a já měl vždycky za to, že D jsou holý diesely bez turba:D
Re: Chci koupit Astru F v nafte, jakej motor mi doporucite?
Napsal: 13 úno 2011, 21:40
od DenyKr
omlouvám se, nenapsal jsem podstatné "T"D -> ani mi nedošlo, že u Astry byla i D-čková verze bez turba, proto jsem, pokud nepřemýšlíš nad TD, asi ten příspěvek napsal zbytečně
Re: Chci koupit Astru F v nafte, jakej motor mi doporucite?
Napsal: 14 úno 2011, 10:18
od lucky87
Ahoj, před třemi měsíci sem koupil astru van 1,7TD 50kW r.v. 12/1997 za 25 klacků. Na první pohled zachovalej stav mírná koroze pátých dveří jinak v celkem slušném stavu. Měla údajně najeto poctivých 198 tisíc. Musim uznat že první co mě zarazilo byla velkej přechod výkonu při sepnutí turba, do dvo tisíc jako když se nic neděje pak by ti ten motor nejradši vyskočil z kapoty. Soudě podle zvuku turba asi nebude v nejlepším stavu což se projeví i na kouřivosti a spotřebě oleje. Další věc pomerně dlouho točí než chytne,pouze zahřátý, pak teda s překvapením běží hezky, nekolísá ani nic výrazně netluče, takže motor jako takovej má celkem dobrej chod a stošedesát s ním jezdím běžně bez problémů a naloženej vlek mu starosti taky moc nedělá. První věc kterou je potřeba pohlídat jsou žhavící svíčky, pokud jsou v hajzlu ráno točíš i minutu. Na naftovém vedení mám pumpičku, takže si snadno ohlídáš jestli ti padá nafta. Jinak po chvilce se ukázalo, že z motoru dost slušně teče olej ( těsnění víka ventilů a olejová vany) Předchozí majitel to zřejmě před prodejem vzal karlanem, tak motor vypadal čiště. Na víku ventilů jsou dvě těsnění to samé i na vaně, což mi přijde konstrukčně zbytečné, ale zřejmě ani nevyhnutelné, budiš. co se týče karoserie už jsem zklamán. Jako první jsem po pár boulích na hlavě měnil plynové vzpěny na kufru.
Po měsíci neustálého pískání řemene při rejdování praskla pružina, což potěsí. Takže přícinou byli přidřená ložiska na uložení personech. Po dvou měsících kompletně vymlácená pravá strana uložení nápravy a stabilizátoru, zamrzlá ruční brzda a zlobivé ABS, občas při zapnutí klíčku je slyšet a kope do pedálu, což nechápu jak to může vyhodnotit ŘJ když se kola netočí.
To mě, ale netrápí, protože za jízdy s ním problém nemám, funguje ok. Po třech měsících zima a kvalitní posypová sůl odhalila slabiny karoserie a blatníky začali zrzavět. Do toho začli prorezavět mraznice, což nebyl problém vyměnit dají se běžně sehnat přimo v opelu, jen kdyby na ně byl sakra lepší přistum a nemusel jsi vyndavat starter a všechny hadice. Takže doporučuju hídat fridex a nejezdit na vodu, já osobně používám červenej koncentrát 50:50. Cekově ti povím, že před tímhle jsem měl BMW TDS 2,5 z 95 roku a s
Astrou jsem daleko víc zpokojenej, menší spotřeba i náklady na případné opravy. Výkonu pro bežnej provoz má taky, občas můžeš bez problémů natřít na namachrovanýcho blbečka v nějaký 1.6, když si budeš hlídat uložení tak tě moc zatáček nepřekvapí. Pokud se k auto budeš dobře chovat ničim by tě nemělo překvapit a na svojůj věk vypadá dobře. A s těmi všemi závadami co jsem tu napsal jsem se v pohodě vešel do šesti tisíc, nepočítám turbo.
Toť můj pohled na astru...
Re: Chci koupit Astru F v nafte, jakej motor mi doporucite?
Napsal: 14 úno 2011, 16:36
od Fritol
no nevim kdyz Naftu tak Isuzu
jsou to hodně dobry držaky..
pokud se sním jezdí normalně a neni vylagrovanej od předchozího majitele.
Re: Chci koupit Astru F v nafte, jakej motor mi doporucite?
Napsal: 16 úno 2011, 18:11
od Matous_KH
Ok, diky:) Nejspis do ni pujdu, asi TDS 60KW.
Blbosti s tím nemám v plánu dělat, kdybych měl tak koupim nějákej benzín. Ale potřebuju jen aby mne to dovezlo a moc nestálo.
Re: Chci koupit Astru F v nafte, jakej motor mi doporucite?
Napsal: 16 úno 2011, 19:28
od m.artty
Když už jsme se dostali k tomu motoru 1,7 TDs Isuzu, tak by mě zajímalo jak hodně je vybíravej na palivo. Mám v plánu asi Vectru A s tímhle motorem jako dailycar. Když jsem kdysi měl Golfa 1,6 D, tak ten zkousnul od klasické nafty po potravinářský řepkový olej
Tak kdyby Isuzu nedělala problém bionafta, tak bych byl rád.... nemá někdo zkušenost?