Stránka 1 z 3

Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?

Napsal: 22 bře 2011, 17:18
od podvedeni
Posuďte sami... navštivte webovou stránku http://www.opelauto.webnode.cz Budete ještě kupovat Oplíka? :shock:

Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?

Napsal: 22 bře 2011, 18:24
od Fritol
no nevim jestli tedka pomlouvate servis nebo značku Opel. každopadně za přijetí nebo nepřijetí reklamace zaleží na Garančních technikach Z Prahy pobočky GM. a pokud servisu neprijmou zaruku servis stím nic neudělá.. jinak koukam že na jedne faktuře co jsou lapače nečistot je napsane že jsem provedl Praci Ja.

Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?

Napsal: 22 bře 2011, 18:35
od podvedeni
Pomlouváme??? Já si myslím že fakta podepřená ve 2 znaleckých posudcích jsou jasná a akreditovaný dovozce (nikoliv sevis) je nejen že nebere na vědomí, ale dělá úspěšně mrtvého brouka...neví dokonce ani to, kterého zahraničního podniku jsou organizační složka a na koho bychom tedy měli směřovat soudní žalobu..jinak nic proti jízdním vlastnostem, ale přístup akreditovaného dovozce nám připadá skandální..jo a mimochodem, proti Vámi namontovaným lapačům nečistot nemáme už vůbec žádné výhrady :P

Vy byste si nechal na své náklady přelakovat komplet celé auto, i když byste měl posudek soudního znalce a posouzení znaleckého ústavu, že se jedná o skrytou výrobní vadu?

Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?

Napsal: 22 bře 2011, 18:50
od Fritol
to mate pravdu to bych platit nechtěl.

Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?

Napsal: 22 bře 2011, 18:58
od podvedeni
Díky alespoň za pochopení..

Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?

Napsal: 22 bře 2011, 19:07
od Fritol
ale bohužel jsem pouze mechanik a nemuzu stim nic udělat jen vas plně chapu.

Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?

Napsal: 22 bře 2011, 19:13
od marty14
Nenechat si sr-t na hlavu.Ne každý má na to aby s nimi bojoval a na to oni hřeší.Přeji pevné nervy a úspěch.

Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?

Napsal: 22 bře 2011, 19:19
od jus
co je pre mna zarazajuce,je postoj mrtveho brouka od dovozcu..... pred nedavnom som sa stretol s niecim podobnym ,aj ked sa nejednalo o lak .... pani mala neustale problem s chodom motora a kedze postoj majitela predaj/servisu bol jemne povedane "divny" tiez nechcel ani pocut o reklamacii, tak si pani dala vypracovat dva nezavisle znalecke posudky a ziadala vymenu auta, no a kedze pristup predajcu bol taky aky bol tak ho dala na sud a vyhrala to, takze predajca musel odkupit uz 5 rocne auto za "nezmyselnu" cenu(take iste auto teraz nove stoji menej)
a este jedna starsia skusenost s jednou francuzkou znackou.....po neblahych skusenostiach zo servisom vtedy vyhradneho dovozcu pre SR,sme napisali priamo vyrobcovy odpoved prisla obratoma ......a riesenie? okamzite zobrali vyhradny dovoz,poslali tu vlastnych ludi a hlavny technik servisu dostal okamzitu vypoved.
ono tieto veci su vzdy o pristupe konkretny ludi....

Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?

Napsal: 22 bře 2011, 20:02
od podvedeni
Výrobci jsme také psali, přímo na firmu Adam Opel do Německa (viz http://www.opelauto.webnode.cz)...odpověď jsme nedostali dodnes, pouze nám jako reakci na tento dopis telefonoval zástupce dovozce, že jim byl dopis předán k vyřízení ... a tento telefonický rozhovor bylo to jediné "vyřízení celé záležitosti", kterého jsme se dočkali.. bylo nám sděleno (pozor: pouze telefonicky) , že vše máme vzdát, že je to marné, jen vše protahujeme a dávno jsme si auto měli nechat nastříkat (!!) a tím, že to na vlastní náklady nechceme udělat, se ke svému autu chováme NEZODPOVĚDNĚ (!!)
Jak zodpovědně se akreditovaný dovozce chová k dobrému jménu firmy, kterou zastupuje , nechť si každý učiní sám..

Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?

Napsal: 22 bře 2011, 20:11
od podvedeni
Ale ono to nechce jenom pevné nervy, ale také hodně peněz..a ty každý také nemá a na to tyto firmy sázejí..nechají vše na vás..zaplatíte znalecké posudky, advokáta, soudní poplatky atd. atd.
A v případě že byste nedejbože neuspěli, budete platit i advokáta a náklady protistrany a přijdete na buben...navíc koho tady žalovat? Akreditovaný dovozce nemá právní subjektivitu (což je jistě významná informace pro ostatní zákazníky, až budou mít podobný problém) ale navíc neví, kam vlastně jako organizační složka zahraniční firmy patří..nebo to jenom nechce prozradit? A co zákazník? Jak se bude soudit se zahraničním podnikem? Asi to nebude jednoduché a ani levné..