Stránka 1 z 2

Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Napsal: 05 kvě 2011, 14:27
od Colbricon
Zdravím opět po nějaké době

Dnes jsem hodil auto do servisu s tím, že cukalo, netáhlo a display hlásil poruchu motoru. Naivně jsem spoléhal na zanesený EGR ventil, ale diagnostika vykázala poruchu na vstřiku 3. válec.

Zvolil jsem variantu zkusit to vyčistit ultrazvukem, ale nejsem si jist, že to bude nějaké dlouhodobější řešení.

Má někdo zkušenosti s touhle komponentou, jak fatální je poškození vstřiků, co to stojí, je potřeba měnit všechny nebo možno jen jeden, pracnost, možnost dílů z druhovýroby atd..

Díky

Re: Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Napsal: 05 kvě 2011, 15:48
od Crop
Ahoj lidi mám Opla Signum 2005 1,9 88 KW na displeji se mi občas objeví simbol auta s klíčem(montážní) prý voda v palivovém filtru vyměnil jsem ho ale stale se to občas objeví na diagnostice nic nenašly pak to taky po nastartování cvaká jako by pod volantem v přístrojovce to mi taky dost vadí auto jede jak má ani spotřeba se nezvedla. Nemá někdo radu?????

Re: Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Napsal: 05 kvě 2011, 17:57
od lubaan
Colbricon píše:Zdravím opět po nějaké době

Dnes jsem hodil auto do servisu s tím, že cukalo, netáhlo a display hlásil poruchu motoru. Naivně jsem spoléhal na zanesený EGR ventil, ale diagnostika vykázala poruchu na vstřiku 3. válec.

Díky
Pro začátek bych zkusil vyčistit a přihnout plíšky na konektoru kabelu ke vstřikovači,často je tam špatnej dotek a stačí to jen vyčistit.Dokonce se u Opla nechá koupit opravná sada na konektory ke vstřikovačům.

Ke druhýmu dotazu-pokud se rozsvěcuje kontrolka s klíčem,mělo by něco bejt uloženo v paměti,zkusil bych diagnostiku někde jinde.

Re: Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Napsal: 05 kvě 2011, 19:23
od megabeda
Ahoj, předpokládám že se jedná o známou chybu, která se stala i mě chybový kód je většinou P0203 - Cylinder 3 Injector Circuit Open - vstřikovač je v pořádku. Je vadný konektor 3 válce. Mě to potkalo když jsem jel z Německa naštěstí "jen" 100 km od domova. Můžeš zkusit kontakt na 3 valci vyčistit a přihnout plíšky, chvilku to dá pokoj. Já nakonec musel koupit opravnou sadu, protože se závada neustále vracela. Nový konnektor má potom modro-černou barvu. Jde o číslo dílu: 93189919 Návod je na těchto stránkách: http://www.vectra-c.com/forum/showthrea ... 688&page=2

No předpokládím že v servisu s tím byli asi rychle hotovi - vadný vstřik a starej se :-)

Otázkou na závěr je proč to vždy postihne 3 válec :?:

Re: Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Napsal: 05 kvě 2011, 20:57
od Colbricon
Díky chlapi....

Na vás dva je vždy spoleh :)

Sepp

Re: Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Napsal: 05 kvě 2011, 21:31
od denny
Je to celkem běžná závada.Dost často ji odstraňuji.Opravná sada má objednací číslo GM 62 86 769,cena 612,-Kč.Použiješ z ní pouze dva nejsilnější vodiče pak plastový konektor,zbytek je na nic :( .Ale pořád lepší než nový vstřikovač a problém trvá nadále. :D

Re: Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Napsal: 07 kvě 2011, 20:51
od novotnypepa
Měl jsem to samé, ještě že je tu denny, rychlá oprava za pár korun :D

Re: Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Napsal: 23 kvě 2011, 11:56
od javectra
Velké díky, Megbedo, Lubaane i Denny. Opět jste mi ušetřili hodně peněz. Nebýt vás a tohohle fora, tak bych byl asi namydlenej :) Jen je zvláštní, že na Op-comu před odstraněním chyby mi vybíhala tato hláška: U2142-00 CAN-Bus No Communication with YRS (Yaw Rate Sensor) :?: Mimochodem v Německu u Opela stála ta opravná sada jen 19 euro. ;)

Re: Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Napsal: 22 úno 2012, 07:33
od pepino66
Colbricon píše:Zdravím opět po nějaké době

Dnes jsem hodil auto do servisu s tím, že cukalo, netáhlo a display hlásil poruchu motoru. Naivně jsem spoléhal na zanesený EGR ventil, ale diagnostika vykázala poruchu na vstřiku 3. válec.

Zvolil jsem variantu zkusit to vyčistit ultrazvukem, ale nejsem si jist, že to bude nějaké dlouhodobější řešení.

Má někdo zkušenosti s touhle komponentou, jak fatální je poškození vstřiků, co to stojí, je potřeba měnit všechny nebo možno jen jeden, pracnost, možnost dílů z druhovýroby atd..

Díky
Celkem se doporučuje občas vytočit motor do 4000 otáček a tím rozhýbat klapky to v případě jestli jezdíš v nízkých otáčkách tím se předejde zatuhnutí klapek a jejich funkčnost je v celém rozsahu tím se zamezí vypadávaní táhla pepino66

Re: Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Napsal: 23 úno 2012, 10:07
od megabeda
Zadrhávání vířivých klapek je způsobeno působením mastných nečistot a usazenin které vznikají v sání. Typickou příčinou je jízda na krátké vzdálenosti. To že motor vytočíš na 4000 otáček nic neřeší. Klapky se otevírají naplno už mnohem dříve. Konstrukčně je první varianta sání špatně provedena, problémy se zpravidla dostaví do 100.000 najetých kilometrů. Tyto příznaky jsou do značné míry eliminovány až s druhou verzí sání, která se začala vyrábět začátkem roku 2007.