Čerpadlo Bosch a palivový system
Napsal: 04 čer 2011, 22:53
Bohuzel jsem majitelem auta s silenym cerpadlem VP44 ktery je nemalo prosluly nahlou smrti bez upozorneni ....
samozrejmne to hodne sleduju a ctu diskuze, nejenom u znacky Opel..
ted jsem se docetl u sousedniho fora Astry G toto:
Pár rad pro co nejdelší životnost mechanické části čerpadla
-tankovat pouze kvalitní naftu, protože čerpadlo je touto naftou mazané
-používat aditiva do nafty na zvýšení mazivosti
-pravidelně měnit palivový filtr
-nikdy nesmí běžet čerpadlo nasucho bez paliva např. úplné vyjetím nadrže !
-při výměně palivového filtru musí být palivový filtr naplněn palivem, aby se do čerpadla nedostal vzduch
U motorů opel jsou vedení přebytečného paliva u trysek zaústěna do větve čerpání paliva. Netěsné zpětné vedení může tedy zapříčinit vzduch v přívodu do vysokotlakého čerpadla. Motor pak škube a v extremním případě nelze nastartovat. Toto je bohužel po čase bolest 2.0 a 2.2 motorů, a přítom náprava je jednoduchá - včasná výměna přepadových hadiček nebo tesnění pod vstřiky.
samozrejmne vsechny body se snazim splnovat ale zajima me jak jsem tucne zvyraznil vymena prepadovych hadicek a tesneni pod vstriky....
nakolik takova sranda vyjde a ma to clovek resit pokud s autem zatim problem nema??
Mam nalitano 168tis a nevim jestli bych to tedy mel preventivne resit...
jinak si myslim ze cloveku nezbyva nic jineho nez se modlit( hlavne kdyz jede do chorvatska ) ze se nepostve elektronika protoze to se presne stalo tatovy na VeBe 2.0DI a byla to z fleku konecna....
p.s.: vim ze se to vsude resi ale chci to mit tady kdyz je toto domovske forum
samozrejmne to hodne sleduju a ctu diskuze, nejenom u znacky Opel..
ted jsem se docetl u sousedniho fora Astry G toto:
Pár rad pro co nejdelší životnost mechanické části čerpadla
-tankovat pouze kvalitní naftu, protože čerpadlo je touto naftou mazané
-používat aditiva do nafty na zvýšení mazivosti
-pravidelně měnit palivový filtr
-nikdy nesmí běžet čerpadlo nasucho bez paliva např. úplné vyjetím nadrže !
-při výměně palivového filtru musí být palivový filtr naplněn palivem, aby se do čerpadla nedostal vzduch
U motorů opel jsou vedení přebytečného paliva u trysek zaústěna do větve čerpání paliva. Netěsné zpětné vedení může tedy zapříčinit vzduch v přívodu do vysokotlakého čerpadla. Motor pak škube a v extremním případě nelze nastartovat. Toto je bohužel po čase bolest 2.0 a 2.2 motorů, a přítom náprava je jednoduchá - včasná výměna přepadových hadiček nebo tesnění pod vstřiky.
samozrejmne vsechny body se snazim splnovat ale zajima me jak jsem tucne zvyraznil vymena prepadovych hadicek a tesneni pod vstriky....
nakolik takova sranda vyjde a ma to clovek resit pokud s autem zatim problem nema??
Mam nalitano 168tis a nevim jestli bych to tedy mel preventivne resit...
jinak si myslim ze cloveku nezbyva nic jineho nez se modlit( hlavne kdyz jede do chorvatska ) ze se nepostve elektronika protoze to se presne stalo tatovy na VeBe 2.0DI a byla to z fleku konecna....
p.s.: vim ze se to vsude resi ale chci to mit tady kdyz je toto domovske forum