Volnoběh Omega LPG 2,0 16 V- záhada?

1994-

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
henry
Příspěvky: 97
Registrován: 24 kvě 2011, 20:28
Bydliště: CESKA LIPA OKOLI
Kontaktovat uživatele:

Volnoběh Omega LPG 2,0 16 V- záhada?

Příspěvek od henry »

Volnoběh na benzín kolísá tak, že si motor přidá na 1500 otáček,někdy na 2000, a pak zase si ubere na 700, ale v zápětí si zase přidá a furt dokola, někdy ale drží 700 otáček déle ale po sešlápnutí se to zase začne samo regulovat. Kontrolka motoru po nastartování zhasne jak má a pc nic nehlásí.

Na plyn drží stále mezi 1400 -2100 otáček.

Stalo se to už někomu? Hlavní problém bych viděl u toho provozu v režimu na benzín, že to kolísá.
Jinak motor jede pěkně , chytá vždy suprově, táhne hezky. Mám dvě omegy, jednu 2,5 V6, a tuhle na plyn. Takže si dovolím říci ,že ten 2,0 jede pěkně...
Opel Omega 2,5 V6,černá, 225000km, Recaro seačky, Snížený podvozek, tvrdé pérování, Opel Omega 2,0 16V CD LPG Zel.met. základ, zvýšená světlá výška, měkké pérování,300000km
Reklama
 

Uživatelský avatar
warhy
Příspěvky: 287
Registrován: 31 led 2009, 16:09

Re: Volnoběh Omega LPG 2,0 16 V- záhada?

Příspěvek od warhy »

Tipoval bych to na špatnej benzín bordel v nádrži a protékající vstřiky....
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: Volnoběh Omega LPG 2,0 16 V- záhada?

Příspěvek od denny »

Buď si to saje falešný vzduch nebo je zanesený by pass ventil na klapce.Tím má velmi zpožděné reakce na impulsy z jednotky.
fedrin
Příspěvky: 52
Registrován: 23 zář 2009, 14:01

Re: Volnoběh Omega LPG 2,0 16 V- záhada?

Příspěvek od fedrin »

Tak to jsou naprosto jasné příznaky. Je potřeba rozebrat a vyčistit volnoběžný ventil alias krokový motorek. Když prohledáš tohle fórum, tak tady určitě o tom najdeš obsáhlá pojednání. Každý kdo má déle omegu 2.0 16v tak tuto záležitost dobře zná. Celkem dobrý návod je na této adrese. Je potřeba dodržet přesně postup.
http://www.gm-club.cz/navody-opel/vyci ... ilu-a-sani

pozn: Je potřeba dodržet přesně postup, jinak to nepomáhá. Hlavně nezapomenout po vyčištění prostříknout díl s konektorem WDéčkem

zdravím
Uživatelský avatar
henry
Příspěvky: 97
Registrován: 24 kvě 2011, 20:28
Bydliště: CESKA LIPA OKOLI
Kontaktovat uživatele:

Re: Volnoběh Omega LPG 2,0 16 V- záhada?

Příspěvek od henry »

Tak to asi radsi koupim novy krokac,diky vsem
Opel Omega 2,5 V6,černá, 225000km, Recaro seačky, Snížený podvozek, tvrdé pérování, Opel Omega 2,0 16V CD LPG Zel.met. základ, zvýšená světlá výška, měkké pérování,300000km
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: Volnoběh Omega LPG 2,0 16 V- záhada?

Příspěvek od denny »

Až zjistíš,kolik stojí,tak budeš ještě rád čistit :D
http://autokelly.cz/#PATH=3761801;97;14 ... ST=0|LNG=0|
fedrin
Příspěvky: 52
Registrován: 23 zář 2009, 14:01

Re: Volnoběh Omega LPG 2,0 16 V- záhada?

