Stránka 1 z 1
P0203 - Cylinder 3 Injector Circuit Open
Napsal: 28 úno 2011, 20:28
od novotnypepa
Zdravím, nemáte někdo zkušenosti s tímto (P0203 - Cylinder 3 Injector Circuit Open) ukázal mi to op com. Auto jede jako traktor. Skoro žádný výkon.
Re: P0203 - Cylinder 3 Injector Circuit Open
Napsal: 28 úno 2011, 20:43
od warhy
Kouří to?Nejde z toho černej dým?
Re: P0203 - Cylinder 3 Injector Circuit Open
Napsal: 28 úno 2011, 20:48
od novotnypepa
Mám DPF takže bohužel to nepoznám. Jen to šíleně škube a klepe se to jak drahej pes.
Re: P0203 - Cylinder 3 Injector Circuit Open
Napsal: 28 úno 2011, 22:05
od Fritol
možna ti odešel vstřik
Re: P0203 - Cylinder 3 Injector Circuit Open
Napsal: 01 bře 2011, 07:32
od lubaan
Pokud je to na třetím válci,tak to s největší pravděpodobností bude špatnej dotek na konektoru vstřikovače,je to docela častej problém.Konektor se dá rozebrat,vyčistit a přihnout kontakty.
Re: P0203 - Cylinder 3 Injector Circuit Open
Napsal: 01 bře 2011, 12:35
od megabeda
Je to ja říká Lubaan, stejnou chybu jsem před nedávnem řešil, stalo se mi to když jsem jel z Německa naštěstí "jen" 100 km od domova. Po rovině jsem jel nejvíc 80km/h.
Jedná se o špatný kontakt na 3 valci (válce jsou číslované od 1 - 4, první je u baterie čtvrtý u rozvodů). Když ho sundáš a vyčistíš, chvilku to dá pokoj. Já nakonec musel koupit opravnou sadu, protože se závada neustále vracela. Jde o číslo dílu: 93189919
Návod je na těchto stránkách:
Klik
Re: P0203 - Cylinder 3 Injector Circuit Open
Napsal: 01 bře 2011, 17:38
od Fritol
no ale valce se počítají věčinou od rozvodu u rozvodu je 1,2,3,4 4tej je nejdale rozvodu.
Re: P0203 - Cylinder 3 Injector Circuit Open
Napsal: 01 bře 2011, 19:33
od novotnypepa
Fritol píše:no ale valce se počítají věčinou od rozvodu u rozvodu je 1,2,3,4 4tej je nejdale rozvodu.
máš pravdu, megabeda to otočil, na těch stránkách co je ten návod to je přesně tak jak píšeš, konektor jsem vyčistil, autíčko lítá zase jako předtím, děkuji všem za rady nad ZLATO.
Re: P0203 - Cylinder 3 Injector Circuit Open
Napsal: 08 bře 2011, 00:32
od kocour_easy
Klasicka chyba a to vadny konektor a 3 valci z leva. Navod na opravu zde
http://moje.auto.cz/kocour-easy/opel-vectra.html