Příspěvek od fedrin »

Zdravím
Myslím, že kupovat nový krokáč je uplně zbytečný. Já sem ho za tři a půl roku čistil jednou tak před rokem a půl až dvěma a od tý doby sem s kolísáním volnoběhu neměl problém. V podstatě na krokáči asi není nic co by se mohlo nějak pokazit, je prostě jenom zasranej od spálenýho oleje a zadrhává se. Flaška lihu, prostříknout WD a není co řešit.
Uživatelský avatar
henry
Příspěvky: 97
Registrován: 24 kvě 2011, 20:28
Bydliště: CESKA LIPA OKOLI
Kontaktovat uživatele:

Re: Volnoběh Omega LPG 2,0 16 V- záhada?

Příspěvek od henry »

Mě je to jasný, ale ty návody jsou jak na štěpení jader atomu a že se to musí přesně dodržet jinak to nebude fungovat atd...člověk se pak radši ohlíží po koupi radši nového dílu...

No to kellyna to má nějaký drahý ne? Jakož to hodně věcí něž ostatní Co tohle?

http://aukro.cz/krokovy-motorek-opel-as ... 69088.html
Opel Omega 2,5 V6,černá, 225000km, Recaro seačky, Snížený podvozek, tvrdé pérování, Opel Omega 2,0 16V CD LPG Zel.met. základ, zvýšená světlá výška, měkké pérování,300000km
fedrin
Příspěvky: 52
Registrován: 23 zář 2009, 14:01

Re: Volnoběh Omega LPG 2,0 16 V- záhada?

Příspěvek od fedrin »

Celkem dobrá cena, ale pokud si to tam budeš montovat sám, tak nejtěžší je dostat se k němu a odmontovat ho. Musí se rozebrat sání, vytáhnout konektor, odšroubovat dva šrouby a je to. Když docílíš tohohle, tak už ho můžeš klidně vyčistit. To je to nejjednodušší. Pak to jenom stejným způsobem namontuješ zpátky. Ani nemusíš měnit papírové těsnění, jak doporučujou. Myslím že nejdůležitější body sou to promazání WD a pak to načtení do řídící jednotky - čili strčit klíč do zapalování zapnout a počkat cca dvacet sekund a vypnout (případně ještě zopakovat).

P.S. Já sem přes auta uplnej laik, ale tohle sem zvládnul v pohodě, protože je to věc kerou de opravit zezhora. Nejhorší sou takový blbosti jako výměna palivovýho filtru, všelijakejch čidel a termostatů. Ktomu se prostě normální smrtelník nedostane, když ovšem nemá všechno to speciální nářadí, zvedáky atd. To se pak musí do těch nepochopitelně předraženejch servisů a je to v pr...už jenom cvaká nesmyslný sumy. Je to sice úplně mimo mísu, ale fakt nechápu, proč si někdo za naprosto rutinní úkony bere 400 a víc kč na hodinu. Jenom fakt holej prachy a smějou se nám za zády jaký sme blbci. Proto si myslim že vrážet zbytečně do auta prachy je blbost. Taková výměna krokáče v servisu..... :o :evil: ..........doma práce maximálně na půl hodiny 8-).

sakra to sem se zase rozepsal.....sorry přeju hodně zdaru;)
Uživatelský avatar
henry
Příspěvky: 97
Registrován: 24 kvě 2011, 20:28
Bydliště: CESKA LIPA OKOLI
Kontaktovat uživatele:

Re: Volnoběh Omega LPG 2,0 16 V- záhada?

Příspěvek od henry »

Tak problém vyřešen. vyčistili sme krokáč a dotáhli to péro tím velkým šroubovacím víkem a nyní bez problémů !
Opel Omega 2,5 V6,černá, 225000km, Recaro seačky, Snížený podvozek, tvrdé pérování, Opel Omega 2,0 16V CD LPG Zel.met. základ, zvýšená světlá výška, měkké pérování,300000km
Odpovědět

Zpět na „Omega“